Απόφαση 23908/91 - Άρθρο 5

Άρθρο 5: Κτιριοδομικές προδιαγραφές


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Α/Α

Χώροι

 

Μικρά

Μεσαία

Μεγάλα

1. Υποδοχή

1.1

Ανεμοφράκτης

m2

min βάθος

m

8

 

2.8

14

 

2.8

20

 

2.8

1.2

Hall υποδοχής όπου περιλαμβάνονται χώροι πληροφοριών, τηλεφωνικοί θάλαμοι, καθιστικά

m2

0.6Α

300+0.5Β

650+0.4Γ

1.3

WC κοινού + Βεστιάρια στην ίδια στάθμη ή με έναν όροφο διαφορά

m2

0.15Α

75+0.14Β

173+0.13Γ

min αριθμός

6+2 x, όπου x = 1WC/100 συνέδρους

1.4

Χώρος φύλαξης βαλιτσών

m2

0.03Α

2. Διοίκηση συνεδριακού κέντρου

2.1

2-3 γραφεία με προθαλάμους, χώρους υγιεινής και βεστιάριο για το προσωπικό

m2

60

90

120

3. Ασφάλεια

3.1

Γραφεία ασφάλειας με κατάλληλο τεχνικό εξοπλισμό και διαμόρφωση για τη μονάδα άμεσης δράσης

m2

40

60

60

3.2

Γραφείο ελέγχου πυρκαϊάς

m2

8

12

12

4. Συνεδριακοί χώροι

4.1

Κύρια αίθουσα συνεδρίων αμφιθεατρική ή όχι με δυνατότητα να χωρίζεται εφ' όσον είναι επίπεδη. Στην επιφάνεια αυτή περιλαμβάνονται ο χώρος των καθισμάτων (μονίμων ή κινητών) και ο χώρος που καταλαμβάνει η έδρα των ομιλητών και η σκηνή.

m2

1.20Α

4.2

Μικρότερες αίθουσες συσκέψεων αμφιθεατρικές ή όχι (1, 2 ή περισσότερες).

m2

0.30Α

4.3

Μεταφραστικοί θάλαμοι

μόνιμοι

3

5

7

ημιμόνιμοι

 

 

 

4.4

Θάλαμοι προβολών

 

 

 

 

(8 mm & 16 mm)

m2

10

 

 

Multi projection (36 mm)

m2

 

25

30

4.5

Καμαρίνια

 

 

2

6

4.6

Foyer όπου περιλαμβάνονται bar και καθιστικά

min m2

100

m2

0.30Α

4.7

Χώροι υποδοχής VIPS όπου είναι δυνατόν να περιλαμβάνεται ιδιαίτερο bar, χώροι υγιεινής, κ.λ.π.

m2

 

0.10Α

4.8

Γραφεία συνέδρων

min m2

40

 

 

min m2

 

0.08Α

4.9

Αίθουσα δημοσιογράφων συνεντεύξεων και ανακοινώσεων

min m2

30

 

 

m2

 

0.06Α

4.10

Για τις ακόλουθες χρήσεις:

Γραφεία οργανωτών συνεδρίων
Γραφείο δημοσίων σχέσεων οργανωτών
Γραφεία γραμματειακής υποστήριξης συνεδρίων
Αποθήκη συνεδριακού υλικού
Αποθήκη γραφικής ύλης
WC-βεστιάρια προσωπικού

m2

0.50Α

250+0.35Β

495+0.2Γ

1+1

2+2

3+3

4.11

Γραφείο τεχνικής υποστήριξης αιθουσών

m2

30

4.12

Χώρος computers

m2

 

0.04Α

4.13

Φωτοτυπικά κ.λ.π.

m2

0.05Α

4.14

Τηλεφωνικό κέντρο

m2

 

0.06Α

5. Εστίαση - Αναψυχή

5.1.

Εστιατόριο σε μια ή περισσότερες αίθουσες

min m2

200

 

 

m2

0.80Α

400+0.40Β

 

Το εστιατόριο θα είναι άμεσα προσπελάσιμο (μικρή απόσταση από τις αίθουσες) από το συνεδριακό κέντρο.

 

 

 

 

5.2.

Coffee-shop σε ένα ή περισσότερους χώρους. Στα μικρά συνεδριακά κέντρα το coffee-shop μπορεί να συνδυάζεται με το foyer με ανάλογη προσαύξηση του χώρου.

m2

0.20Α

 

240+0.15Γ

5.3.

