Απόφαση 109290/16 - Άρθρο 20

Άρθρο 20: Αυτοτελής Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1) Παρέχει οδηγίες και κατευθύνσεις στα αντίστοιχα Τμήματα Πολιτικής Προστασίας των Περιφερειακών Ενοτήτων για την εκτέλεση της αποστολής τους.

 

2) Στη Διεύθυνση υπάγονται οι αρμοδιότητες που ασκεί η Περιφέρεια στο πλαίσιο της κείμενης νομοθεσίας και ιδίως:

 

1. Ο συντονισμός του έργου της πολιτικής προστασίας για την ετοιμότητα, την πρόληψη και την αντιμετώπιση των καταστροφών εντός των ορίων της Περιφέρειας, κατά την έννοια του νόμου 3013/2002 όπως τροποποιήθηκε με το νόμο 4249/2014.

 

2. Η διατύπωση εισηγήσεων για το σχεδιασμό πολιτικής προστασίας της Περιφέρειας, προκειμένου να αποτελέσουν αντικείμενο της εισήγησης για τον ετήσιο εθνικό σχεδιασμό πολιτικής προστασίας από τη Διυπουργική Επιτροπή.

 

3. Η υποβολή εισήγησης στο Γενικό Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας για την έκδοση απόφασης κήρυξης κατάστασης έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας, στις περιπτώσεις τοπικών καταστροφών.

 

4. Η έκδοση αποφάσεων κήρυξης κατάστασης έκτακτης ανάγκης, προκειμένου για τοπικές καταστροφές μικρής έντασης σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 3013/2002 όπως τροποποιήθηκε όπως τροποποιήθηκε με το νόμο 4249/2014.

 

5. Η μέριμνα για το σχεδιασμό και την οργάνωση θεμάτων πρόληψης, ενημέρωσης και αντιμετώπισης των καταστροφών ή καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, εντός των ορίων της Περιφέρειας, κατά την έννοια του νόμου 3013/2002 όπως τροποποιήθηκε όπως τροποποιήθηκε με το νόμο 4249/2014 και του Σχεδίου Ξενοκράτης (KYA 1299/2003 (ΦΕΚ 423/Β/2003)).

 

6. Η μέριμνα για την εφαρμογή των προβλέψεων της κοινής υπουργικής απόφασης 172058/2016 (ΦΕΚ 354/Β/2016) για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης σε εγκαταστάσεις ή μονάδες, λόγω της ύπαρξης επικίνδυνων ουσιών (Οδηγία SEVESO III), όσον αφορά τα θέματα που σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση αφορούν την Αυτοτελή Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας.

 

7. Ο συντονισμός όλων των Υπηρεσιών της Περιφέρειας, καθώς και του δημόσιου και ιδιωτικού δυναμικού και των μέσων για την εξασφάλιση της ετοιμότητας και αποτελεσματικότητας αντιμετώπισης των καταστροφών.

 

8. Η προμήθεια και παροχή υλικών και μέσων για την αντιμετώπιση των καταστροφών για τις ανάγκες της Περιφέρειας.

 

9. Η τήρηση αρχείου σχετικά με την αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών στην Περιφέρεια.

 

10. Η έκδοση απόφασης για την επίταξη προσωπικών υπηρεσιών, καθώς και κινητών και ακινήτων, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του άρθρου 41 του νόμου 3536/2007 (ΦΕΚ 42/Α/2007).

 

11. Η συμμετοχή στην εκπόνηση προγραμμάτων αντιπυρικής προστασίας δασικών εκτάσεων, στο σχεδιασμό και στη μελέτη μεθόδων και μέσων για την πρόληψη και καταστολή τους.

 

12. Η συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς για την καταστολή των δασικών πυρκαγιών.

 

13. Η συμμετοχή στο σχεδιασμό για στην αξιοποίηση των εναέριων και επίγειων μέσων, στο πλαίσιο συνεργασίας με τους αρμόδιους φορείς, για τη δασοπυρόσβεση.

