Απόφαση 22466/15 - Άρθρο 10

Άρθρο 10: Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Οικονομικών


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

(3) Η Διεύθυνση Οικονομικών είναι αρμόδια για την αποτελεσματική τήρηση των οικονομικών προγραμμάτων λειτουργίας του Δήμου, τη σωστή απεικόνιση των οικονομικών πράξεων και τη διαχείριση των εσόδων και δαπανών του, καθώς και τη διασφάλιση και αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας. Συγχρόνως, η Διεύθυνση μεριμνά για την αποτελεσματική διενέργεια όλων των νόμιμων διαδικασιών που απαιτούνται για την προμήθεια υλικών, εξοπλισμού και υπηρεσιών του Δήμου. Επιπλέον, η Διεύθυνση είναι αρμόδια για την παρακολούθηση, αδειοδότηση και εποπτεία των εμπορικών δραστηριοτήτων στην περιοχή του Δήμου.

 

Οι αρμοδιότητες των επιμέρους οργανικών μονάδων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών είναι οι ακόλουθες:

 

3.1. Αρμοδιότητες Τμήματος Λογιστηρίου - Προϋπολογισμού.

 

Το Τμήμα Λογιστηρίου - Προϋπολογισμού:

 

3.1.1. Μεριμνά για την τήρηση του συστήματος κατάρτισης των προϋπολογισμών του Δήμου.

 

3.1.2. Συνεργάζεται με τις επιμέρους δημοτικές υπηρεσίες για την παροχή οικονομικών στοιχείων, κατευθύνσεων και προτύπων, που θα επιτρέπουν την κατάρτιση από τις υπηρεσίες των προϋπολογισμών τους σε συνάρτηση με τα αντίστοιχα προγράμματά τους.

 

3.1.3. Συγκεντρώνει τους επιμέρους προϋπολογισμούς των υπηρεσιών και διαμορφώνει και εισηγείται τους συνολικούς προϋπολογισμούς του Δήμου για έγκριση από τα αρμόδια όργανα.

 

3.1.4. Παρακολουθεί την εκτέλεση των προϋπολογισμών, επισημαίνει τις αποκλίσεις μεταξύ αναλογιστικών και προϋπολογιστικών μεγεθών, μεριμνά για την ερμηνεία των αποκλίσεων και εισηγείται τις αναγκαίες διορθωτικές ενέργειες.

 

3.1.5. Συνεργάζεται με τις λοιπές υπηρεσίες του Δήμου για την τήρηση των διαδικασιών αμφίδρομης ενημέρωσης και ροής των οικονομικών πληροφοριών που σχετίζονται με την εκτέλεση και την αναθεώρηση των προϋπολογισμών κάθε υπηρεσίας.

 

3.1.6. Μεριμνά για τη σύνταξη και υποβολή στα αρμόδια όργανα τα περιοδικά οικονομικά απολογιστικά στοιχεία.

 

3.1.7. Παρακολουθεί την κατάρτιση και εξέλιξη των ταμειακών προγραμμάτων του Δήμου. Διερευνά τις ταμειακές ανάγκες και εισηγείται τις κατάλληλες μεθόδους για την αντιμετώπιση των ταμειακών αναγκών του Δήμου. Μεριμνά για την εφαρμογή των αποφάσεων που σχετίζονται με την κάλυψη των ταμειακών αναγκών του Δήμου.

 

3.1.8. Τηρεί το σύστημα λογιστικής απεικόνισης των οικονομικών πράξεων του Δήμου. Τηρεί τις σχετικές λογιστικές διαδικασίες, καθώς και τα αντίστοιχα λογιστικά βιβλία και στοιχεία που προβλέπονται από τη νομοθεσία.

 

3.1.9. Τηρεί τα αρχεία των κάθε είδους παραστατικών που απαιτούνται για την ενημέρωση του συστήματος λογιστικής απεικόνισης των οικονομικών πράξεων του Δήμου.

 

3.1.10. Παρακολουθεί και μεριμνά-σε συνεργασία με το τμήμα Ταμειακής Διαχείρισης-για την εκπλήρωση των φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων του Δήμου.

 

3.1.11. Παρακολουθεί και ελέγχει τη λογιστική συμφωνία των δοσοληπτικών λογαριασμών με Τράπεζες, προμηθευτές, πιστωτές και άλλους συναλλασσομένους με τον Δήμο, καθώς και των δοσοληπτικών λογαριασμών με τα νομικά πρόσωπα του Δήμου.

