Απόφαση 100461/16 - Άρθρο 15

Άρθρο 15: Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Περιβάλλοντος


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Η Διεύθυνση Περιβάλλοντος είναι αρμόδια για την εξασφάλιση της αποκομιδής και της μεταφοράς των απορριμμάτων, της χωριστής αποκομιδής και μεταφοράς των ανακυκλώσιμων υλικών, την εξασφάλιση της καθαριότητας των κοινοχρήστων χώρων, καθώς και τη συντήρηση των οχημάτων του Δήμου. Επίσης είναι αρμόδια για την προστασία και αναβάθμιση του τοπικού φυσικού, αρχιτεκτονικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος, με τη λήψη των καταλλήλων μέτρων και τη ρύθμιση των σχετικών δραστηριοτήτων, καθώς και για τη συντήρηση των χώρων πρασίνου, και την ενεργειακή διαχείριση. Επίσης μεριμνά για τα αδέσποτα ζώα (περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων κ.λ.π.) καθώς επίσης και των εγκαταλελειμμένων οχημάτων. Η Διεύθυνση έχει επίσης την αρμοδιότητα της Πολιτικής Προστασίας στο επίπεδο του Δήμου. Οι συγκεκριμένες αρμοδιότητες της Διεύθυνσης στο πλαίσιο της αποστολής της, καθορίζονται από τις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

 

Οι αρμοδιότητες των επί μέρους οργανικών μονάδων της παραπάνω Διεύθυνσης είναι οι εξής:

 

Γραφείο Γραμματειακής υποστήριξης Παρέχει γραμματειακή υποστήριξη προς τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και τα Τμήματα της (τήρηση πρωτοκόλλου, διεκπεραίωση και αρχειοθέτηση αλληλογραφίας, θέματα προσωπικού κ.λ.π.) .

 

(α) Αρμοδιότητες Τμήματος Καθαριότητας-Ανακύκλωσης

 

1. Γραφείο Αποκομιδής Απορριμμάτων

 

1) Μελετά την οργάνωση και λειτουργία του συστήματος περισυλλογής και μεταφοράς απορριμμάτων και ογκωδών αντικειμένων και μεριμνά για την έκδοση τυχόν προβλεπόμενης άδειας περισυλλογής και μεταφοράς.

 

2) Μελετά, σχεδιάζει και εισηγείται για τη βελτίωση των συστημάτων και μέσων που είναι κατάλληλα για τη διασφάλιση της αποκομιδής και μεταφοράς απορριμμάτων και ογκωδών αντικειμένων του Δήμου.

 

3) Μελετά και εισηγείται για τις τεχνικές προδιαγραφές και τις αναγκαίες ποσότητες των κάθε είδους τεχνικών μέσων και υλικών που απαιτούνται για την αποτελεσματική και αποδοτική εκτέλεση των παραπάνω λειτουργιών (οχήματα, τεχνικά μέσα, κάδοι κ.λ.π.).

 

4) Συγκεντρώνει, τηρεί και επεξεργάζεται στοιχεία από την εκτέλεση των λειτουργιών και των δρομολογίων της καθαριότητας και διαμορφώνει και παρακολουθεί σχετικούς δείκτες αποδοτικότητας.

 

5) Διαμορφώνει τα κατάλληλα προγράμματα για τη διενέργεια των εργασιών καθαριότητας (αποκομιδή απορριμμάτων, ογκωδών αντικειμένων κ.λ.π.), καταρτίζει ημερήσιες και μηνιαίες καταστάσεις παρουσίας προσωπικού της αρμοδιότητας του καθώς και καταστάσεις υπερωριών, αργιών, κανονικών αδειών, αναρρωτικών αδειών κ.α.

 

6) Μελετά, σχεδιάζει και εισηγείται την κατάλληλη συγκρότηση και στελέχωση των διαφόρων συνεργείων και εισηγείται προγράμματα αναγκών ανθρώπινου δυναμικού.

 

7) Παρακολουθεί και συντονίζει τις ενέργειες για την εφαρμογή των σχεδιασμών και προγραμμάτων που αναφέρονται στα προηγούμενα 1) , 2) , 3) , 5) και 6).