 

14. Η συμμετοχή στο Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας των Περιφερειακών Ενοτήτων.

 

3) Η Αυτοτελής Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας έχει αρμοδιότητα σε όλη την Περιφέρεια Αττικής. Οι αρμοδιότητες της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας κατανέμονται στα υπαγόμενα σε αυτή τμήματα:

 

1. Τμήμα Σχεδιασμού

 

2. Τμήμα Τεχνολογικών Καταστροφών

 

3. Τμήμα Διαχείρισης Εκτάκτων Καταστάσεων

 

4. Τμήμα Πολιτικής Προστασίας Περιφερειακών Ενοτήτων Κεντρικού, Νότιου, Βόρειου και Δυτικού Τομέα Αθηνών

 

5. Τμήμα Πολιτικής Προστασίας Περιφερειακής Ενότητας Πειραιώς και Νήσων

 

6. Τμήμα Πολιτικής Προστασίας Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής

 

7. Τμήμα Πολιτικής Προστασίας Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής

 

8. Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης

 

4) Τμήμα Σχεδιασμού: Το Τμήμα Σχεδιασμού είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Την τήρηση αρχείου σχετικά με την αντιμετώπιση και αποκατάσταση των φυσικών και λοιπών καταστροφών στην Περιφέρεια Αττικής κατά την έννοια του Σχεδίου Ξενοκράτης (KYA 1299/2003 (ΦΕΚ 423/Β/2003)).

 

2. Την ενημέρωση των Τμημάτων της Διεύθυνσης και των υπηρεσιών της Περιφέρειας σχετικά με θέματα Πολιτικής Προστασίας, ετοιμότητας, πρόληψης και αντιμετώπισης που αφορούν φυσικές και λοιπές καταστροφές στα όρια της Περιφέρειας.

 

3. Την επικοινωνία με άλλους φορείς και Υπηρεσίες για θέματα Πολιτικής Προστασίας που αφορούν την ετοιμότητα, πρόληψης και αντιμετώπισης φυσικών και λοιπών καταστροφών και την παροχή σχετικών ενημερώσεων.

 

4. Τη μέριμνα για την ενημέρωση του κοινού για θέματα αυτοπροστασίας από φυσικές και λοιπές καταστροφές εντός των ορίων της Περιφέρειας.

 

5. Τη μέριμνα για την έκδοση μνημονίων ενεργειών και σχεδίων πρόληψης και αντιμετώπισης φυσικών και λοιπών καταστροφών κατά την έννοια του νόμου 3013/2002 όπως τροποποιήθηκε με το νόμο 4249/2014 στα όρια της Περιφέρειας σε συνέργεια με τα Τμήματα Πολιτικής Προστασίας των Περιφερειακών Ενοτήτων.

 

6. Τη μέριμνα για τη διοργάνωση και τη διεξαγωγή ασκήσεων ετοιμότητας καθώς και τη διοργάνωση και τη διεξαγωγή συνεδρίων και άλλων εκδηλώσεων για θέματα Πολιτικής Προστασίας σε επίπεδο Περιφέρειας σε συνεργασία με τα υπόλοιπα Τμήματα της Διεύθυνσης.

 

7. Τη μέριμνα για την προμήθεια - εξασφάλιση υλικών, μέσων (και του απαιτούμενου για αυτά ανθρώπινου δυναμικού) για την αντιμετώπιση των καταστροφών σε επίπεδο Περιφέρειας σε συνέργεια με τα Τμήματα Τεχνολογικών Καταστροφών και Πολιτικής Προστασίας των Περιφερειακών Ενοτήτων.

