Απόφαση 64951/15 - Άρθρο 9

Άρθρο 9: Δημοτική Ενότητα Υδρούσας


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες με έδρα το Γαύριο

 

Οι αρμοδιότητες των επί μέρους οργανικών μονάδων που είναι εγκατεστημένες στην Τοπική Κοινότητα Γαυρίου, είναι οι εξής:

 

Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη

 

1. Μεριμνά για τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου της Τοπικής Κοινότητας.

 

2. Ενημερώνει και πληροφορεί τους πολίτες για τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση διοικητικών υποθέσεων σχετικών με τις κεντρικές δημοτικές υπηρεσίες.

 

3. Παραλαμβάνει αιτήσεις πολιτών, για την διεκπεραίωση υποθέσεών τους, από τις κεντρικές υπηρεσίες, ελέγχει την πληρότητά τους και διαβιβάζει πλήρεις τους φακέλους των υποθέσεων των πολιτών, στην αρμόδια για την διεκπεραίωσή τους δημοτική υπηρεσία, με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο.

 

4. Παραλαμβάνει από τις αρμόδιες κεντρικές υπηρεσίες τα τελικά έγγραφα που έχουν ζητηθεί από τους πολίτες και μεριμνά για την παράδοσή τους στους πολίτες.

 

5. Εκδίδει πιστοποιητικά προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών, βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας, πληθυσμού κ.α.

 

6. Τηρεί και ενημερώνει τα Ληξιαρχικά βιβλία και αρχεία, στα οποία καταχωρούνται τα ληξιαρχικά γεγονότα που συμβαίνουν στην Δημοτική Ενότητα Υδρούσας (γεννήσεις, γάμοι, θάνατοι), καθώς και κάθε μεταγενέστερο γεγονός που συνδέεται με αυτά (π.χ. διαζύγια), σύμφωνα με τις ισχύουσες θεσμοθετημένες διαδικασίες.

 

7. Τηρεί αρχεία επισήμων εγγράφων ληξιαρχικών γεγονότων.

 

8. Εκδίδει αποσπάσματα των ληξιαρχικών πράξεων ή άλλα θεσμοθετημένα πιστοποιητικά.

 

9. Ενημερώνει τα αντίστοιχα τμήματα άλλων δήμων για τα ληξιαρχικά γεγονότα που επηρεάζουν τα στοιχεία των μητρώων / αρχείων που τηρούνται στα τμήματα αυτά.

 

10. Συνεργάζεται με ληξιαρχεία άλλων δήμων σε περιπτώσεις μεταβολών ή προσθήκης ληξιαρχικών πράξεων που βρίσκονται καταχωρημένες εκεί.

 

11. Υποδέχεται και διαχειρίζεται τα παράπονα και τις προτάσεις των πολιτών για βελτιώσεις των διοικητικών διαδικασιών του Δήμου.

 

12. Διενεργεί εισπράξεις οφειλών προς τον Δήμο και ενημερώνει το λογιστικό σύστημα του Δήμου, με τις σχετικές ταμειακές εγγραφές, σύμφωνα με ειδικότερες οδηγίες των Οικονομικών Υπηρεσιών.

 

13. Παρέχει γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη προς τον Αντιδήμαρχο, που εποπτεύει τις υπηρεσίες της Τοπικής Κοινότητας και προς τα τμήματά της (τήρηση πρωτοκόλλου, διεκπεραίωση και αρχειοθέτηση αλληλογραφίας, κ.λ.π.), καθώς και προς τους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους, της περιοχής.

 

14. Παρέχει γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη προς τα πολιτικά όργανα της Τοπικής Κοινότητας Γαυρίου και των Τοπικών Κοινοτήτων της ευρύτερης περιοχής Γαυρίου (Άνω Γαύριο, Βιτάλι, Φελλός, Μακροτάνταλο, Αμμόλοχος).

 

15. Παρακολουθεί την εφαρμογή όλων των διαδικασιών που σχετίζονται με την απασχόληση των εργαζομένων στις υπηρεσίες της Τοπικής Κοινότητας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις (τήρηση ωραρίου, κ.λ.π.).

 

16. Εκτελεί καθήκοντα Ανταποκριτή Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων για τις Κοινότητες Γαυρίου, Άνω Γαυρίου, Αμμολόχου, Βιταλίου Μακροταντάλου και Φελλού.

 

2. Αποκεντρωμένες υπηρεσίες με έδρα το Μπατσί

 

Οι αρμοδιότητες των επί μέρους οργανικών μονάδων που είναι εγκατεστημένες στην Δημοτική Κοινότητα Μπατσίου, είναι οι εξής:

 

α. Γραφείο Διοικητικών θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη

 

1. Μεριμνά για τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου της Δημοτικής Κοινότητας

 

2. Παρέχει γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη προς τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας, που εποπτεύει τις υπηρεσίες της και προς τα τμήματά της (τήρηση πρωτοκόλλου, διεκπεραίωση και αρχειοθέτηση αλληλογραφίας, θέματα προσωπικού κ.λ.π.), καθώς και προς τους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους της περιοχής.

