Νόμος 3431/06 - Άρθρο 54

Άρθρο 54: Ποιότητα υπηρεσιών των καθορισμένων επιχειρήσεων - Διαβούλευση με τους ενδιαφερόμενους


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Οι καθορισμένες επιχειρήσεις που υπέχουν υποχρεώσεις, δυνάμει των άρθρων 46 παράγραφος 2, 48, 49, 51 και 52 παράγραφος 2, δημοσιεύουν στην ιστοσελίδα τους και σε μία εφημερίδα, πανελλήνιας κυκλοφορίας τουλάχιστον, επαρκείς και ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τις επιδόσεις τους στην παροχή Καθολικής Υπηρεσίας, βάσει των παραμέτρων, των ορισμών και των μεθόδων μέτρησης της ποιότητας της υπηρεσίας, που περιλαμβάνονται στο Παράρτημα VI. Οι δημοσιευόμενες πληροφορίες διαβιβάζονται επίσης στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών από τη δημοσίευσή τους. Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων δύναται να προσδιορίσει επιπλέον το περιεχόμενο και τη μορφή των προς Δημοσίευση πληροφοριών και τον τρόπο δημοσίευσής τους, ώστε να εξασφαλίζεται, ότι οι τελικοί χρήστες και οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε πλήρεις, συγκρίσιμες εύχρηστες πληροφορίες.

 

2. Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, εφόσον το κρίνει αναγκαίο, μπορεί:

 

α) στην περίπτωση που έχουν αναπτυχθεί οι σχετικές παράμετροι, να ορίζει, μεταξύ άλλων, πρόσθετα πρότυπα ποιότητας της υπηρεσίας για την αξιολόγηση της απόδοσης των επιχειρήσεων όσον αφορά την παροχή υπηρεσιών σε τελικούς χρήστες και καταναλωτές με ειδικές ανάγκες.

 

Πληροφορίες σχετικά με τα παραπάνω δημοσιεύονται, επίσης, και διατίθενται στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 1,

 

β) να θέτει στόχους επιδόσεων για τις επιχειρήσεις, που υπέχουν υποχρεώσεις Καθολικής Υπηρεσίας, τουλάχιστον όσον αφορά στην παροχή πρόσβασης σε σταθερές θέσεις σύμφωνα με το άρθρο 46 παράγραφος 2, εδάφιο α, κατόπιν διαβούλευσης όπως προβλέπεται ιδίως στην παράγραφο 4, με ανάλογη αναπροσαρμογή των τιμολογίων και

 

γ) να λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα για την τήρηση των στόχων αυτών. Ιδίως μπορεί να διατάζει ανεξάρτητους ελέγχους ή παρόμοιες εξετάσεις των στοιχείων επιδόσεων, που πληρούνται από τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις, προκειμένου να εξασφαλίζεται η ακρίβεια και η συγκρισιμότητα των δεδομένων, που διαθέτουν οι επιχειρήσεις με υποχρεώσεις Καθολικής Υπηρεσίας.

 

3. Η κατ' επανάληψη αδυναμία μιας επιχείρησης να τηρήσει τους στόχους επιδόσεων μπορεί να προκαλέσει την επιβολή από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων των κυρώσεων που προβλέπονται στο άρθρο 63.

 

4. Για θέματα που άπτονται των δικαιωμάτων των τελικών χρηστών και των καταναλωτών των δημόσιων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, ιδίως όταν έχουν σημαντικές επιπτώσεις στην αγορά, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων λαμβάνει υπόψη τις απόψεις των τελικών χρηστών και των καταναλωτών συμπεριλαμβανομένων ιδίως των χρηστών με ειδικές ανάγκες, των κατασκευαστών, καθώς και των επιχειρήσεων, που παρέχουν δίκτυα ή / και υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το παρόν άρθρο καταργήθηκε με την παράγραφο 2)ι)α του άρθρου 80 του νόμου 4070/2012 (ΦΕΚ 82/Α/2012).

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.