 

8. Τη μέριμνα για την αποστολή προειδοποιήσεων για την πρόγνωση επικίνδυνων καιρικών φαινόμενων σε κρίσιμες υπηρεσίες της Περιφέρειας, Εθελοντικές Οργανώσεις κ.λ.π., σε συνεννόηση με το Τμήματα Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Εκτάκτων Καταστάσεων.

 

9. Τη μέριμνα για θέματα γραμματειακής υποστήριξης του Τμήματος σε συνεργασία με αρμόδιο Τμήμα της Διεύθυνσης.

 

5) Τμήμα Τεχνολογικών Καταστροφών: Το Τμήμα Τεχνολογικών Καταστροφών είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Την ενημέρωση των Τμημάτων της Διεύθυνσης σχετικά με θέματα ενημέρωσης κοινού, ετοιμότητας, πρόληψης, αντιμετώπισης και αποκατάστασης από συμβάντα που αφορούν Τεχνολογικά Συμβάντα και Ατυχήματα Μεγάλης Έκτασης καταστροφών στα όρια της Περιφέρειας Αττικής, όπως αυτά απορρέουν από τον σχέδιο Ξενοκράτης (KYA 1299/2003 (ΦΕΚ 423/Β/2003)).

 

2. Τη μέριμνα για την εφαρμογή των προβλέψεων της κοινής υπουργικής απόφασης 172058/2016 (ΦΕΚ 354/Β/2016) για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης σε εγκαταστάσεις ή μονάδες, λόγω της ύπαρξης επικίνδυνων ουσιών (Οδηγία SEVESO III), όσον αφορά τα θέματα που σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση σχετίζονται με την Αυτοτελή Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας όπως:

 

α)α. Η κατάρτιση ή/και επικαιροποίηση του εξωτερικού σχεδίου έκτακτης ανάγκης (Ειδικό ΣΑΤΑΜΕ) εγκαταστάσεων που υπάγονται στην οδηγία SEVESO III

 

β)β. Η δημοσιοποίηση, μέσω του Περιφερειακού Συμβουλίου, του Ειδικού ΣΑΤΑΜΕ κάθε υπαγόμενης στην οδηγία SEVESO III εγκατάστασης ώστε να υπάρχει σχετική διαβούλευση, κατά προβλεπόμενα στην ΚΥΑ, και η εισήγηση για την έγκρισή του στη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας μετά από θετική εισήγηση του Περιφερειάρχη (σχετικά με τη διάθεση πόρων για την υλοποίηση του ΣΑΤΑΜΕ).

 

γ)γ. Η τήρηση αρχείου για κάθε εγκατάσταση με βάση τις προβλέψεις της κοινής υπουργικής απόφασης.

 

δ)δ. Η μέριμνα για την ενημέρωση του κοινού και των επιχειρήσεων και λοιπών υπηρεσιών με βάση τις προβλέψεις της κοινής υπουργικής απόφασης.

 

ε)ε. Η μέριμνα για τη διενέργεια ασκήσεων ετοιμότητας σε συνεργασία με το φορέα εκμετάλλευσης, τους συναρμόδιους φορείς, για την εφαρμογή και την εκπαίδευση στο Ειδικό ΣΑΤΑΜΕ, με τη συμμετοχή και των Τμημάτων Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Εκτάκτων Καταστάσεων.

 

στ)στ. Η συμμετοχή σε ελέγχους εγκαταστάσεων που υπάγονται στην οδηγία SEVESO III κατά τις προβλέψεις της κοινής υπουργικής απόφασης.

 

ζ)ζ. Η εφαρμογή των Ειδικών ΣΑΤΑΜΕ και η συγκέντρωση των πληροφοριών σε περίπτωση μεγάλων βιομηχανικών ατυχημάτων, συνεργαζόμενο με τους συναρμόδιους φορείς, κατά τις προβλέψεις της κοινής υπουργικής απόφασης.

 

η)η. Ο συντονισμός των ενεργειών της Διεύθυνσης που αφορούν συνεργασία με άλλες υπηρεσίες και φορείς, σύμφωνα με τις προβλέψεις της κοινής υπουργικής απόφασης.