 

3.1.12. Εκδίδει τις λογιστικές και οικονομικές καταστάσεις που συνδέονται με το τηρούμενο λογιστικό σχέδιο (π.χ. ισολογισμοί και αποτελέσματα χρήσης) και ενημερώνει σχετικώς τα αρμόδια όργανα του Δήμου.

 

3.1.13. Παρέχει κάθε είδους πληροφόρηση προς τα αρμόδια όργανα του Δήμου και τις υπόλοιπες δημοτικές υπηρεσίες για την εξέλιξη των λογιστικών μεγεθών του Δήμου.

 

3.1.14. Μεριμνά για την παροχή κάθε είδους στοιχείων που ζητούνται από Δημόσιες και Ελεγκτικές Υπηρεσίες κατά τις εκάστοτε ισχύουσες διαδικασίες.

 

3.1.15. Τηρεί ειδικά συστήματα λογιστικής και οικονομικής διαχείρισης, καθώς επίσης τηρεί αρχεία παραστατικών Προγραμμάτων και Έργων στα οποία συμμετέχει ο Δήμος και που χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ή/και από ευρωπαϊκούς ή διεθνείς πόρους, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στους ειδικούς κανονισμούς των φορέων από τους οποίους προέρχεται η σχετική χρηματοδότηση, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Προγραμματισμού - Οργάνωσης του Δήμου.

 

3.1.16. Παραλαμβάνει και ελέγχει τα κάθε φύσεως παραστατικά που απαιτούνται κατά περίπτωση για την πληρωμή των οφειλών του Δήμου στους δικαιούχους, ελέγχει την ύπαρξη των προϋποθέσεων για τη διενέργεια πληρωμών του Δήμου βάσει των διατάξεων των αντίστοιχων συμβάσεων και τηρεί πλήρες αρχείο όλων των σχετικών δικαιολογητικών.

 

3.1.17. Ελέγχει την πρόβλεψη των οφειλών στους αντίστοιχους κωδικούς του προϋπολογισμού του δήμου και ελέγχει την επάρκεια των αντίστοιχων πιστώσεων.

 

3.1.18. Εκδίδει τα εντάλματα πληρωμής των οφειλών του Δήμου και τα αποστέλλει στο Ταμείο για πληρωμή.

 

3.1.19. Συγκεντρώνει τα στοιχεία μεταβολών και των αντίστοιχων παροχών που καταβλήθηκαν ή των ποσών που καταλογίστηκαν στο προσωπικό του δήμου, που έχουν επίδραση στη διαμόρφωση των αμοιβών του και μεριμνά για την έκδοση των μισθολογικών καταστάσεων και την πληρωμή των αμοιβών.

 

3.1.20. Μεριμνά για την έκδοση βεβαιώσεων των αμοιβών που καταβλήθηκαν στο προσωπικό του Δήμου και για τον υπολογισμό και την απόδοση προς τα ασφαλιστικά ταμεία των αντίστοιχων ασφαλιστικών εισφορών.

 

3.2. Αρμοδιότητες Τμήματος Εσόδων και Περιουσίας Το Τμήμα Εσόδων και Περιουσίας:

 

3.2.1. Συγκεντρώνει στοιχεία για την εξακρίβωση των υπόχρεων και του ποσού των χρηματικών υποχρεώσεων προς τον Δήμο των φυσικών και νομικών προσώπων για φόρους, εισφορές, τέλη, δικαιώματα, που πρέπει περιοδικώς να καταβάλλονται στον Δήμο.

 

3.2.2. Ελέγχει την ακρίβεια των μεγεθών βάσει των οποίων υπολογίζεται το ποσό ανά υπόχρεο των ως άνω φόρων, εισφορών, τελών, δικαιωμάτων κ.λ.π.

 

3.2.3. Δημιουργεί και τηρεί αρχεία υπόχρεων για την καταβολή των επιμέρους ποσών που αποτελούν τακτικά έσοδα του Δήμου.

 

3.2.4. Επεξεργάζεται στοιχεία και υπολογίζει περιοδικώς το ποσό των οφειλών κατά κατηγορία προσόδου και υπόχρεο. Καταρτίζει βεβαιωτικούς καταλόγους υπόχρεων και αντίστοιχων οφειλόμενων ποσών κατά κατηγορία προσόδου.

