Απόφαση 109290/16 - Άρθρο 40

Άρθρο 40: Διεύθυνση Οικονομικών Περιφερειακής Ενότητας Κεντρικού Τομέα Αθηνών


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1) Η Διεύθυνση Οικονομικών Περιφερειακής Ενότητας Κεντρικού Τομέα Αθηνών είναι αρμόδια ιδίως για τη διενέργεια των προμηθειών, τη μέριμνα για την είσπραξη των εσόδων της Περιφερειακής Ενότητας Κεντρικού Τομέα Αθηνών και για την οικονομική διαχείριση των Λαϊκών Αγορών της Περιφέρειας Αττικής

 

Επίσης, ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες, δύναται κατόπιν σχετικής εντολής, να χειριστεί υποθέσεις αναγόμενες στις αρμοδιότητές της, που αφορούν στο σύνολο των Περιφερειακών Ενοτήτων.

 

2) Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικών Περιφερειακής Ενότητας Κεντρικού Τομέα Αθηνών κατανέμονται στα υπαγόμενα σε αυτή τμήματα:

 

1. Τμήμα Προγραμματισμού Προμηθειών και Παρακολούθησης Συμβάσεων

 

2. Τμήμα Συνοπτικών Διαδικασιών Προμηθειών

 

3. Τμήμα Ανοικτών Διαδικασιών Προμηθειών

 

4. Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης Λαϊκών Αγορών

 

5. Τμήμα Παρακολούθησης Εσόδων και Δαπανών

 

6. Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης

 

3) Τμήμα Προγραμματισμού Προμηθειών και Παρακολούθησης Συμβάσεων: Το Τμήμα Προγραμματισμού Προμηθειών και Παρακολούθησης Συμβάσεων είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Τη συγκέντρωση και επεξεργασία των αναγκαίων στοιχείων για την κατάρτιση, ή/και τροποποίηση του ετήσιου προγράμματος προμηθειών και παροχής υπηρεσιών για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των Γραφείων και Διευθύνσεων αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Οικονομικών Κεντρικού Τομέα Αθηνών Περιφέρειας Αττικής.

 

2. Την εισήγηση προς τον Αντιπεριφερειάρχη Οικονομικών για έγκριση σκοπιμότητας του ολοκληρωμένου προγράμματος προμηθειών και παροχής υπηρεσιών από το Περιφερειακό Συμβούλιο Περιφέρειας Αττικής.

 

3. Την παρακολούθηση της εκτέλεσης των συμβάσεων προμηθειών και παροχής υπηρεσιών των Γραφείων και Διευθύνσεων αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Οικονομικών Κεντρικού Τομέα Αθηνών Περιφέρειας Αττικής και συγκεκριμένα:

 

α)α. συγκέντρωση των τιμολογίων και των οικείων πρακτικών παραλαβής

 

β)β. συμπλήρωση του φακέλου του εκάστοτε διαγωνισμού ή απευθείας ανάθεσης με τα απαραίτητα στοιχεία

 

γ)γ. αποστολή του ολοκληρωμένου φακέλου στο αρμόδιο Τμήμα Παρακολούθησης Εσόδων και Δαπανών για τις δικές του ενέργειες.

 

4. Τη καταγραφή και παρακολούθηση εκτέλεσης των συμβάσεων προμηθειών και παροχής υπηρεσιών όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων

 

4) Τμήμα Συνοπτικών Διαδικασιών Προμηθειών: Το Τμήμα Συνοπτικών Διαδικασιών Προμηθειών είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Την πραγματοποίηση όλων των κατά νόμο ενεργειών, μέχρι και την κοινοποίηση απόφασης ανάθεσης ή και την υπογραφή της σχετικής σύμβασης για Απευθείας Αναθέσεις.

 

2. Τη διενέργεια διαγωνισμών (ανοικτών και κλειστών) με Συνοπτικές Διαδικασίες, μέχρι και την κοινοποίηση απόφασης ανάθεσης ή και την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, συμπεριλαμβανομένων και των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων.

 

5) Τμήμα Ανοικτών Διαδικασιών Προμηθειών: Το Τμήμα Ανοικτών Διαδικασιών Προμηθειών είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Τη διενέργεια διαγωνισμών άνω ή κάτω των ορίων, ανοικτών και κλειστών (πλην των συνοπτικών διαδικασιών), μέχρι και την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, συμπεριλαμβανομένων και των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων.

