Προεδρικό διάταγμα 18/18 - Άρθρο 50

Άρθρο 50: Αυτοτελής Διεύθυνση Διοικητικής, Οικονομικής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Επιχειρησιακός στόχος της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Διοικητικής, Οικονομικής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης που υπάρχει σε κάθε μία από τις δεκατρείς (13) Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είναι η διοικητική, οικονομική και παιδαγωγική υποστήριξη του έργου των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και η εποπτεία και ο συντονισμός του έργου των υπαγόμενων σε αυτήν περιφερειακών υπηρεσιών.

 

2. Η Αυτοτελής Διεύθυνση Διοικητικής, Οικονομικής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης συγκροτείται από τις ακόλουθες οργανικές μονάδες:

 

α) Τμήμα Α' Διοικητικών Υποθέσεων,

 

β) Τμήμα Β' Οικονομικών Υποθέσεων,

 

γ) Τμήμα Γ' Προσωπικού,

 

δ) Τμήμα Δ' Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών,

 

ε) Τμήμα Ε' Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης,

 

στ) Τμήμα Στ' Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

 

ζ) Γραφείο Νομικής Υποστήριξης.

 

3. Το Τμήμα Α' Διοικητικών Υποθέσεων είναι αρμόδιο για:

 

α) την τήρηση του πρωτοκόλλου και του αρχείου και τη διαχείριση και διεκπεραίωση της αλληλογραφίας,

 

β) την οργάνωση, διεξαγωγή και τον συντονισμό κάθε είδους εξετάσεων και διαγωνισμών,

 

γ) τη διαχείριση όλων των θεμάτων που σχετίζονται με υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων, εκπαιδευτικές επισκέψεις, ανταλλαγές και εκδρομές μαθητών,

 

δ) τις μεταβολές σχολικών μονάδων,

 

ε) τη διεκπεραίωση κάθε είδους διοικητικών διαδικασιών,

 

στ) τη διαχείριση των ψηφιακών υπογραφών,

 

ζ) την επικοινωνία και τις σχέσεις με τον τύπο,

 

η) τη λειτουργία του γραφείου εξυπηρέτησης πολιτών,

 

θ) την παρακολούθηση της προς δημοσίευση ύλης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως,

 

ι) την εκπόνηση και εφαρμογή σχεδίων πολιτικής προστασίας,

 

ι)α) τον χειρισμό κάθε άλλου συναφούς θέματος.

 

4. Το Τμήμα Β' Οικονομικών Υποθέσεων είναι αρμόδιο για:

 

α) τη χορήγηση Μισθολογικού Κλιμακίου στο πάσης φύσεως προσωπικό της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των Κέντρων Διάγνωσης, Διαφοροδιάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης,

 

β) τη συγκέντρωση και επεξεργασία των απαραίτητων στοιχείων για τη σύνταξη του προϋπολογισμού της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, την παρακολούθηση και εκτέλεση αυτού και την σύνταξη του απολογισμού της,

 

γ) την έκδοση των πράξεων μετακίνησης των στελεχών της εκπαίδευσης, των εκπαιδευτικών και των διοικητικών υπαλλήλων της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

 

δ) τη σύνταξη των καταστάσεων εξόδων κίνησης εκτός έδρας και τη μέριμνα για την αποστολή τους στις αρμόδιες Δημοσιονομικές Υπηρεσίες Εποπτείας και Ελέγχου (ΔΥΕΕ) του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους,

 

ε) την προώθηση των οικονομικών θεμάτων που αφορούν τις πάσης φύσεως εξετάσεις και τους διαγωνισμούς που διεξάγονται εντός της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

 

στ) τον προγραμματισμό, τη σύνταξη τεχνικών προδιαγραφών, τη διαγωνιστική διαδικασία, την ανάθεση, την εποπτεία και την επίβλεψη δημόσιων συμβάσεων πάσης φύσεως παροχής υπηρεσιών συμπεριλαμβανομένων:

 

α)α) των τεχνικών υπηρεσιών, για τις ανάγκες της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και των υπηρεσιών που υπάγονται σε αυτήν

β)β) των υπηρεσιών για την καθαριότητα, τη φύλαξη, την επισκευή, τη συντήρηση και τη λειτουργική υποστήριξη των ηλεκτρομηχανολογικών και κτιριακών εγκαταστάσεων που στεγάζεται η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και οι υπαγόμενες σε αυτήν υπηρεσίες,

 

ζ) τον ετήσιο προγραμματισμό για τα υπό προμήθεια είδη απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία των οργανικών μονάδων της,

 

η) τις προμήθειες των πάσης φύσεως αγαθών σύμφωνα με τις διαδικασίες που περιγράφονται στη κείμενη νομοθεσία,

 

θ) τη συγκρότηση των αρμόδιων συλλογικών οργάνων για την εκτέλεση των αρμοδιοτήτων του Τμήματος.