 

8) Προσδιορίζει τα σημεία και μεριμνά για την τοποθέτηση κάδων απορριμμάτων στα σημεία που είναι αναγκαία.

 

9) Παρακολουθεί την κανονική εφαρμογή των προγραμμάτων διενέργειας των εργασιών και εποπτεύει την ποιότητα των αποτελεσμάτων των σχετικών εργασιών.

 

10) Παρακολουθεί τη διαθεσιμότητα των τεχνικών μέσων και πάντως είδους υλικών που απαιτούνται για τη διενέργεια των εργασιών καθαριότητας και συνεργάζεται με τα άλλα τμήματα για την καλύτερη αξιοποίηση των τεχνικών μέσων και του προσωπικού που διαθέτει ο Δήμος.

 

11) Καταρτίζει και μεριμνά για την εφαρμογή προγραμμάτων εκπαίδευσης του προσωπικού της αρμοδιότητας του και το ενημερώνει για θέματα που αφορούν την καλύτερη λειτουργία του τμήματος και την ασφαλέστερη και αποδοτικότερη εργασία τους.

 

12) Διαμορφώνει τα αναλυτικά περιοδικά προγράμματα, που αφορούν την αποκομιδή των αστικών απορριμμάτων και των ογκωδών αντικειμένων και την μεταφορά τους στους Χώρους Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων ή τα εργοστάσια επεξεργασίας τους.

 

13) Διενεργεί με τα κατάλληλα συνεργεία και τεχνικά μέσα το έργο της αποκομιδής των αστικών απορριμμάτων και των ογκωδών αντικειμένων και την μεταφορά τους στους Χώρους Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων ή τα εργοστάσια επεξεργασίας τους.

 

14) Μεριμνά για τον σωστό χειρισμό και την διατήρηση σε καλή κατάσταση των οχημάτων και τεχνικών μέσων που χρησιμοποιούν τα συνεργεία καθαριότητας του Τμήματος.

 

15) Καταγράφει και συγκεντρώνει στοιχεία για την εκτέλεση των προγραμμάτων αποκομιδής των απορριμμάτων και των ογκωδών αντικειμένων και ενημερώνει σχετικά τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος.

 

16) Μεριμνά για το πλύσιμο και την διατήρηση σε καλή κατάσταση των κάδων και των απορριμματοδοχείων συγκέντρωσης των απορριμμάτων και των ογκωδών αντικειμένων.

 

2. Γραφείο Καθαρισμού Κοινοχρήστων Χώρων

 

1. Διαμορφώνει τα αναλυτικά περιοδικά προγράμματα και συγκροτεί τα συνεργεία για τον καθαρισμό όλων των εξωτερικών χώρων των οδών και των λοιπών κοινοχρήστων χώρων του Δήμου (παιδικές χαρές, πλατείες, πάρκα, νησίδες και διαζώματα δρόμων, πεζοδρόμια, αθλητικούς πολιτιστικούς και άλλους δημοτικούς εξωτερικούς χώρους).

 

2. Διενεργεί με τα κατάλληλα συνεργεία και τεχνικά μέσα τον καθαρισμό των παραπάνω χώρων του Δήμου και συνεργάζεται με το Τμήμα Διαχείρισης οχημάτων, το Γραφείο Αποκομιδής Απορριμμάτων, το Τμήμα Καθαρισμού εσωτερικών χώρων δημοτικών κτιρίων και σχολείων, το Τμήμα Πρασίνου και το Γραφείο πολιτικής προστασίας για την καλύτερη αξιοποίηση των τεχνικών μέσων και του προσωπικού που διαθέτει ο Δήμος.

 

3. Μεριμνά για το σωστό χειρισμό και τη διατήρηση σε καλή κατάσταση των τεχνικών μέσων που χρησιμοποιούν τα συνεργεία καθαριότητας του Τμήματος.

 

4. Συγκροτεί ειδικά συνεργεία και διενεργεί παρεμφερείς εργασίες όπως καθαρισμός εγκαταλελειμμένων οικιών κ.λ.π.

