Απόφαση 3169/16 - Άρθρο 10

Άρθρο 10: Αρμοδιότητες Γενικού Διευθυντή


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Ο Γενικός Διευθυντής έχει την ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου που συγκροτούν την Γενική Διεύθυνση και ιδίως για την οργάνωση, τον συντονισμό, την παρακολούθηση και την αξιολόγηση της λειτουργίας τους. Ειδικότερα ο Γενικός Διευθυντής:

 

(1) Κατευθύνει τον σχεδιασμό των δραστηριοτήτων και των αντιστοίχων προγραμμάτων δράσης των υπηρεσιών, συνεργαζόμενος με τον Γενικό Γραμματέα και τους αντίστοιχους προϊσταμένους των υπηρεσιών, έτσι ώστε να εναρμονίζονται προς τους περιοδικούς στόχους του Δήμου.

 

(2) Μεριμνά για την κατάλληλη οργάνωση των πόρων των υπηρεσιών (ανθρώπινο δυναμικό, τεχνικά μέσα, υποδομές εσωτερικές διαδικασίες λειτουργίας κ.λ.π.) ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται στην αποτελεσματική και αποδοτική υλοποίηση των δραστηριοτήτων τους και των αντίστοιχων προγραμμάτων δράσης τους.

 

(3) Συντονίζει τη λειτουργία των υπηρεσιών, συνεργαζόμενος με τους αντίστοιχους προϊσταμένους.

 

(4) Παρακολουθεί, ελέγχει και αξιολογεί την καλή λειτουργία των υπηρεσιών σε σχέση πάντοτε προς τις δραστηριότητες τους και την επίτευξη των περιοδικών προγραμμάτων δράσης τους.

 

(5) Αξιολογεί την επάρκεια και αποτελεσματικότητα των πόρων της κάθε υπηρεσίας (ανθρώπινο δυναμικό, τεχνικά μέσα κ.λ.π.) και διατυπώνει προτάσεις για τη συμπλήρωση τους ή την βελτίωση της απόδοσης τους.

 

(6) Εισηγείται για προσλήψεις, απολύσεις, αποσπάσεις και μετατάξεις προσωπικού.

 

(7) Εισηγείται για τοποθέτηση και κατανομή του προσωπικού στις Διευθύνσεις, στα Τμήματα και στα Γραφεία.

 

(8) Συντάσσει ετήσιες εκθέσεις προσωπικού σε β' βαθμό

 

(9) Εισηγείται θέματα στο Δημοτικό Συμβούλιο, στην Οικονομική Επιτροπή και στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής.

 

(10) Δύναται να συγκαλεί περιοδικά ή κατά περίπτωση Συντονιστικά Συμβούλια στα οποία μετέχουν με εκπροσώπους τους το σύνολο ή μέρος (ανάλογα με ομοιογενή θεματικά αντικείμενα) των υπηρεσιών του Δήμου.

 

(11) Υπογράφει έγγραφα σύμφωνα με το σύστημα δικαιοδοσιών υπογραφής εγγράφων που εφαρμόζει ο Δήμος.

 

(12) Ασκεί τις πειθαρχικές δικαιοδοσίες που ορίζονται από τις κείμενες διατάξεις.

 

(13) Ασκεί κάθε άλλη αρμοδιότητα που πηγάζει από τη γενικότερη αποστολή της είτε αυτή δημιουργείται αυτοδικαίως κατά την άσκηση των καθηκόντων της Γενικής Διεύθυνσης είτε ανατίθεται από το Δήμαρχο, το Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή, την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής.

 

(α) Αρμοδιότητες Γραφείου Γραμματείας Γενικής Διεύθυνσης

 

(1) Τηρεί την αλληλογραφία του γραφείου Γενικής Διεύθυνσης, αρχειοθετεί τα εισερχόμενα και εξερχόμενα στη Γενική Διεύθυνση έγγραφα.

 

(2) Μεριμνά για την παροχή οποιασδήποτε πληροφορίας για τις δραστηριότητες και τις υπηρεσίες του Δήμου όταν ζητείται από τους πολίτες.

 

(3) Συνεργάζεται με τις Διευθύνσεις του Δήμου στα πλαίσια του συντονισμού και της εναρμόνισης όλων των υπηρεσιακών μονάδων με σκοπό την άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση του Δημότη.

 

(4) Συνεργάζεται με τα Νομικά Πρόσωπα του Δήμου στο γενικότερο πλαίσιο κατανομής των αρμοδιοτήτων, εξορθολογισμού του τρόπου λειτουργίας τους για την αποδοτικότερη διαχείριση των πόρων και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.