Απόφαση 27706/16 - Άρθρο 1

Άρθρο 1: Διάρθρωση κεντρικών υπηρεσιών


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Οι Κεντρικές Υπηρεσίες είναι εγκατεστημένες στην έδρα του Δήμου και περιλαμβάνουν τις παρακάτω οργανικές μονάδες ομαδοποιημένες σε ενότητες συναφούς σκοπού και αντικειμένου:

 

Ενότητα Α: Υπηρεσίες Υπαγόμενες Απευθείας στο Δήμαρχο

 

1. Γραφείο Δημάρχου.

2. Νομική Υπηρεσία

3. Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας

4. Αυτοτελές Τμήμα Δημοτικής Αστυνομίας

 

Ενότητα Β: Επιτελικές Υπηρεσίες

 

Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Διαφάνειας και Πληροφορικής που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:

 

α) Γραφείο Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης

β) Γραφείο Πληροφορικής, Επικοινωνιών και Διαφάνειας

 

Ενότητα Γ: Υπηρεσίες Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης

 

Αυτοτελές Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:

 

α) Γραφείο Αγροτικής Παραγωγής

β) Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων

γ) Γραφείο Απασχόλησης και Τουρισμού

 

Ενότητα Δ: Υπηρεσίες Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού

 

Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:

 

α) Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας

β) Γραφείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης, Ισότητας των Φύλων και Πολιτισμού

 

Ενότητα Ε: Υπηρεσίες Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής

 

Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών, Πολεοδομίας και Περιβάλλοντος που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

 

1) Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα:

 

Α) Γραφείο Τεχνικών Υπηρεσιών

Β) Γραφείο Ύδρευσης και Αποχέτευσης

 

2) Τμήμα Πολεοδομίας που περιλαμβάνει ειδικότερα:

 

Α) Γραφείο Έκδοσης Οικοδομικών Αδειών

Β) Γραφείο Πολεοδομικών Εφαρμογών

Γ) Γραφείο Ελέγχου Κατασκευών

 

3) Τμήμα Καθαριότητας, Περιβάλλοντος και Συντήρησης Υποδομών που περιλαμβάνει:

 

Α) Γραφείο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης

Β) Γραφείο Συντήρησης Υποδομών και Πρασίνου

Γ) Γραφείο Πολιτικής Προστασίας και Περιβάλλοντος

 

Ενότητα ΣΤ: Υπηρεσίες Υποστήριξης

 

Διεύθυνση Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

 

1) Τμήμα Διοικητικών Υπηρεσιών, που περιλαμβάνει

 

Α) Γραφείο Δημοτικής Κατάστασης

Β) Γραφείο Ληξιαρχείου

Γ) Γραφείο Αλλοδαπών

Δ) Γραφείο Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας

Ε) Γραφείο Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου

 

2) Τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει:

 

Α) Γραφείο Προϋπολογισμού

Β) Γραφείο Λογιστηρίου

Γ) Γραφείο Προμηθειών

Δ) Γραφείο Εσόδων και Περιουσίας

Ε) Γραφείο Ταμείου

 

3) Τμήμα ΚΕΠ

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.