 

5. Καταγράφει και συγκεντρώνει καθημερινά στοιχεία για την εκτέλεση των προγραμμάτων καθαριότητας του Τμήματος και ενημερώνει τα αρμόδια γραφεία

 

6. Συγκεντρώνει, τηρεί και επεξεργάζεται στοιχεία από την εκτέλεση όλων των εργασιών και διαμορφώνει και παρακολουθεί τους σχετικούς δείκτες αποδοτικότητας.

 

7. Διαμορφώνει τα κατάλληλα προγράμματα για τη διενέργεια των εργασιών που απαιτούνται και καταρτίζει ημερήσιες και μηνιαίες καταστάσεις παρουσίας προσωπικού της αρμοδιότητας του καθώς και καταστάσεις υπερωριών, αργιών, κανονικών αδειών, αναρρωτικών αδειών κ.α.

 

8. Μελετά, σχεδιάζει και εισηγείται την κατάλληλη συγκρότηση και στελέχωση των διαφόρων συνεργείων και εισηγείται προγράμματα αναγκών ανθρώπινου δυναμικού και υλικοτεχνικής υποδομής καθώς και ότι άλλο κρίνει αναγκαίο και χρήσιμο για την καλύτερη αποδοτικότερη και ασφαλέστερη λειτουργία του δήμου και των υπαλλήλων.

 

9. Ελέγχει την τήρηση των διατάξεων, που αφορούν στα εγκαταλελειμμένα οχήματα.

 

10. Ελέγχει την τήρηση των διατάξεων που αφορούν στα ζώα συντροφιάς.

 

11. Ελέγχει την τήρηση των όρων του κανονισμού καθαριότητας.

 

(γ) Γραφείο ανακύκλωσης

 

Είναι αρμόδιο για την αποκομιδή όλων των υλικών ανακύκλωσης που έχει προγραμματίσει ο Δήμος και τη διαχείριση των απορριμμάτων αυτών.

 

1. Διενεργεί με τα κατάλληλα συνεργεία και τεχνικά μέσα το έργο της ανακύκλωσης και συνεργάζεται με το Τμήμα Διαχείρισης οχημάτων, το Τμήμα Καθαριότητας, το Τμήμα Διοικητικού, το Τμήμα Πρασίνου και το Γραφείο πολιτικής προστασίας για την καλύτερη αξιοποίηση των τεχνικών μέσων και του προσωπικού που διαθέτει ο Δήμος.

 

2. Μεριμνά για τον σωστό χειρισμό και τη διατήρηση σε καλή κατάσταση των τεχνικών μέσων που χρησιμοποιούν τα συνεργεία του Τμήματος.

 

3. Συγκροτεί ειδικά συνεργεία και διενεργεί παρεμφερείς εργασίες όπως η περισυλλογή υλικών ανακύκλωσης κ.λ.π.

 

4. Καταγράφει και συγκεντρώνει καθημερινά στοιχεία για την εκτέλεση των προγραμμάτων ανακύκλωσης του Τμήματος και ενημερώνει τα αρμόδια γραφεία.

 

5. Μελετά, σχεδιάζει και εισηγείται την κατάλληλη συγκρότηση και στελέχωση των διαφόρων συνεργείων και εισηγείται προγράμματα αναγκών ανθρώπινου δυναμικού και υλικοτεχνικής υποδομής καθώς και ότι άλλο κρίνει αναγκαίο και χρήσιμο για την καλύτερη αποδοτικότερη και ασφαλέστερη λειτουργία του δήμου και των υπαλλήλων

 

6. Διαμορφώνει τα κατάλληλα προγράμματα για τη διενέργεια των εργασιών που απαιτούνται και καταρτίζει ημερήσιες και μηνιαίες καταστάσεις παρουσίας προσωπικού της αρμοδιότητας του καθώς και καταστάσεις υπερωριών, αργιών, κανονικών αδειών, αναρρωτικών αδειών κ.α.

 

7. Συγκεντρώνει, τηρεί και επεξεργάζεται στοιχεία από την εκτέλεση όλων των εργασιών και διαμορφώνει και παρακολουθεί τους σχετικούς δείκτες αποδοτικότητας.

