Απόφαση 10817/16 - Άρθρο 11

Άρθρο 11: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Προμηθειών


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Α. Γραφείο Προμηθειών

 

1) Σχεδιάζει τις εσωτερικές διαδικασίες για την κατάρτιση του προγράμματος των απαιτούμενων προμηθειών και υπηρεσιών (εκτός του πεδίου του νόμου 3316/2005) του Δήμου, συγκεντρώνει τις αιτήσεις των δημοτικών υπηρεσιών, με τα οικονομικά στοιχεία της προκαλούμενης δαπάνης, και στοιχεία των σχετικών πιστώσεων του προϋπολογισμού του Δήμου εξετάζει τη σκοπιμότητα αυτών και διαμορφώνει περιοδικά προγράμματα για την προμήθεια κάθε είδους υλικών, εξοπλισμού και υπηρεσιών και εισηγείται αυτά για έγκριση στα αρμόδια όργανα του Δήμου (υλικά για την εκτέλεση τεχνικών έργων, ανταλλακτικά, λιπαντικά, καύσιμα, λιπάσματα, φυτοφάρμακα, μηχανήματα, εργαλεία, έπιπλα, είδη γραφείου, μισθώσεις μεταφορικών μέσων, ασφαλίσεις κ.λ.π.).

 

2) Διαχείριση προμηθειών των μηχανημάτων, οχημάτων, συσκευών, εργαλείων, επίπλων, μηχανών γραφείου και λοιπών παγίων στοιχείων καθώς και τα πάσης φύσης αναλώσιμα είδη για τη λειτουργία και την υγιεινή των υπηρεσιών του Δήμου (γραφική ύλη, μελάνια, εκτυπωτών, χαρτί φωτοτυπικού, είδη καθαριότητας κ.λ.π.).

 

3) Διαχείριση προμηθειών υπηρεσιών που παρέχονται από τρίτους (μισθώσεις μεταφορικών μέσων και μηχανημάτων, ασφαλίσεις κ.λ.π.).

 

4) Διενεργεί έρευνες αγοράς για την τεκμηρίωση της διαθεσιμότητας των ειδών ή των υπηρεσιών που ενδιαφέρουν το Δήμο και τη λήψη στοιχείων τιμών προμήθειας ή υπηρεσίας.

 

5) Διενεργεί τις διαδικασίες για την ανάθεση των προμηθειών και των συμβάσεων παροχής υπηρεσιών, ήτοι μεριμνά για την κατάρτιση προδιαγραφών σε συνεργασία με τα αρμόδια κάθε φορά τμήματα του Δήμου, καταρτίζει το σχέδιο της διακήρυξης, των συμβάσεων και όλων των αποφάσεων και εισηγείται τη συγκρότηση όλων των επιτροπών που απαιτούνται (διενέργειας διαγωνισμών, αξιολόγησης των προσφορών και παραλαβής των ειδών) στο κάθε φορά αποφαινόμενο όργανο του Δήμου, παρακολουθεί τη λειτουργία τους και γενικά μεριμνά για όλα τα ζητήματα που αφορούν την εκτέλεση κάθε προμήθειας ή υπηρεσίας μέχρι και την οριστική παραλαβή της σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

Φροντίζει για την απευθείας ανάθεση από τα αρμόδια όργανα προμηθειών του Δήμου σε τρίτους, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

6) Μεριμνά για την τήρηση των διαδικασιών χαρακτηρισμού υλικών / εξοπλισμού ως αχρήστων ή ως υλικών που πλεονάζουν και τηρεί τις διαδικασίες καταστροφής, απομάκρυνσης ή εκποίησης των υλικών αυτών.

 

7) Φροντίζει μετά το πέρας της διαδικασίας προμηθειών την παραλαβή από το γραφείο δημοπρασιών των ολοκληρωμένων φακέλων για κάθε προμήθεια (προσφορές των προμηθευτών, διακηρύξεις δημοπρασιών, δημοσιεύσεις στον ημερήσιο τύπο, αποφάσεις Οικονομικής Επιτροπής, συμβάσεις κ.λ.π.) και ενεργεί για την υλοποίηση των προμηθειών.