 

3. Παρέχει γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη προς τα πολιτικά όργανα της Δημοτικής Κοινότητας Μπατσίου και των Τοπικών Κοινοτήτων της ευρύτερης περιοχής Μπατσίου (Απροβάτου, Κατάκοιλος, Άρνη, Παλαιόπολη).

 

4. Παρακολουθεί την εφαρμογή όλων των διαδικασιών που σχετίζονται με την απασχόληση των εργαζομένων στις υπηρεσίες της Δημοτικής Κοινότητας σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις (τήρηση ωραρίου, κ.λ.π.).

 

5. Ενημερώνει και πληροφορεί τους πολίτες για τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση διοικητικών υποθέσεων σχετικών με τις κεντρικές δημοτικές υπηρεσίες.

 

6. Παραλαμβάνει αιτήσεις πολιτών για την διεκπεραίωση υποθέσεών τους από τις κεντρικές υπηρεσίες, ελέγχει την πληρότητά τους και διαβιβάζει πλήρεις τους φακέλους των υποθέσεων των πολιτών στην αρμόδια για την διεκπεραίωσή τους, δημοτική υπηρεσία με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο.

 

7. Παραλαμβάνει από τις αρμόδιες κεντρικές υπηρεσίες τα τελικά έγγραφα, που έχουν ζητηθεί από τους πολίτες και μεριμνά για την παράδοσή τους, στους πολίτες.

 

8. Εκδίδει πιστοποιητικά προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών, καθώς και βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας, πληθυσμού κ.α.

 

9. Υποδέχεται και διαχειρίζεται τα παράπονα και τις προτάσεις των πολιτών για βελτιώσεις των διοικητικών διαδικασιών του Δήμου.

 

10. Διενεργεί εισπράξεις οφειλών προς τον Δήμο και ενημερώνει το λογιστικό σύστημα του Δήμου με τις σχετικές ταμειακές εγγραφές, σύμφωνα με ειδικότερες οδηγίες των Οικονομικών Υπηρεσιών.

 

11. Εκτελεί καθήκοντα Ανταποκριτή Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων για τις Κοινότητες Μπατσίου, Απροβάτου, Κατακοίλου Άρνης και Παλαιόπολης.

 

β. Γραφείο Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών

 

1. Ενημερώνει και πληροφορεί τους πολίτες για τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση διοικητικών υποθέσεων σχετικών με τις δημόσιες υπηρεσίες.

 

2. Παραλαμβάνει αιτήσεις πολιτών για την διεκπεραίωση υποθέσεών τους, από τις υπηρεσίες του Δημοσίου, ελέγχει την πληρότητά τους και σε περίπτωση που για την διεκπεραίωση της υπόθεσης απαιτούνται δικαιολογητικά, που δεν υποβάλλονται μαζί με την αίτηση, τα αναζητά και τα παραλαμβάνει με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο, από τις αρμόδιες υπηρεσίες, μετά από σχετική εξουσιοδότηση των πολιτών.

 

3. Διαβιβάζει πλήρεις τους φακέλους των υποθέσεων των πολιτών, στην αρμόδια για την διεκπεραίωσή τους υπηρεσία με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο.

 

4. Παραλαμβάνει από τις αρμόδιες υπηρεσίες τα τελικά έγγραφα που έχουν ζητηθεί από τους πολίτες και μεριμνά για την παράδοσή τους στους πολίτες, είτε με αποστολή, είτε μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών.

 

5. Παρέχει διάφορες υπηρεσίες στους πολίτες, σύμφωνα με τον γενικό σχεδιασμό των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (επικύρωση εγγράφων, θεώρηση γνησίου υπογραφής, χορήγηση παράβολων, χορήγηση αποδεικτικών φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας κ.λ.π.).

 

6. Τηρεί αρχεία και επεξεργάζεται στατιστικά στοιχεία από την δράση του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών.

 

7. Παρακολουθεί και υποστηρίζει την εφαρμογή του προγράμματος e-kep, για την εξυπηρέτηση των πολιτών σε απομακρυσμένους οικισμούς του Δήμου.

 

8. Υποδέχεται από άλλα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών αιτήσεις πολιτών, η διεκπεραίωση των οποίων εμπίπτει στις αρμοδιότητες του Δήμου. Προωθεί τα αιτήματα αυτά, στις αρμόδιες για τη διεκπεραίωσή τους υπηρεσίες και παρακολουθεί τη διαδικασία της διεκπεραίωσης και την τήρηση των νόμιμων χρονικών προθεσμιών. Παραλαμβάνει τα σχετικά έγγραφα από τις υπηρεσίες και τα αποστέλλει στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών της αρχικής υποβολής των αιτήσεων.

 

9. Υποδέχεται και διαχειρίζεται τα παράπονα και τις προτάσεις των πολιτών για βελτιώσεις των διοικητικών διαδικασιών.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.