 

3.2.5. Μεριμνά για την ενημέρωση των υπόχρεων για την καταβολή των ως άνω οφειλόμενων ποσών, καθώς και για την τήρηση των διαδικασιών που ισχύουν για τις προσφυγές των υπόχρεων, όταν αμφισβητούν το ποσό των οφειλών.

 

3.2.6. Οριστικοποιεί τους βεβαιωτικούς καταλόγους έπειτα από την ολοκλήρωση των διαδικασιών των τυχόν προσφυγών για την εκτέλεση των αντίστοιχων εισπράξεων.

 

3.2.7. Τηρεί τις διαδικασίες και εκδίδει βεβαιώσεις σχετικώς με την είσπραξη τελών, δικαιωμάτων ή εισφορών.

 

3.2.8. Παρακολουθεί και μεριμνά για την τήρηση όλων των οικονομικών δοσοληψιών που σχετίζονται με τη λειτουργία της παροχής υπηρεσιών του Δήμου μέσω του νεκροταφείου κ.λ.π.

 

3.2.9. Τηρεί τις διαδικασίες που σχετίζονται με την αποδοχή και την αξιοποίηση δωρεών και κληροδοτημάτων προς τον Δήμο, κατά τους όρους αυτών.

 

3.2.10. Τηρεί τα αρχεία της δημοτικής ακίνητης περιουσίας σε ηλεκτρονική και φυσική μορφή.

 

3.2.11. Μεριμνά για τη διερεύνηση μεθόδων για την αξιοποίηση της δημοτικής ακίνητης περιουσίας και διατυπώνει σχετικές εισηγήσεις προς τα αρμόδια όργανα του Δήμου.

 

3.2.12. Μεριμνά για την προώθηση της δημοτικής ακίνητης περιουσίας κατά τις σχετικές αποφάσεις του Δήμου, καθώς και τη διαχείριση της εκμετάλλευσης της περιουσίας αυτής (όπως κατάρτιση συμβάσεων μισθώσεων, μέριμνα για την είσπραξη μισθωμάτων κ.λ.π.).

 

3.2.13. Μελετά και εισηγείται τη ρύθμιση θεμάτων εμπορικής δραστηριότητας που επηρεάζουν τις λειτουργίες και το περιβάλλον της πόλης και την ποιότητα ζωής των κατοίκων, κατά τις δικαιοδοσίες που δίδονται στον Δήμο με τις ισχύουσες διατάξεις. Τα θέματα αυτά αφορούν ιδίως:

 

α) Τον καθορισμό των χώρων και των όρων λειτουργίας των υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων (λαϊκές αγορές, εμποροπανηγύρεις).

 

β) Τον καθορισμό των προδιαγραφών και των όρων της υπαίθριας διαφήμισης.

 

επιχειρήσεων.

 

γ) Τον καθορισμό του ανώτατου αριθμού αδειών υπαίθριου πλανόδιου εμπορίου και τη συγκρότηση της Επιτροπής Υπαίθριου Πλανόδιου Εμπορίου.

 

δ) Την έγκριση της λειτουργίας Κυριακάτικων αγορών.

 

ε) Τη συγκρότηση επιτροπών για τον έλεγχο των πωλητών, παραγωγών και επαγγελματιών των λαϊκών αγορών.

 

στ) Την εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας για τη χορήγηση εκμετάλλευσης περιπτέρων.

 

3.2.14. Εισηγείται τη χορήγηση αδειών για την άσκηση εμπορικών και γενικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, κατά τις δικαιοδοσίες που δίδονται στον Δήμο με τις ισχύουσες διατάξεις. Οι άδειες αυτές αφορούν ιδίως:

 

α) Την άσκηση υπαίθριου στάσιμου εμπορίου, εμποροπανηγύρεων και υπαίθριων χριστουγεννιάτικων αγορών.

 

β) Την εγκατάσταση και χρήση οικήματος για την άσκηση δραστηριότητας από εκδιδόμενα πρόσωπα.

 

γ) Τη διενέργεια διαφήμισης, την τοποθέτηση πλαισίων υπαίθριας διαφήμισης, την τοποθέτηση επιγραφών προσδιορισμού επαγγελματικής δραστηριότητας σε φυσικά και νομικά πρόσωπα, καθώς και την παραχώρηση χώρων για την προβολή δραστηριοτήτων σε νομικά πρόσωπα, που επιδιώκουν κοινωφελείς σκοπούς.

