Νόμος 4186/13 - Άρθρο 11

Άρθρο 11: Αξιολόγηση, προαγωγή και απόλυση Μαθητών


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Η αξιολόγηση στα μαθήματα όλων των τάξεων επικεντρώνεται στην ουσιώδη κατανόηση των κεντρικών θεμάτων και θεμελιωδών εννοιών, καθώς και στην κατάκτηση ανώτερων γνωστικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων, όπως η κριτική και συνθετική σκέψη, η αξιολόγηση, η επιχειρηματολογία, η επίλυση προβλημάτων και η πρωτοτυπία.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η παράγραφος 1 τίθεται όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 6 του άρθρου 66 του νόμου [Ν] 4386/2016 (ΦΕΚ 83/Α/2016).

 

2. Η αξιολόγηση βασίζεται ιδίως:

 

α) στον προσδιορισμό της ανά μάθημα εξεταστέας ύλης με βάση τις θεματικές ενότητες,

 

β) στην ικανότητα διασύνδεσης ουσιωδών γνώσεων, που προέρχονται από ευρύτερα τμήματα της ύλης του μαθήματος,

 

γ) στην κατανόηση των βασικών εννοιών ή, ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο, γεγονότων, διαδικασιών ή διεργασιών του κάθε γνωστικού πεδίου και

 

δ) στη δυνατότητα κριτικής αξιολόγησης και ανάπτυξης λογικών επιχειρημάτων και τεκμηρίωσης για θέματα συναφή με την ύλη.

 

3. Οι γραπτές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις σε όλες τις τάξεις του ημερήσιου και εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου διεξάγονται ενδοσχολικά και περιλαμβάνουν τα διδασκόμενα μαθήματα, γενικής παιδείας και τα μαθήματα τομέων και ειδικοτήτων. Με το προεδρικό διάταγμα της παραγράφου 1 του άρθρου 43 δύνανται να ορίζονται μαθήματα, τα οποία εξαιρούνται από τις γραπτές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις. Τα θέματα ορίζονται αποκλειστικά από τον διδάσκοντα ή τους διδάσκοντες το μάθημα. Τα γραπτά διορθώνονται από τον οικείο διδάσκοντα. Η Τράπεζα θεμάτων που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της Οριζόντιας Πράξης 466112 Προγράμματος ΕΣΠΑ δύναται να λειτουργήσει ως προαιρετικό συμβουλευτικό εργαλείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Για την προαγωγή των μαθητών απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από το Μέσο Όρο των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή. Για την απόκτηση πτυχίου απαιτείται: α) μέσος όρος των βαθμών ετήσιας επίδοσης των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων ειδικότητας της τελευταίας τάξης τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5) και β) ο βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθημάτων ειδικότητας της τελευταίας τάξης να μην είναι μικρότερος από οκτώ (08).

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η παράγραφος 3 τίθεται όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 7 του άρθρου 66 του νόμου [Ν] 4386/2016 (ΦΕΚ 83/Α/2016).

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η παράγραφος 3 καταργήθηκε με το άρθρο 159 του νόμου [Ν] 4610/2019 (ΦΕΚ 70/Α/2019).

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.