 

3. Την τήρηση αρχείου σχετικά με την αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών προερχόμενων από Τεχνολογικά Συμβάντα και Ατυχήματα Μεγάλης Έκτασης στην Περιφέρεια Αττικής.

 

4. Την επικοινωνία με άλλους φορείς και Υπηρεσίες για θέματα που αφορούν την ετοιμότητα, πρόληψης και αντιμετώπισης Τεχνολογικών Συμβάντων και Ατυχημάτων Μεγάλης Έκτασης και την παροχή σχετικών ενημερώσεων.

 

5. Τη μέριμνα για θέματα γραμματειακής υποστήριξης του Τμήματος σε συνεργασία με αρμόδιο Τμήμα της Διεύθυνσης.

 

6) Τμήμα Διαχείρισης Εκτάκτων Καταστάσεων: Το Τμήμα Διαχείρισης Εκτάκτων Καταστάσεων είναι ιδίως αρμόδιο για:

 

1. Τη μέριμνα για λειτουργία κέντρου λήψης κλήσεων/ ειδοποιήσεων εξωτερικών φορέων για έκτακτα περιστατικά που συμβαίνουν εντός της χωρικής αρμοδιότητας της Περιφέρειας Αττικής, σε συνεργασία με τα άλλα Τμήματα της Διεύθυνσης. Σε περιπτώσεις εκτάκτων καταστάσεων ή καταστροφών θα μπορεί, μετά από απόφαση Περιφερειάρχη, να συμμετέχει προσωπικό από κρίσιμες υπηρεσίες της Περιφέρειας για τον καλύτερο συντονισμό των απαιτούμενων ενεργειών.

 

2. Το συντονισμό των ενεργειών των Τμημάτων Πολιτικής Προστασίας της Διεύθυνσης σε περιπτώσεις εκτάκτων καταστάσεων προκαλούμενων από φυσικές και λοιπές καταστροφές, Τεχνολογικά Συμβάντα ή Ατυχήματα Μεγάλης Έκτασης (κατά την έννοια του Σχεδίου Ξενοκράτης (KYA 1299/2003 (ΦΕΚ 423/Β/2003)) στα όρια της Περιφέρειας, σε συνεργασία με τα Τμήματα Σχεδιασμού και Τεχνολογικών Καταστροφών.

 

3. Την επικοινωνία με τις υπηρεσίες της Περιφέρειας και άλλων φορέων για την αντιμετώπιση εκτάκτων περιστατικών.

 

4. Τη μέριμνα για την παροχή υλικών και μέσων (και του απαιτούμενου για αυτά ανθρώπινου δυναμικού), για την αντιμετώπιση των καταστροφών σε επίπεδο Περιφέρειας σε συνέργεια με τα Τμήματα Πολιτικής Προστασίας των Περιφερειακών Ενοτήτων.

 

5. Την εισήγηση για την έκδοση όλων των απαιτούμενων αποφάσεων που αφορούν τις δαπάνες για τα συνδρομή στην αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών και μέριμνα για την συγκέντρωση των απαιτούμενων στοιχείων για την αποστολή τους προς εκκαθάριση στις αρμόδιες υπηρεσίες.

 

6. Την τήρηση μητρώων που αφορούν προσωπικό και μέσα στην Περιφέρεια Αττικής και στους εμπλεκόμενους φορείς για θέματα πολιτικής προστασίας.

 

7. Την ενίσχυση των Τμημάτων Πολιτικής Προστασίας των Περιφερειακών Ενοτήτων σε θέματα απόκρισης, επίβλεψης και συντονισμού σε περιπτώσεις εκτάκτων αναγκών.

 

8. Τη διοικητική μέριμνα του προσωπικού που βρίσκεται στο πεδίο των επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια αντιμετώπισης καταστροφών.

