Προεδρικό διάταγμα 40/20 - Άρθρο 15

Άρθρο 15: Αποστολή και βασική διάρθρωση της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Αποστολή της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών είναι ο σχεδιασμός και ο συντονισμός των πολιτικών που αφορούν στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας καθώς και στην απλούστευση και ψηφιοποίηση όλων των συναλλαγών του πολίτη με το Κράτος. Στο πλαίσιο αυτό η Γενική Γραμματεία είναι υπεύθυνη για το συντονισμό και τη διασφάλιση της συνοχής όλων των επιμέρους πολιτικών για την ψηφιακή, ηλεκτρονική και ανοιχτή διακυβέρνηση καθώς και για το σχεδιασμό και την εφαρμογή πολιτικών που αφορούν στη βελτίωση των παρεχόμενων δημοσίων υπηρεσιών προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις αλλά και των ενδοδιοικητικών διαδικασιών που αφορούν στην εσωτερική οργάνωση και λειτουργία του δημοσίου τομέα.

 

2. Από το πεδίο εφαρμογής της προηγούμενης παραγράφου εξαιρούνται:

 

(α) τα διαβαθμισμένα συστήματα επικοινωνιών και πληροφορικής του δημόσιου τομέα,

(β) τα συστήματα επικοινωνιών και πληροφορικής (ΣΕΠ) της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (ΕΥΠ).

 

3. Η Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών διαρθρώνεται ως εξής:

 

(α) Αυτοτελές Τμήμα Επικοινωνίας και Οπτικοακουστικών Έργων,

(β) Γενική Διεύθυνση Ψηφιακής Διακυβέρνησης και

(γ) Γενική Διεύθυνση Διοικητικών Διαδικασιών Δημοσίου.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.