 

ι) τη μέριμνα για την παροχή τηλεφωνικών και ηλεκτρονικών συνδέσεων,

 

η) την παραλαβή και διάθεση των πάσης φύσεως υλικών και μέσων,

 

ι)α) την εν γένει στήριξη των υπηρεσιών και των Συμβουλίων της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα οικονομικής φύσεως θέματα,

 

ι)β) την έκδοση αποφάσεων δέσμευσης πίστωσης και την τήρηση και ενημέρωση του Μητρώου Δεσμεύσεων,

 

ι)γ) τη συγκέντρωση και υποβολή για εκκαθάριση των πάσης φύσεως σχετικών δικαιολογητικών, καθώς και την παρακολούθηση των δαπανών που διενεργούνται κατά τις ανωτέρω περιπτώσεις, με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 24 του νόμου [Ν] 4270/2014,

 

ι)ε) τον χειρισμό κάθε άλλου συναφούς θέματος.

 

5. Το Τμήμα Γ' Προσωπικού είναι αρμόδιο για:

 

α) τα θέματα υπηρεσιακής κατάστασης και υπηρεσιακών μεταβολών των διοικητικών υπαλλήλων και των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και των Κέντρων Διάγνωσης, Διαφοροδιάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης, σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που προκύπτουν από την κείμενη νομοθεσία,

 

β) τη διοικητική υποστήριξη των υπηρεσιακών και πειθαρχικών συμβουλίων που λειτουργούν στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ανωτέρων Περιφερειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΠΥΣΕΕΠ, ΠΥΣΔΙΠ),

 

γ) τη διοικητική υποστήριξη των διαδικασιών επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης,

 

δ) τη διοικητική υποστήριξη των διαδικασιών στελέχωσης αποκεντρωμένων δομών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,

 

ε) τη διοικητική συνδρομή για τη συγκρότηση και ανασυγκρότηση των υπηρεσιακών συμβουλίων και των λοιπών συλλογικών οργάνων,

 

στ) την προώθηση των διαδικασιών, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, για την εκλογή και ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων στα υπηρεσιακά συμβούλια,

 

ζ) την παροχή των προβλεπόμενων διευκολύνσεων στους αιρετούς εκπροσώπους στα υπηρεσιακά συμβούλια,

 

η) την εκτίμηση των αναγκών των υπηρεσιών και των σχολικών μονάδων και των Κέντρων Διάγνωσης, Διαφοροδιάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης που υπάγονται στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε πάσης φύσεως εκπαιδευτικό και διοικητικό προσωπικό,

 

θ) τις διαδικασίες πρόσληψης και διαχείρισης πάσης φύσεως προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,

 

ι) την τήρηση του προσωπικού μητρώου του διοικητικού προσωπικού της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

 

ι)α) τη διεκπεραίωση των διαδικασιών και τη σύνταξη των φακέλων με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη συνταξιοδότηση υπαλλήλων,

 

ι)β) τη διεκπεραίωση των διαδικασιών παραπομπής των υπαλλήλων στις αρμόδιες υγειονομικές επιτροπές,

 

ι)γ) την έκδοση των διοικητικών πράξεων για τη χορήγηση αδειών στο πάσης φύσεως προσωπικό της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και σε στελέχη της εκπαίδευσης (Σχολικούς Συμβούλους, Διευθυντές Εκπαίδευσης),

 

ι)δ) τη μέριμνα για την εφαρμογή του ωραρίου του προσωπικού,

 

ι)ε) τις διαδικασίες πρόσληψης και διαχείρισης του πάσης φύσεως προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,

 

ι)στ) τη διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη της διαδικασίας αξιολόγησης,

 

ι)ζ) τη λειτουργία της γραμματείας του Περιφερειακού Διευθυντή της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

 

ι)η) την παροχή διοικητικής υποστήριξης στα Τμήματα Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης,

 

ι)θ) την παροχή γραμματειακής υποστήριξης στους Σχολικούς Συμβούλους που έχουν την έδρα τους στην ίδια πόλη με την έδρα της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

 

κ) την κατανομή του προσωπικού και την εν γένει στελέχωση των επιμέρους τμημάτων της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

 

κ)α) την έκδοση των διοικητικών πράξεων ορισμού αναπληρωτών των προϊσταμένων των τμημάτων της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

 

κ)β) τον χειρισμό κάθε άλλου συναφούς θέματος.