 

δ) Τη λειτουργία καταστημάτων εκμίσθωσης μοτοποδηλάτων.

 

ε) Την ίδρυση υπεραγορών λιανικού εμπορίου.

 

στ) Την άσκηση υπαίθριου πλανόδιου εμπορίου.

 

ζ) Τη συμμετοχή σε Κυριακάτικες αγορές.

 

η) Τη λειτουργία εκθέσεων βιβλίου.

 

θ) Την οργάνωση εκθέσεων, τη ρύθμιση θεμάτων λειτουργίας τους και την εποπτεία τους.

 

ι) Την καταλληλότητα εκθεσιακών χώρων στεγασμένων μονίμως ή προσωρινώς ή υπαίθριων ή μικτών.

 

κ) Την ίδρυση και λειτουργία παιδότοπων και διαφόρων ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων (λούνα παρκ, πίστες μουσικών συναυλιών και άλλων καλλιτεχνικών εκδηλώσεων κ.λ.π.).

 

3.2.15. Παρακολουθεί και ελέγχει την τήρηση των προϋποθέσεων υπό τις οποίες χορηγούνται οι ανωτέρω άδειες και εισηγείται τη λήψη μέτρων κατά τις ισχύουσες διατάξεις (όπως ανάκληση άδειας, αφαίρεση άδειας, επιβολή προστίμων).

 

3.2.16. Ελέγχει την εφαρμογή των διατάξεων για την υπαίθρια διαφήμιση, των προδιαγραφών των διαφημιστικών πλαισίων και επιγραφών, προβαίνει στην αφαίρεση των παράνομων υπαίθριων διαφημίσεων και επιγραφών και εισηγείται την επιβολή των προβλεπόμενων προστίμων.

 

3.2.17. Μεριμνά για την προστασία του καταναλωτή με τη δημιουργία και λειτουργία μηχανισμών ενημέρωσής του (όπως Γραφείο Ενημέρωσης Καταναλωτή).

 

3.2.18. Εισηγείται για τη σύσταση της Επιτροπής Φιλικού Διακανονισμού για την εξώδικη επίλυση διαφορών ανάμεσα σε προμηθευτές και σε καταναλωτές ή ενώσεις καταναλωτών και τηρεί αρχεία των πορισμάτων της οικείας Επιτροπής, καθώς και μητρώο καταναλωτών.

 

3.3. Αρμοδιότητες Τμήματος Ταμειακής Υπηρεσίας Το Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας:

 

3.3.1. Διενεργεί τις πληρωμές προς τους δικαιούχους βάσει των ενταλμάτων πληρωμών και έπειτα από έλεγχο των νόμιμων δικαιολογητικών.

 

3.3.2. Καταγράφει τις διενεργούμενες πληρωμές κατά τις ισχύουσες διαδικασίες και μεριμνά για την απόδοση των κάθε φύσεως κρατήσεων υπέρ τρίτων που αντιστοιχούν στα επιμέρους εντάλματα πληρωμών.

 

3.3.3. Παραλαμβάνει τους βεβαιωτικούς καταλόγους των υπόχρεων και των αντίστοιχων οφειλόμενων στον Δήμο ποσών κατά κατηγορία εσόδου. Εκδίδει και μεριμνά για την κοινοποίηση ειδικών προσκλήσεων προς τους οφειλέτες.

 

3.3.4. Διενεργεί τις εισπράξεις των οφειλών προς τον Δήμο και ενημερώνει το λογιστικό σύστημα του Δήμου με τις σχετικές ταμειακές εγγραφές.

 

3.3.5. Παρακολουθεί την τακτοποίηση των υποχρεώσεων των οφειλετών προς τον Δήμο και ενημερώνει τις αρμόδιες υπηρεσίες για τις καθυστερούμενες οφειλές.

 

3.3.6. Παρακολουθεί και ελέγχει τους υπαλλήλους άλλων υπηρεσιών του Δήμου που ασχολούνται με εισπράξεις (όπως κοιμητήριο κ.λ.π.).

 

3.3.7. Τηρεί τις διαδικασίες συναλλαγών με τις Τράπεζες για την τοποθέτηση των χρηματικών διαθεσίμων και τη διενέργεια εισπράξεων και πληρωμών με επιταγές.