 

9. Τη μέριμνα για τη διαχείριση των συστημάτων επικοινωνιών και των τεχνολογικών συστημάτων προειδοποίησης καταστροφών τα οποία ανήκουν στην Περιφέρεια σε συνεργασία με τα Τμήματα Πολιτικής Προστασίας των Περιφερειακών Ενοτήτων.

 

10. Τη μέριμνα για την αποστολή προειδοποιήσεων για την πρόγνωση επικίνδυνων καιρικών φαινόμενων σε κρίσιμες υπηρεσίες της Περιφέρειας, Εθελοντικές Οργανώσεις κ.λ.π.

 

11. Τη μέριμνα για θέματα γραμματειακής υποστήριξης του Τμήματος σε συνεργασία με αρμόδιο Τμήμα της Διεύθυνσης.

 

7) Τμήματα Πολιτικής Προστασίας Περιφερειακών Ενοτήτων: Οι αρμοδιότητες των Τμημάτων Πολιτικής Προστασίας όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων είναι:

 

1. Η επίβλεψη και η επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών, εντός των ορίων της Περιφερειακής Ενότητας, σε συνεργασία με τα υπόλοιπα της Διεύθυνσης.

 

2. Η συνεργασία με το Τμήμα Διαχείρισης Εκτάκτων Καταστάσεων για την έκδοση όλων των απαιτούμενων εισηγήσεων και αποφάσεων που αφορούν δαπάνες εκτάκτων αναγκών και τη συγκέντρωση των απαιτούμενων στοιχείων για την αποστολή τους προς εκκαθάριση στις αρμόδιες υπηρεσίες.

 

3. Η διατύπωση εισηγήσεων στη Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας για το σχεδιασμό πολιτικής προστασίας της Περιφερειακής Ενότητας, προκειμένου να αποτελέσουν αντικείμενο της εισήγησης για τον ετήσιο εθνικό σχεδιασμό πολιτικής προστασίας από τη Διυπουργική Επιτροπή.

 

4. Η ευθύνη για την εφαρμογή του ετήσιου εθνικού σχεδιασμού πολιτικής προστασίας, κατά το σκέλος που τα οικεία προγράμματα, μέτρα και δράσεις εφαρμόζονται σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας και η ενημέρωση της Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας σχετικά.

 

5. Η υποβολή εισήγησης στην Αυτοτελή Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας για την έκδοση απόφασης κήρυξης κατάστασης έκτακτης ανάγκης, στις περιπτώσεις τοπικών καταστροφών και τοπικών καταστροφών μικρής έντασης.

 

6. Η ευθύνη της διάθεσης και του συντονισμού δράσης του απαραίτητου δυναμικού και μέσων για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των φυσικών και άλλων καταστροφών στην περιφερειακή ενότητά τους, σύμφωνα με τις οδηγίες και τις κατευθύνσεις που παρέχει ο Περιφερειάρχης.

 

7. Η συμμετοχή στην εκπόνηση προγραμμάτων αντιπυρικής προστασίας δασικών εκτάσεων, στο σχεδιασμό και στη μελέτη μεθόδων και μέσων για την πρόληψη και καταστολή τους στα όρια της Περιφερειακής Ενότητας.

 

8. Η συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς για την καταστολή των δασικών πυρκαγιών.

 

9. Η συμμετοχή στο σχεδιασμό για την αξιοποίηση των εναέριων και επίγειων μέσων, στο πλαίσιο συνεργασίας με τους αρμόδιους φορείς, για τη δασοπυρόσβεση.

 

10. Η ενημέρωση του κοινού για θέματα αυτοπροστασίας στα όρια της Περιφερειακής Ενότητας.

 

11. Η μέριμνα για τη σύνταξη μνημονίων ενεργειών και σχεδίων πρόληψης και αντιμετώπισης φυσικών και λοιπών καταστροφών στα όρια της Περιφερειακής Ενότητας σε συνέργεια με το Τμήμα Σχεδιασμού.