 

2. Τη διενέργεια διαγωνισμών άνω ή κάτω των ορίων (ανοικτών και κλειστών), για τα νοσηλευτικά ιδρύματα και νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου αρμοδιότητας Περιφέρειας Αττικής, μέχρι και την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.

 

6) Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης Λαϊκών Αγορών: Το Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης Λαϊκών Αγορών είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Τον έλεγχο και παρακολούθηση της είσπραξης του ημερήσιου ανταποδοτικού τέλους που καταβάλλουν οι επαγγελματίες και παραγωγοί πωλητές Λαϊκών Αγορών

 

2. Τον έλεγχο των εισπραττόμενων ασφαλιστικών εισφορών για το Ίδρυμα Κοινωνικών Ασφαλίσεων από τους επαγγελματίες πωλητές Λαϊκών Αγορών και προσδιορισμός του αποδοτέου ποσού προς αυτό

 

3. Τον προσδιορισμό αποδοτέου ανταποδοτικού ποσού προς τους Δήμους

 

4. Τον προσδιορισμό οικονομικής συνδρομής προς τις Ομοσπονδίες των επαγγελματιών και παραγωγών πωλητών Λαϊκών Αγορών και έλεγχος των πραγματοποιούμενων από αυτές δαπανών

 

5. Τον προσδιορισμό αποδοτέου χαρτοσήμου υπέρ Δημοσίου

 

6. Την παρακολούθηση τυχόν ρυθμίσεων οφειλών των πωλητών, όπως και της είσπραξης των προστίμων που επιβάλλει η Διεύθυνση Λαϊκών Αγορών

 

7) Τμήμα Παρακολούθησης Εσόδων και Δαπανών:

 

Το Τμήμα Παρακολούθησης Εσόδων και Δαπανών είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Τον έλεγχο εσόδων από πρόστιμα, φόρους, τέλη, δικαιώματα, εισφορές, έσοδα από ακίνητα και άλλες πηγές και παρακολούθηση της απόδοσής τους.

 

2. Την επιμέλεια για τη διαγραφή και επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών.

 

3. Την παρακολούθηση της πορείας των πάσης φύσεως εσόδων του προϋπολογισμού και την εισήγηση προτάσεων βελτίωσης διαδικασιών απόδοσης

 

4. Την εισήγηση για την επιβολή, κατάργηση φόρων, τελών, δικαιωμάτων και εισφορών που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις

 

5. Τη Μελέτη και αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων δημιουργίας και απόκτησης εσόδων από την Περιφερειακή Ενότητα.

 

6. Εισηγήσεις προς την Οικονομική Επιτροπή για την έγκριση δαπανών και διάθεση πιστώσεων, που αφορούν τις κάθε μορφής δαπάνες πλην προμηθειών

 

7. Συγκέντρωση και έλεγχος των δικαιολογητικών δαπανών που αφορούν στην Περιφερειακή Ενότητα και προώθηση αυτών στη Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης

 

8. Καταχώριση όλων των οικονομικών στοιχείων των δαπανών στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα

 

9. Προπαρασκευαστικές ενέργειες για την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής και πάγιας προκαταβολής, παρακολούθηση απόδοσής τους, έλεγχος δικαιολογητικών και προώθησή τους στη Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης

 

8) Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης: Το Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Την πρωτοκόλληση και χρέωση όλων των εγγράφων στα αρμόδια Τμήματα της Διεύθυνσης

 

2. Τη συγκέντρωση και αποστολή προς την Οικονομική Επιτροπή όλων των εισηγήσεων της Διεύθυνσης.

 

3. Την αναπαραγωγή υπηρεσιακών εγγράφων, διακίνηση της αλληλογραφίας, επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και βεβαίωση του γνήσιου της υπογραφής.

 

4. Τη διαχείριση θεμάτων σχετικών με ζητήματα διοικητικών λειτουργιών και προσωπικού της Διεύθυνσης.

 

5. Την εποπτεία κίνησης οχημάτων και μηχανημάτων έργου της Περιφερειακής Ενότητας, τη μέριμνα για την εύρυθμη λειτουργία τους και τη συνεργασία με το αρμόδιο Τμήμα Κίνησης Οχημάτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.