 

3.3.8. Τηρεί το αναγκαίο φυσικό ταμείο στα γραφεία του Δήμου.

 

3.3.9. Τηρεί αρχεία των κάθε είδους παραστατικών και αντίστοιχων δικαιολογητικών που χρησιμοποιούνται για την ενημέρωση του λογιστικού συστήματος του Δήμου με τις ταμειακές εγγραφές.

 

3.3.10. Παρακολουθεί την ταμειακή ρευστότητα και προγραμματίζει τις πληρωμές σε συνεργασία και με άλλες αρμόδιες υπηρεσίες.

 

3.3.11. Παρακολουθεί και μεριμνά - σε συνεργασία με το τμήμα Λογιστηρίου - για την εκπλήρωση των φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων του Δήμου.

 

3.4. Αρμοδιότητες Τμήματος Προμηθειών - Αποθηκών

 

Το Τμήμα Προμηθειών - Αποθηκών:

 

3.4.1. Σχεδιάζει και εισηγείται τις εσωτερικές διαδικασίες για την κατάρτιση του προγράμματος απαιτούμενων προμηθειών και υπηρεσιών του Δήμου, συγκεντρώνει τις αιτήσεις των δημοτικών υπηρεσιών, εξετάζει τη σκοπιμότητα αυτών και διαμορφώνει περιοδικώς προγράμματα για την προμήθεια κάθε είδους υλικών, εξοπλισμού και υπηρεσιών και εισηγείται αυτά προς έγκριση στα αρμόδια όργανα του Δήμου (όπως υλικά για την εκτέλεση τεχνικών έργων, ανταλλακτικά, λιπαντικά, καύσιμα, λιπάσματα, φυτοφάρμακα, μηχανήματα, εργαλεία, έπιπλα, είδη γραφείου, μισθώσεις μεταφορικών μέσων, ασφαλίσεις κ.λ.π.).

 

3.4.2. Διενεργεί έρευνες αγοράς για την τεκμηρίωση της διαθεσιμότητας των ειδών ή των υπηρεσιών που ενδιαφέρουν τον Δήμο και για τη λήψη στοιχείων τιμών προμήθειας ή υπηρεσίας.

 

3.4.3. Διενεργεί τις διαδικασίες για την ανάθεση των προμηθειών και των συμβάσεων παροχής υπηρεσιών, δηλαδή μεριμνά για την κατάρτιση προδιαγραφών, σε συνεργασία με τα εκάστοτε αρμόδια τμήματα του Δήμου, καταρτίζει το σχέδιο της διακήρυξης, των συμβάσεων και όλων των αποφάσεων και εισηγείται τη συγκρότηση όλων των επιτροπών που απαιτούνται (διενέργειας διαγωνισμών, αξιολόγησης των προσφορών και παραλαβής των ειδών) στο εκάστοτε αποφαινόμενο όργανο του Δήμου, παρακολουθεί τη λειτουργία τους και γενικώς μεριμνά για όλα τα ζητήματα που αφορούν την εκτέλεση κάθε προμήθειας ή υπηρεσίας έως και την οριστική παραλαβή.

 

3.4.4. Μεριμνά για την τήρηση των διαδικασιών χαρακτηρισμού υλικών - εξοπλισμού ως αχρήστων ή ως υλικών που πλεονάζουν και τηρεί τις διαδικασίες καταστροφής, απομάκρυνσης ή εκποίησής τους.

 

3.4.5. Τηρεί τα πληροφοριακά αρχεία και έγγραφα των προμηθειών και υπηρεσιών (αρχείο προμηθευόμενων ειδών, αρχείο προμηθευτών, αρχείο φακέλων προμηθειών).

 

3.4.6. Μεριμνά για την ενημέρωση των διαχειριστικών βιβλίων των αποθηκών (κατά ποσότητα και αξία) με τα εισαγόμενα και εξαγόμενα είδη, καθώς και την τήρηση των διαδικασιών χορήγησης των ειδών που τηρούνται στα αποθέματα των αποθηκών του Δήμου.

 

3.4.7. Παρακολουθεί τα αποθέματα των αποθηκών και διατυπώνει εισηγήσεις για την ανάγκη ανανέωσής τους.

 

Συνεργάζεται σχετικώς με τις δημοτικές υπηρεσίες που χρησιμοποιούν τα υλικά των αποθηκών.

