Απόφαση 0004169/15 - Άρθρο 9

Άρθρο 9: Βλάβες του συστήματος


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Κάθε δυσλειτουργία - βλάβη του συστήματος που έχει ως αποτέλεσμα απόκλιση από τα όρια σφάλματος ή διακοπή της λειτουργίας του, αποκαθίσταται από τον εγκαταστάτη του συστήματος εισροών - εκροών άμεσα.

 

Σε περίπτωση βλάβης θα πρέπει να υπάρχει διάταξη υψηλής διαθεσιμότητας (ύπαρξη εφεδρικών διατάξεων) προκειμένου να συνεχίζεται η αδιάλειπτη ηλεκτρονική καταγραφή των στοιχείων.

 

2. Ο φορέας της άδειας λειτουργίας της Εγκατάστασης ή ο διαχειριστής, είναι υπεύθυνος για την παρακολούθηση της σωστής διαχρονικής λειτουργίας ολόκληρου του εγκατεστημένου συστήματος. Στις περιπτώσεις βλάβης, ο φορέας της άδειας λειτουργίας της εγκατάστασης ή ο διαχειριστής, πρέπει να καλεί άμεσα τον εγκαταστάτη του συστήματος για την παροχή τεχνικής υποστήριξης και την αποκατάσταση της βλάβης. Η κλήση του εγκαταστάτη από τον παραπάνω κάτοχο για την αποκατάσταση της βλάβης αποδεικνύεται από σχετικό αποδεικτικό (π.χ. fax, e mail κ.λ.π.).

 

3. Τα δεδομένα τεχνικών επεμβάσεων και ρυθμίσεων παραμέτρων, δεδομένων, αλγορίθμων κ.λ.π. καθώς και δεδομένα κάθε περίπτωσης βλάβης και της αποκατάστασης της, υποβάλλονται ηλεκτρονικά εντός 5 ημερών, στην αρμόδια βάση υποδοχής ηλεκτρονικών δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, και της αρμόδιας υπηρεσίας του ΥΠΑΠΕ, από τον εγκαταστάτη που αποκατέστησε τη βλάβη.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.