Απόφαση 43737/70

Απόφαση Γ3Δ/43737/00/2361/1970: Περί καθορισμού βασικού οδικού δικτύου, σύμφωνα με το άρθρο 6 του βασιλικού διατάγματος 465/1970


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Απόφαση Γ3Δ/43737/00/2361/1970: Περί καθορισμού βασικού οδικού δικτύου, σύμφωνα με το άρθρο 6 του βασιλικού διατάγματος 465/1970, (ΦΕΚ 833/Β/1970), 20-11-1970.

 

Ο Υπουργός των Δημοσίων Έργων

 

Ι. Έχοντες υπ' όψει τις διατάξεις του άρθρου 6 παράγραφος ε, του βασιλικού διατάγματος 465/1970 περί όρων και προϋποθέσεων εγκαταστάσεως και λειτουργίας αντλιών καυσίμων προ πρατηρίων κειμένων εκτός των εγκεκριμένων σχεδίων πόλεων και κωμών ή εκτός κατοικημένων εν γένει περιοχών και περί κυκλοφοριακής συνδέσεως εγκαταστάσεων μετά των οδών καθορίζουμε ως βασικό εθνικό οδικό δίκτυον της χώρας εις το οποίον εφαρμόζονται τα σχέδια υποδείγματα 105 - 109 κυκλοφοριακής συνδέσεις πρατηρίων υγρών καυσίμων κ.λ.π. εγκαταστάσεων το κάτωθι:

 

1. Υπ' αριθμόν 1 νέα εθνική οδός Αθηνών - Λαμίας - Στυλίδας - Βελεστίνου - Λαρίσης - Τεμπών - Κατερίνης - Αλεξάνδρειας - Νέας Χαλκηδόνος - Γέφυρας Πολυκάστρου - Ευζώνων.

 

2. Υπ' αριθμόν 2 εθνική οδός Αλβανικών συνόρων - Βαταχωρίου - Πισοδερίου - Φλωρίνης - Εδέσσης - Γιαννιτσών - Νέας Χαλκηδόνος - Θεσσαλονίκης Λαγκαδικίων - Αμφιπόλεως - Καβάλας - Τοξοτών - Ξάνθης - Πόρτο Λάγο - Κομοτηνής - Μέστης - Αλεξανδρουπόλεως - Φερρών - Αρδανίου - Γέφυρα Έβρου.

 

3. Υπ' αριθμόν 3 εθνική οδός. Τμήμα Λαρίσης - Ελασσόνας - Σερβίων - Κοζάνης - Πτολεμαΐδας - Βεύης - Συνόρων.

 

4. Υπ' αριθμόν 4 εθνική οδός. Αλεξανδρείας - Βέροιας - Πολυμύλου - Κοζάνης

 

5. Υπ' αριθμόν 5 εθνική οδός. Ρίου - Αντιρρίου - Μεσολογγίου - Αγρινίου - Αμφιλοχίας - Άρτας - Φιλιππιάδος - Ιωαννίνων.

 

6. Υπ' αριθμόν 6 εθνική οδός. Βόλου - Λαρίσης - Τρικάλων - Καλαμπάκας - Γέφυρα Μουργκάνι - Κατάρας - Μετσόβου - Ιωαννίνων - Ηγουμενίτσας

 

7. Υπ' αριθμόν 7 εθνική οδός. Κορίνθου - Νεμέας - Άργους - Τριπόλεως - Μεγαλόπολης - Καλαμάτας.

 

8. Υπ' αριθμόν 9 εθνική οδός. Πατρών - Πύργου - Κυπαρισσίας - Πύλου - Μεθώνης.

 

9. Υπ' αριθμόν 12/63 εθνικές οδοί από υπ' αριθμόν 2 εθνικής οδού τις Σέρρες - Σιδηρόκαστρο - Βουλγαρικά σύνορα.

 

10. Υπ' αριθμόν 74 εθνική οδός Τριπόλεως - Λεβιδίου - Βυτίνας - Ολυμπίας - Πύργου.

 

11. Υπ' αριθμόν 90 εθνική οδός Καστελλίου - Χανιών - Ρεθύμνης - Ηρακλείου - Αγίου Νικολάου - Σητείας.

 

12. Νέα εθνική οδός Αθηνών - Κορίνθου

 

13. Εθνική οδός Βόλου - Μικροθηβών

 

14. Υπ' αριθμόν 21 εθνική οδός Φιλιππιάδος - Πρεβέζης.

 

15. Υπ' αριθμόν 20/22 εθνικές οδοί Ιωαννίνων - Καλπακίου - Αλβανικών συνόρων προς Αργυρόκαστρο.

 

Διευκρίνισις: Διευκρινίζεται ότι η μεν παλαιά εθνική οδός Κορίνθου - Πατρών περιήλθε εις το δευτερεύον εθνικό οδικό δίκτυον κατόπιν της κατασκευής της νέας οδού, παραλλήλου οδεύσεως, η δε νέα τοιαύτη εξαιρέθηκε των διατάξεων του βασιλικού διατάγματος 465/1970 επί τω τέλει ίνα ληφθεί δια ταύτη ειδική μέριμνα.

 

ΙΙ. Επί των ανωτέρω οδών και όπου δεν υφίσταται επαρκές εύρος ζώνης απαλλοτριώσεως και συνεπώς καθίσταται ανέφικτος η εφαρμογή των σχεδίων - υποδειγμάτων 105 - 109 κυκλοφοριακής συνδέσεως, επιτρέπεται η κυκλοφοριακή σύνδεσις να συντελείται προσωρινώς ως προκειμένου περί οδού του δευτερεύοντος εθνικού δικτύου εφαρμοζομένου του σχεδίου 101 υπό τους κάτωθι όρους:

 

α) Ότι ο ιδιοκτήτης της επιχειρήσεως αποδέχεται την σύνδεση ταύτη ως προσωρινή, εν περιπτώσει δε ανακαινίσεως της οδού και δημιουργίας προϋποθέσεων εφαρμογής οριστικής συνδέσεως κατά τους τύπους τους ισχύοντας δια το βασικό εθνικό οδικό δίκτυον, αποδέχεται να προβεί με δαπάνες τους εις την κατασκευήν οριστικής συνδέσεως κατά τους τύπους τούτους, άνευ ουδεμίας απαιτήσεως κατά του Δημοσίου και

 

β) Ότι η εδαφική έκτασις της επιχειρήσεως θα έχει το υπό των τύπων - υποδειγμάτων 105 - 109 προβλεπόμενο ελάχιστον μήκος προσόψεως των 80 μέτρων ώστε να είναι δυνατή στο μέλλον η εφαρμογή της οριστικής συνδέσεως.

 

ΙΙΙ. Εν περιπτώσει κατασκευής νέου τμήματος οδού παραλλήλου οδεύσεως προς υπάρχουσα εθνική οδόν του βασικού δικτύου, μετά την απόδοση του νέου τμήματος στην κυκλοφορία, το αντίστοιχο τμήμα της παλαιάς οδού περιέχεται στο δευτερεύον εθνικό δίκτυο και εφαρμόζεται επί τούτου ο τύπος - υπόδειγμα κυκλοφοριακής συνδέσεως 101.

 

IV. Η υπ' αριθμόν Γ11763/00-949/1969 κοινή απόφαση Υπουργών Οικονομικών και Δημοσίων Έργων παύει ισχύουσα.

 

Η παρούσα δημοσιευθήτω δια της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως.

 

Εν Αθήναις, της 30-10-1970.

 

Ο Υπουργός

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.