Απόφαση 503007/76 - Άρθρο 24

Άρθρο 24


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Ο πελάτης οφείλει να συμπεριφέρεται μετά προσηνείας προς το προσωπικό του Ξενοδοχείου, δια παν δε εναντίον του αυτού παράπονο να αναφέρεται εις την Διεύθυνση ήτις και υποχρεούται να ικανοποιήσει τούτον στο μέτρο του εφικτού και του νομίμου.

 

Εις περίπτωσιν καθ' ην πελάτης παραβαίνει τις διατάξεις του παρόντος κανονισμού, θορυβεί εκ συστήματος, ενοχλεί τους λοιπούς πελάτες και εν γένει συμπεριφέρεται κατ' ανάρμοστο τρόπο προς αυτούς και το προσωπικό, δύναται να θεωρηθεί ως ανεπιθύμητος, η δε Διεύθυνση του ξενοδοχείου δικαιούται ν' απαιτήσει παρ' αυτού όπως εντός 24 ωρών εγκαταλείψει το Ξενοδοχείο, εκκενώσει δε το δωμάτιο από τις αποσκευές του.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.