Πυροσβεστική διάταξη ya/91 - Άρθρο 11

4.4.6. Προστασία σταθμών φορτοεκφόρτωσης βυτιοφόρων οχημάτων με αφροποιητικά μέσα


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Γενικά

 

Το κεφάλαιο αυτό αφορά στους σταθμούς φόρτωσης (γεμιστήρια) βυτιοφόρων αυτοκινήτων και φορτοεκφόρτωσης σιδηροδρομικών βαγονιών.

 

2. Προϋποθέσεις προστασίας με αφροποιητικά μέσα

 

Τα αφροποιητικά μέσα απαιτούνται σε κάθε περίπτωση που μεταξύ των διακινουμένων από το σταθμό προϊόντων περιλαμβάνονται και προϊόντα κατηγορίας Ι ή ΙΙ.

 

Το είδος των απαιτουμένων αφροποιητικών μέσων εξαρτάται από το μέγεθος του σταθμού.

 

Η απαιτούμενη ελάχιστη ποσότητα αφρού πρέπει να επαρκεί για λειτουργία των αφροποιητικών μέσων για 30 λεπτά τουλάχιστον.

 

3. Γεμιστήρια βυτιοφόρων αυτοκινήτων

 

Το τυπικό γεμιστήριο βυτιοφόρων αυτοκινήτων αποτελείται από αριθμό παραλλήλων επιμήκων νησίδων, που κάθε μια έχει από δύο θέσεις βυτίων προς φόρτωση, μια από κάθε πλευρά της νησίδας.

 

Μεγάλα γεμιστήρια, με πάνω από 6 νησίδες, πρέπει να έχουν μόνιμο σύστημα κατάκλισης αφρού / νερού, που προστατεύει όλη την έκταση των γεμιστήριων ή μόνιμα εγκατεστημένα κανόνια αφρού.

 

Ελάχιστη παροχή αφροκάλυψης: 6,5 Lt/min/m2 οριζόντιες επιφάνειας θέσεων φόρτωσης.

 

Προκειμένου περί μονίμων συστημάτων:

 

Το σύστημα αφροκάλυψης είναι χωρισμένο σε ζώνες που κάθε μια προστατεύει σε επάρκεια μια νησίδα και τις δύο γειτονικές θέσεις φόρτωσης.

 

Ο αφρός διανέμεται επιλεκτικά στις διάφορες ζώνες, ανάλογα με τη θέση που χρειάζεται προστασία.

 

Απαιτείται ημιαυτόματη ενεργοποίηση.

 

Για τα μικρότερα γεμιστήρια, απαιτείται η προστασία με κανόνι αφρού / νερού, ελάχιστης παροχής 1.200 Lt/min και εμβέλειας 35 - 40 m περίπου. Αυτό μπορεί να είναι νόμιμα εγκατεστημένο η κινητό, ανάλογα με τις συγκεκριμένες συνθήκες λειτουργίας. Στην περίπτωση που είναι κινητό, σταθμεύει υποχρεωτικά στην περιοχή του γεμιστηρίου.

 

4. Σταθμοί φορτοεκφόρτωσης σιδηροδρομικών βυτίων

 

Ο τυπικός φορτοεκφόρτωσης σιδηροδρομικών βυτίων είναι εγκατεστημένος δίπλα σε παρακαμπτήρια σιδηροδρομική γραμμή, που απομονώνεται από τις άλλες γραμμές. Το μέγεθος του σταθμού χαρακτηρίζεται από τον αριθμό των βυτίων βαγονιών που εξυπηρετούνται ταυτόχρονα.

 

Για τους μεγάλους σταθμούς, αυτούς δηλαδή που έχουν τη δυνατότητα ταυτόχρονης πλήρωσης 3 διαδοχικών βαγονιών και άνω, απαιτείται μόνιμο σύστημα που προστατεύει το σταθμό σε μήκος 3 διαδοχικών βυτίων, δηλαδή μία έκταση μήκους 40 - 45 m και πλάτους 6 - 7 m.

 

Το σύστημα είναι κατάκλισης αφρού / νερού, ελάχιστης παροχής αφροκάλυψης 6,5 Lt/min/m2 οριζόντιας επιφάνειας. Πρόσθετη αφροπροστασία, κάτω από το βαγόνι, με 4 - 6 ακροφύσια αφρού των 100 Lt/min, με ημιαυτόματη ενεργοποίηση, είναι απαραίτητη.

 

Για τους μικρούς σταθμούς, απαιτούνται αφροποιητικά μέσα, π.χ. κανόνια, με την ίδια ικανότητα αφροκάλυψης.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.