 

(γ) Αρμοδιότητες Τμήματος Διαχείρισης Οχημάτων - Μηχανημάτων Έργου

 

1. Γραφείο Κίνησης

 

1) Διαχειρίζεται όλο το στόλο των μηχανοκίνητων οχημάτων του Δήμου (απορριμματοφόρα, διάφορα αυτοκινούμενα μηχανήματα, φορτηγά και επιβατηγά οχήματα, μηχανές, μηχανήματα έργου) μεριμνώντας για τη στελέχωσή τους με το κατάλληλο προσωπικό, την ασφάλισή τους και τον εφοδιασμό με όλα τα σχετικά με την κίνηση έγγραφα.

 

2) Παρακολουθεί και εποπτεύει την κίνηση των οχημάτων του Δήμου, την κατανάλωση καυσίμων και την ανάγκη περιοδικής προληπτικής τους συντήρησης.

 

3) Συγκεντρώνει, τηρεί και επεξεργάζεται στοιχεία από την εκτέλεση των λειτουργιών και των δρομολογίων όλων των οχημάτων και μηχανημάτων έργου και διαμορφώνει και παρακολουθεί τους σχετικούς δείκτες αποδοτικότητας.

 

4) Διαμορφώνει τα κατάλληλα προγράμματα για τη διενέργεια των εργασιών που απαιτούνται και καταρτίζει ημερήσιες και μηνιαίες καταστάσεις παρουσίας προσωπικού της αρμοδιότητας του καθώς και καταστάσεις υπερωριών, αργιών, κανονικών αδειών, αναρρωτικών αδειών κ.α.

 

5) Μελετά, σχεδιάζει και εισηγείται την κατάλληλη συγκρότηση και στελέχωση των διαφόρων συνεργείων και εισηγείται προγράμματα αναγκών ανθρώπινου δυναμικού και υλικοτεχνικής υποδομής καθώς και ότι άλλο κρίνει αναγκαίο και χρήσιμο για την καλύτερη αποδοτικότερη και ασφαλέστερη λειτουργία του δήμου και των υπαλλήλων.

 

2. Γραφείο Επισκευής -Συντήρησης

 

1) Σχεδιάζει και εφαρμόζει τα προγράμματα όλων των οχημάτων και μηχανημάτων έργου, έχει την ευθύνη της προληπτικής συντήρησης των οχημάτων και μηχανημάτων έργου του Δήμου και συνεργάζεται με το Τμήμα καθαριότητας, το τμήμα ανακύκλωσης, το τμήμα καθαρισμού εσωτερικών χώρων δημοτικών κτιρίων και σχολείων, το τμήμα πρασίνου, το γραφείο πολιτικής προστασίας για την καλύτερη αξιοποίηση των τεχνικών μέσων των οχημάτων και του προσωπικού που διαθέτει ο Δήμος.

 

2) Μεριμνά για την αποκατάσταση κάθε είδους βλαβών, την επισκευή των οχημάτων και κινητών μηχανημάτων του Δήμου και τηρεί αρχείο με όλα τα απαραίτητα έγγραφα για όλα τα οχήματα και το προσωπικό της αρμοδιότητάς του.

 

3) Διερευνά τις συνθήκες τυχόν ατυχημάτων και μεριμνά για την αποκατάσταση βλαβών των οχημάτων που έχουν υποστεί ζημιά.

 

4) Συγκεντρώνει, τηρεί και επεξεργάζεται στοιχεία από την εκτέλεση των λειτουργιών συντήρησης και αποκατάστασης βλαβών των οχημάτων και μηχανημάτων έργου του Δήμου και διαμορφώνει και παρακολουθεί τους σχετικούς δείκτες αποδοτικότητας.

 

5) Μελετά και εισηγείται για τις τεχνικές προδιαγραφές και τις αναγκαίες ποσότητες κάθε είδους τεχνικών μέσων, υλικών, οχημάτων και μηχανημάτων έργου που απαιτούνται για την αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη εκτέλεση των λειτουργιών και δρομολογίων που αφορούν το Τμήμα Διαχείρισης οχημάτων-μηχανημάτων έργου.