 

12. Η συνεργασία με το Τμήμα Τεχνολογικών Καταστροφών για θέματα τήρησης των προβλέψεων της κοινής υπουργικής απόφασης 172058/2016 (ΦΕΚ 354/Β/2016) που αφορούν τη Διεύθυνση σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας.

 

13. Η μέριμνα για την προμήθεια και την παροχή υλικών και μέσων για την αντιμετώπιση των καταστροφών σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας.

 

14. Η τήρηση αρχείου σχετικά με την αντιμετώπιση και την αποκατάσταση των καταστροφών στα όρια της Περιφερειακής Ενότητας.

 

15. Η συγκέντρωση και αποστολή στοιχείων από τις οριζόμενες επιτροπές καταγραφής και αποτίμησης των ζημιών σε πληγείσες από ακραία καιρικά φαινόμενα επιχειρήσεις της Περιφέρειας, για προώθηση της οριοθέτησης πληγείσας περιοχής και σχετικών αποζημιώσεων.

 

Επίσης, η συγκέντρωση από τους Δήμους της Περιφερειακής Ενότητας που πλήττονται από καταστροφές λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων στοιχείων για ζημίες σε οικίες και η αποστολή των αντίστοιχων συγκεντρωτικών καταστάσεων πληγεισών οικιών, για προώθηση της οριοθέτησης πληγείσας περιοχής.

 

16. Η μέριμνα για τη διοργάνωση και τη διεξαγωγή ασκήσεων ετοιμότητας και άλλων εκδηλώσεων σε θέματα Πολιτικής Προστασίας σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας

 

17. Η συμμετοχή στο Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας καθώς και η υποβοήθηση της λειτουργίας του και η γραμματειακή υποστήριξή του.

 

18. Η συμμετοχή στα Συντονιστικά Τοπικά Όργανα των Δήμων της Περιφερειακής Ενότητας, η συμμετοχή σε εκδηλώσεις για θέματα πολιτικής προστασίας και σε ασκήσεις ετοιμότητας άλλων φορέων και υπηρεσιών.

 

19. Η αποστολή προειδοποιήσεων για την πρόγνωση επικίνδυνων καιρικών φαινόμενων σε κρίσιμες υπηρεσίες της Περιφέρειας, Εθελοντικές Οργανώσεις κ.λ.π., σε συνεννόηση με το Τμήμα Διαχείρισης Εκτάκτων Καταστάσεων και Σχεδιασμού.

 

20. Τη μέριμνα για τη διαχείριση των συστημάτων επικοινωνιών και των τεχνολογικών συστημάτων προειδοποίησης καταστροφών τα οποία ανήκουν στην Περιφερειακή Ενότητα σε συνεργασία με το Τμήμα Διαχείρισης Εκτάκτων Καταστάσεων.

 

21. Τη μέριμνα για θέματα γραμματειακής υποστήριξης του Τμήματος σε συνεργασία με αρμόδιο Τμήμα της Διεύθυνσης.

 

8) Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης: Το Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Την οργάνωση, ταξινόμηση και τήρηση του πρωτοκόλλου και του αρχείου της Διεύθυνσης.

 

2. Τη διεκπεραίωση και διακίνηση της αλληλογραφίας της Διεύθυνσης.

 

3. Την επικύρωση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία αντιγράφων και φωτοαντιγράφων, οποιωνδήποτε εγγράφων ή δικαιολογητικών, τα οποία τηρούνται στο αρχείο της Διεύθυνσης.

 

4. Τη μέριμνα για την προμήθεια γραφικής ύλης και αναλώσιμων υλικών για τις ανάγκες της Διεύθυνσης.

 

5. Τα θέματα διοικητικής φύσεως και τα θέματα προσωπικού της Διεύθυνσης.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.