Μαγειρείο

min m2

140

 

 

m2

 

0.15Α

180+0.1Γ

5.4.

Αποθήκες μαγειρείου

min m2

70

 

 

m2

 

0.07Α

84+0.05Γ

5.5.

WC - douches - αποδυτήρια προσωπικού μαγειρείου

m2

30

5.6.

Τραπεζαρία προσωπικού

m2

0.10A

max m2

100

Παρατήρηση: Τα ανωτέρω ελάχιστα μεγέθη ισχύουν προκειμένου περί αμιγών συνεδριακών κέντρων. Εφόσον αντίθετα, το συνεδριακό κέντρο συνδυάζεται με ξενοδοχειακή μονάδα, απαιτείται η τήρηση των σχετικών προδιαγραφών της οικείας λειτουργικής μορφής του ξενοδοχείου, τα δε ανωτέρω ελάχιστα μεγέθη τηρούνται επιπρόσθετα όσον αφορά την τυχόν διαφορά δυναμικότητας συνεδριακού κέντρου και ξενοδοχείου (εφόσον το συνεδριακό κέντρο έχει μεγαλύτερη σε συνέδρους δυναμικότητα). Πχ. σε περίπτωση συνεδριακού κέντρου 500 συνέδρων και ξενοδοχείου κλασσικού τύπου 300 κλινών τηρούνται οι σχετικές προδιαγραφές για ξενοδοχείο κλασσικού τύπου 300 κλινών και η χωρητικότητα του εστιατορίου προσαυξάνεται κατά τα ανωτέρω ελάχιστα μεγέθη για τα 200 επιπλέον άτομα (500 - 300 = 200) δηλαδή κατά 200 x 0,80 = 1,60 m2.

6. Εκθεσιακοί χώροι

6.1.

Εκθεσιακοί χώροι σε κλειστές αίθουσες (μία ή περισσότερες)

min m2

100

 

 

m2

 

0.40A

6.2.

Εκθεσιακοί χώροι σε ημιυπαίθριους και υπαίθριους χώρους

 

*

*

*

Παρατήρηση: Οι εκθεσιακοί χώροι είναι δυνατόν να συνδυάζονται λειτουργικά με άλλους χώρους, όπως π.χ. foyer, αίθρια, διάδρομοι κυκλοφορίας, κ.λ.π.

7. Λοιπές εξυπηρετήσεις

7.1.

Τράπεζα (υποκατάστημα)

m2

 

 

40

7.2.

Γραφείο ταξιδίων

m2

 

20

7.3.

Ταχυδρομείο

m2

 

 

20

7.4.

Τηλεγραφείο - Fax

m2

 

 

20

7.5.

Καταστήματα

m2

0.15Α

7.6.

Ιατρείο - Φαρμακείο

m2

 

20

50

7.7.

Γραφείο ενοικίασης αυτοκινήτων

m2

 

20

7.8.

Γραφείο πληροφοριών

m2

 

14

18

7.9.

Γραφείο κρατήσεων ξενοδοχείων

m2

 

8

12

7.10.

Απαραίτητα κατά τη σύνταξη της μελέτης του συνεδριακού κέντρου θα λαμβάνονται υπ' όψη οι οδηγίες του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες τόσο στην Αρχιτεκτονική μελέτη, όσο και στη μελέτη των εγκαταστάσεων, του εξοπλισμού και της επιλογής των υλικών.

 

*

*

*

8. Εγκαταστάσεις

8.1.

Ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις

m2

 

0.40Α

9. Κυκλοφορία

9.1.

Ανελκυστήρες ατόμων

 

1/200 συνέδρους

1/250 συνέδρους

min αριθμός

2

 


9.2.

Σκάλες (κύριας χρήσης)

min πλάτος

1.4 m

9.3.

Διάδρομοι (κύριας χρήσης)

min πλάτος

1.4 m

10. Χώροι στάθμευσης

10.1.

Θέσεις αυτοκινήτων για το 1/4 των συνέδρων, καθώς και θέσεις για 2 Pullmans. Οι θέσεις αυτές είναι επιπλέον των απαιτουμένων για ξενοδοχείο εφόσον το συνεδριακό κέντρο συνδυάζεται με ξενοδοχείο.

 

 

 


 

Α = αριθμός συνέδρων

Β = αριθμός συνέδρων - 5.000

Γ = αριθμός συνέδρων - 12.000

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.