 

6) Μελετά, σχεδιάζει και εισηγείται την κατάλληλη συγκρότηση και στελέχωση των διαφόρων συνεργείων και εισηγείται προγράμματα αναγκών ανθρώπινου δυναμικού και υλικοτεχνικής υποδομής καθώς και ότι άλλο κρίνει αναγκαίο και χρήσιμο για την καλύτερη αποδοτικότερη και ασφαλέστερη λειτουργία του δήμου και των υπαλλήλων.

 

3. Γραφείο αποθηκών

 

Είναι αρμόδιο για την καταγραφή όλων των υλικών, μηχανημάτων, εργαλείων κ.λ.π. της Διεύθυνσης, την καθημερινή χρέωση -αποχρέωση στους τεχνίτες-εργάτες των συνεργείων, την τήρηση αρχείων τα οποία θα ενημερώνονται σε κάθε μεταβολή και εν γένει την οργάνωση των αποθηκών της Διεύθυνσης.

 

(δ) Αρμοδιότητες Τμήματος πρασίνου

 

Το Τμήμα Πρασίνου είναι αρμόδιο τη διαχείριση του πρασίνου της πόλης και ειδικότερα για τον έλεγχο, προστασία και συντήρηση των υφιστάμενων χώρων πρασίνου καθώς και για την περαιτέρω ανάπτυξη και αναβάθμιση του τοπικού φυσικού τοπίου.

 

Επίσης καταρτίζει ημερήσιες και μηνιαίες καταστάσεις παρουσίας προσωπικού της αρμοδιότητας του καθώς και καταστάσεις υπερωριών, αργιών, κανονικών αδειών, αναρρωτικών αδειών, κ.α.

 

1. Γραφείο Σχεδιασμού, Ανάπτυξης και Συντήρησης Πρασίνου

 

1. Μεριμνά για την ανάπτυξη και αναβάθμιση του πρασίνου στην πόλη καθώς και για τον εξωραϊσμό και την επαύξηση των δημοτικών χώρων πρασίνου και δενδροστοιχιών.

 

2. Μελετά, σχεδιάζει και εισηγείται για τη βελτίωση των συστημάτων και μέσων που απαιτούνται για τη διασφάλιση της ικανοποιητικής διαχείρισης των χώρων πρασίνου του Δήμου.

 

3. Μελετά και εισηγείται για τις τεχνικές προδιαγραφές και τις αναγκαίες ποσότητες των κάθε είδους τεχνικών μέσων και υλικών που απαιτούνται για την αποτελεσματική και αποδοτική λειτουργία του Τμήματος Πρασίνου (τεχνικά μέσα, εργαλεία, μηχανήματα, σπόροι, λιπάσματα, φυτοφάρμακα κ.α.) .

 

4. Μεριμνά για το σωστό χειρισμό και τη διατήρηση σε καλή κατάσταση των τεχνικών μέσων που χρησιμοποιούν τα συνεργεία του Τμήματος.

 

5. Μεριμνά για τη σωστή λειτουργία του Φυτωρίου και των Αποθηκών του Τμήματος.

 

6. Συγκεντρώνει, τηρεί και επεξεργάζεται στοιχεία από την εκτέλεση των εργασιών πρασίνου και διαμορφώνει και παρακολουθεί σχετικούς δείκτες αποδοτικότητας.

 

7. Μελετά, σχεδιάζει και εισηγείται την κατάλληλη συγκρότηση και στελέχωση των διαφόρων συνεργείων εκτέλεσης εργασιών συντήρησης πρασίνου και εισηγείται σχετικά προγράμματα αναγκών ανθρώπινου δυναμικού.

 

8. Καταρτίζει και μεριμνά για την εφαρμογή προγραμμάτων εκπαίδευσης του προσωπικού της αρμοδιότητας του και το ενημερώνει για θέματα που αφορούν την καλύτερη λειτουργία του τμήματος και την ασφαλέστερη και αποδοτικότερη εργασία τους

 

9. Συνεργάζεται με το Τμήμα Μελετών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών για τη σύνταξη μελετών στις οποίες περιλαμβάνονται και εργασίες πρασίνου.

 

10. Συνεργάζεται με το Τμήμα Έργων και Κατασκευών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών για την επίβλεψη έργων στις οποίες περιλαμβάνονται και εργασίες πρασίνου.