 

3.4.8. Τηρεί το αρχείο των πάγιων κινητών περιουσιακών στοιχείων του Δήμου (μηχανήματα, οχήματα, συσκευές, εξοπλισμός κ.λ.π.) και παρακολουθεί την κατανομή αυτών στις υπηρεσίες του Δήμου.

 

3.4.9. Μεριμνά για την τήρηση των διαδικασιών των περιοδικών απογραφών των κάθε είδους υλικών και του εξοπλισμού του Δήμου.

 

3.4.10. Μεριμνά για την εξασφάλιση της έγκαιρης πρόσβασης από κάθε ενδιαφερόμενο τρίτο σε πληροφορίες που έχουν σχέση με τις προκηρύξεις του Δήμου για την εκτέλεση έργων και την προμήθεια υλικών και υπηρεσιών, σύμφωνα με τις νόμιμες διαδικασίες (διαφάνεια).

 

3.5. Αρμοδιότητες Τμήματος Έκδοσης Καταστημάτων

 

Το Τμήμα Καταστημάτων:

 

3.5.1. Μελετά και εισηγείται τη ρύθμιση θεμάτων εμπορικής δραστηριότητας που επηρεάζουν τις λειτουργίες και το περιβάλλον της πόλης και την ποιότητα ζωής των κατοίκων, κατά τις δικαιοδοσίες που δίδονται στον Δήμο με τις ισχύουσες διατάξεις. Τα θέματα αυτά αφορούν ιδίως:

 

α) Τον προσδιορισμό των ειδικότερων όρων και προϋποθέσεων για την ίδρυση και εγκατάσταση καταστημάτων και επιχειρήσεων, στον βαθμό που επηρεάζουν το περιβάλλον και τις λειτουργίες της πόλης.

 

β) Τον προσδιορισμό των όρων και των ωρών λειτουργίας μουσικής σε καταστήματα.

 

γ) Τον καθορισμό των ωρών έναρξης και λήξης της εργασίας των αρτεργατών.

 

δ) Τον καθορισμό των χρονικών ορίων λειτουργίας καταστημάτων και επιχειρήσεων.

 

ε) Τη λήψη απόφασης σχετικώς με τον καθορισμό των ωρών λειτουργίας των φαρμακείων και φαρμακαποθηκών, καθώς και τον καθορισμό για κάθε έτος του αριθμού των φαρμακείων που διημερεύουν και διανυκτερεύουν.

 

3.5.2. Παρακολουθεί και ελέγχει την εφαρμογή των αποφάσεων των σχετικών με τα ανωτέρω θέματα εμπορικής δραστηριότητας και εισηγείται τη λήψη μέτρων κατά τις ισχύουσες διατάξεις.

 

3.5.3. Ελέγχει την τήρηση των διατάξεων που αφορούν τα ζώα συντροφιάς.

 

3.5.4. Εισηγείται τη χορήγηση αδειών για την άσκηση εμπορικών και γενικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, κατά τις δικαιοδοσίες που δίδονται στον Δήμο με τις ισχύουσες διατάξεις. Οι άδειες αυτές αφορούν ιδίως:

 

α) Την ίδρυση, λειτουργία και εγκατάσταση των καταστημάτων και επιχειρήσεων, οι όροι λειτουργίας και εγκατάστασης των οποίων καθορίζονται από τη νομοθεσία και τους αντίστοιχους υγειονομικούς κανονισμούς και διατάξεις.

 

β) Την ίδρυση και λειτουργία καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

 

γ) Την εγκατάσταση και λειτουργία κινηματογράφων, θεάτρων και παρεμφερών επιχειρήσεων και τη διενέργεια των προβλεπόμενων επιθεωρήσεων.

 

δ) Τα τεχνικά ψυχαγωγικά παίγνια και την παροχή υπηρεσιών διαδικτύου.

 

ε) Τη λειτουργία μουσικών οργάνων.

 

στ) Την παροχή άδειας σε πρόσωπο που διατηρεί κατάστημα πώλησης ζώων, καθώς και σχετικής άδειας λειτουργίας του καταστήματος.

 

ζ) Την άσκηση επαγγέλματος κουρέα, κομμωτή, τεχνίτη περιποίησης χεριών και ποδιών, καθώς και τη συγκρότηση σχετικής εξεταστικής επιτροπής και πειθαρχικού συμβουλίου, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Υγείας, Πρόνοιας και Κοινωνικής Προστασίας.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.