 

6. Το Τμήμα Δ' Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών είναι αρμόδιο για:

 

α) τη λειτουργία των πληροφοριακών συστημάτων και δικτύων και τη μηχανοργάνωση της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

 

β) την ανάπτυξη ψηφιακών εφαρμογών για την υποστήριξη του έργου των επιμέρους τμημάτων της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

 

γ) τη δημιουργία, οργάνωση και συντήρηση βάσεων δεδομένων,

 

δ) την κατασκευή, συντήρηση, διαχείριση ιστοτόπου και την παροχή υπηρεσιών επιπέδου 1 έως 4 μέσω αυτού,

 

ε) την παρακολούθηση, αναβάθμιση και τεχνική υποστήριξη των υπολογιστικών και δικτυακών υποδομών της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

 

στ) την ψηφιοποίηση διαδικασιών και την συμβολή στον αποτελεσματικότερο επιχειρησιακό σχεδιασμό μέσω διαγραμματικής καταγραφής και ανασχεδιασμού διαδικασιών, με σκοπό την αποτελεσματικότερη παροχή υπηρεσιών και τη βελτίωση της ποιότητάς τους,

 

ζ) τη μέριμνα για την τήρηση των διαδικασιών ασφαλείας των δεδομένων και των δικτύων,

 

η) την εκπόνηση των προδιαγραφών για την προμήθεια ψηφιακού εξοπλισμού και αναλώσιμων υλικών,

 

θ) την ενημέρωση και διαχείριση μητρώου ψηφιακής υποδομής,

 

ι) την υποστήριξη της συλλογής και επεξεργασίας στατιστικών στοιχείων,

 

ι)α) τον χειρισμό κάθε άλλου συναφούς θέματος.

 

7. Το Τμήμα Ε' Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης είναι αρμόδιο για:

 

α) την εποπτεία, τον συντονισμό και την υποστήριξη του έργου των Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Προσχολικής Αγωγής και Ειδικής Αγωγής,

 

β) τη διοργάνωση δραστηριοτήτων επιμόρφωσης και ενημέρωσης των Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Προσχολικής Αγωγής και Ειδικής Αγωγής,

 

γ) την έγκριση σεμιναρίων και επιμορφωτικών δράσεων που διοργανώνουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι,

 

δ) την εισήγηση για προσωρινή αναπλήρωση ελλείποντος Σχολικού Συμβούλου σε μια περιφέρεια,

 

ε) θέματα εφαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων, περιεχομένου σπουδών και φοίτησης μαθητών στις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης,

 

στ) θέματα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης,

 

ζ) την εφαρμογή προγραμμάτων αντισταθμιστικής υποστήριξης,

 

η) την υποστήριξη των καινοτόμων δράσεων και την παρακολούθηση και εποπτεία, μέσω των Σχολικών Συμβούλων, της δραστηριότητας των αντίστοιχων αποκεντρωμένων δομών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,

 

θ) τον συντονισμό και την υποστήριξη του έργου των ΠΕΚ,

 

ι) τον χειρισμό κάθε άλλου συναφούς θέματος.

 

8. Το Τμήμα Στ' Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είναι αρμόδιο για:

 

α) την εποπτεία, τον συντονισμό και την υποστήριξη του έργου των Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

 

β) τη διοργάνωση δραστηριοτήτων επιμόρφωσης και ενημέρωσης των Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

 

γ) την έγκριση σεμιναρίων και επιμορφωτικών δράσεων που διοργανώνουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι,

 

δ) την εισήγηση για την ανάθεση σχολείων γενικής παιδαγωγικής ευθύνης στους Σχολικούς Συμβούλους Δ.Ε.,

 

ε) την εισήγηση για προσωρινή αναπλήρωση ελλείποντος Σχολικού Συμβούλου σε μια περιφέρεια,

 

στ) θέματα εφαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων, περιεχομένου σπουδών και φοίτησης μαθητών στις σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,

 

ζ) θέματα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, η) θέματα επαγγελματικής εκπαίδευσης,

 

θ) την εφαρμογή προγραμμάτων αντισταθμιστικής υποστήριξης,

 

ι) την υποστήριξη των καινοτόμων δράσεων και την παρακολούθηση και εποπτεία, μέσω των Σχολικών Συμβούλων, της δραστηριότητας των αντίστοιχων αποκεντρωμένων δομών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,

 

ι)α) τον συντονισμό και την υποστήριξη του έργου των ΠΕΚ,

 

ι)α) τον χειρισμό κάθε άλλου συναφούς θέματος.

 

9. Το Γραφείο Νομικής Υποστήριξης είναι αρμόδιο για:

 

α) τη νομική υποστήριξη της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των μονομελών και συλλογικών οργάνων που υπάγονται σε αυτήν σε θέματα λειτουργίας και άσκησης αρμοδιοτήτων,

 

β) τη νομική υποστήριξη της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε θέματα εφαρμογής του πειθαρχικού δικαίου,

 

γ) τη σύνταξη και κατάθεση εκθέσεων απόψεων της διοίκησης στα αρμόδια δικαστήρια και σε ανεξάρτητες αρχές,

 

δ) τον χειρισμό κάθε άλλου συναφούς θέματος.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.