 

11. Συγκεντρώνει τα πάσης φύσεως αιτήματα πολιτών και φορέων σχετικά με την διάρθρωση και ανάπτυξη του πρασίνου της πόλης, τα αξιολογεί και προβαίνει στις κατάλληλες ενέργειες.

 

12. Διαμορφώνει τα αναλυτικά περιοδικά προγράμματα και συγκροτεί τα συνεργεία για την εκτέλεση των εργασιών συντήρησης των χώρων πρασίνου της πόλης.

 

13. Διενεργεί με τα κατάλληλα συνεργεία και τεχνικά μέσα τις εργασίες συντήρησης του πρασίνου της πόλης.

 

14. Καταγράφει και συγκεντρώνει καθημερινά στοιχεία για την εκτέλεση των προγραμμάτων πρασίνου του Τμήματος και ενημερώνει σχετικά τα αρμόδια γραφεία.

 

15. Παρακολουθεί την διαθεσιμότητα των τεχνικών μέσων και πάντως είδους υλικών που απαιτούνται για τη διενέργεια των εργασιών καθαριότητας και συνεργάζεται με τα υπόλοιπα τμήματα της Διεύθυνσης για την καλύτερη αξιοποίηση των τεχνικών μέσων και του προσωπικού που διαθέτει ο Δήμος.

 

16. Συγκεντρώνει, τηρεί και επεξεργάζεται στοιχεία από την εκτέλεση όλων των εργασιών και διαμορφώνει και παρακολουθεί τους σχετικούς δείκτες αποδοτικότητας.

 

17. Διαμορφώνει τα κατάλληλα προγράμματα για τη διενέργεια των εργασιών συντήρησης των χώρων πρασίνου ( φυτεύσεις, λίπανση, πότισμα, κλάδεμα κ.λ.π.) .

 

18. Παρακολουθεί την κανονική εφαρμογή των προγραμμάτων διενέργειας των εργασιών συντήρησης πρασίνου και εποπτεύει την ποιότητα των αποτελεσμάτων των σχετικών εργασιών.

 

19. Καταρτίζει και μεριμνά για την εφαρμογή προγραμμάτων εκπαίδευσης του προσωπικού συντήρησης του πρασίνου του Δήμου.

 

20. Συγκεντρώνει τα πάσης φύσεως αιτήματα πολιτών και φορέων σχετικά με την συντήρηση του πρασίνου της πόλης, τα αξιολογεί και προβαίνει στις κατάλληλες ενέργειες.

 

2. Γραφείο Πολιτικής προστασίας

 

Στο πλαίσιο του Τμήματος λειτουργεί Γραφείο Πολιτικής Προστασίας το οποίο είναι αρμόδιο για τη διατύπωση εισηγήσεων σχεδιασμού, το συντονισμό δράσεων για την πρόληψη, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των φυσικών ή άλλων καταστροφών στην περιοχή του Δήμου.

 

Ειδικότερα το Γραφείο:

 

(α) Διατυπώνει εισηγήσεις για το σχεδιασμό της πολιτικής προστασίας της περιοχής του Δήμου, στο πλαίσιο του ετήσιου εθνικού σχεδιασμού και μεριμνά για την εφαρμογή των σχετικών προγραμμάτων, μέτρων και δράσεων στο πλαίσιο του εθνικού και περιφερειακού σχεδιασμού.

 

(β) Υποστηρίζει το συντονισμό και επιβλέπει το έργο της πολιτικής προστασίας για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών που συμβαίνουν στην περιοχή του Δήμου.

 

(γ) Μεριμνά για τη διάθεση και συντονίζει την δράση του απαραίτητου δυναμικού και μέσων για την πρόσληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών στην περιοχή του Δήμου.

 

(δ) Επεξεργάζεται ειδικότερες προτάσεις προς τις αρμόδιες υπηρεσίες για την προστασία των δασικών περιοχών του Δήμου, συμμετέχει στην οργάνωση της πυροπροστασίας των δασών και διατυπώνει προτάσεις για την αποκατάσταση των δασών.

 

(ε) Ελέγχει την τήρηση των μέτρων που επιβάλλονται για την πρόληψη πυρκαγιών σε κοινόχρηστους υπαίθριους χώρους.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.