 

8) Συντάσσει τα πρωτόκολλα παραλαβής και φροντίζει για την παραλαβή όλων των ειδών που προμηθεύεται ο Δήμος από την αρμόδια κατά περίπτωση επιτροπή και την προώθηση τους στις αποθήκες του δήμου με την σύνταξη αναλόγων δελτίων εισαγωγής και εξαγωγής.

 

9) Μέριμνα για τη συγκρότηση και υποστήριξη της λειτουργίας επιτροπών με μέλη από τη Διοίκηση και τις υπηρεσίες του Δήμου, που συστήνονται για τη διενέργεια διαγωνισμών, τη λήψη και αξιολόγηση των προσφορών, την παραλαβή των παραγγελλόμενων ειδών (ποσοτική / ποιοτική / εν λειτουργία παραλαβή / οριστική παραλαβή).

 

10) Τήρηση των διαδικασιών καταχώρησης στο ΚΗΜΔΗΣ (πρωτογενές αίτημα, εγκεκριμένο αίτημα, διακήρυξη και σύμβαση) για όλες τις προμήθειες.

 

11) Διενέργεια ηλεκτρονικών διαγωνισμών μέσω της πλατφόρμας του ΕΣΗΔΗΣ.

 

Β. Γραφείο Αποθηκών και Διαχείρισης Υλικού

 

1) Μεριμνά για την ενημέρωση των διαχειριστικών βιβλίων των αποθηκών (κατά ποσότητα και αξία) με τα εισαγόμενα και εξαγόμενα είδη και την τήρηση των διαδικασιών χορήγησης των ειδών που τηρούνται στα αποθέματα των αποθηκών του Δήμου.

 

2) Παρακολουθεί τα αποθέματα των αποθηκών και διατυπώνει εισηγήσεις για την ανάγκη ανανέωσής τους.

 

Συνεργάζεται σχετικά με τις δημοτικές υπηρεσίες που κάνουν χρήση των υλικών των αποθηκών.

 

3) Παρακολουθεί την τήρηση των όρων των συμβάσεων για την εντός των οριζόμενων προθεσμιών παράδοσης των ειδών από τους προμηθευτές, την τυχόν επιβολή ποινικής ρήτρας σε περίπτωση εκπροθέσμων παραδόσεων ή τη χορήγηση παρατάσεων με απόφαση του αρμοδίου οργάνου.

 

4) Παραλαμβάνει τα τιμολόγια από τους προμηθευτές και μαζί με τα λοιπά δικαιολογητικά των προμηθειών, όπως εφημερίδες δημοσιεύσεων, διακηρύξεις, μελέτες, συγγραφή υποχρεώσεων, αποφάσεις Οικονομικής Επιτροπής κ.λ.π., τα διαβιβάζει στο γραφείο λογιστηρίου και εκκαθάρισης δαπανών του Δήμου, για την πληρωμή τους. Τηρεί φακέλους για κάθε είδος προμήθειας. Τηρεί βιβλίο προμηθευτών.

 

5) Φροντίζει για την παραλαβή και φύλαξη του τεχνολογικού και μηχανολογικού εξοπλισμού, των επίπλων και σκευών, της γραφικής ύλης, των εντύπων κ.λ.π. και για τη διάθεση αυτών στις Υπηρεσίες του Δήμου.

 

6) Τηρεί τις διαδικασίες χαρακτηρισμού υλικών ως αχρήστων ή ως υλικών που πλεονάζουν και τήρηση των διαδικασιών καταστροφής, απομάκρυνσης ή εκποίησής τους σε συνεργασία και κατόπιν εισηγήσεων των αρμόδιων υπηρεσιών.

 

7) Διερευνά τις ταμειακές ανάγκες και εισηγείται τις κατάλληλες μεθόδους για την αντιμετώπιση των ταμειακών αναγκών του Δήμου (π.χ. δανεισμός).

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.