Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο | | | Νέοι χρήστες | Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο. | Δημιουργία νέου λογαριασμού | | |
Α. Οι Προϊστάμενοι Διευθύνσεων
1. Τη χορήγηση κανονικών αδειών με ή χωρίς αποδοχές, των γονικών και ειδικών αδειών στους προϊσταμένους και υπαλλήλους των τμημάτων των διευθύνσεων τους.
2. Τη μετακίνηση εκτός έδρας των προϊσταμένων τμημάτων και των υπαλλήλων των διευθύνσεών τους.
3. Τη μετακίνηση υπαλλήλων μεταξύ οργανικών μονάδων των διευθύνσεών τους.
4. Τις απαντήσεις σε αναφορές και ερωτήματα πολιτών, νομικών προσώπων ή υπαλλήλων, οι οποίες αφορούν θέματα αρμοδιοτήτων των διευθύνσεών τους.
5. Τις περιλήψεις αποφάσεων και πράξεων γενικά που δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως καθώς και τα σχετικά διαβιβαστικά έγγραφα.
6. Τη σχετική εισήγηση προς την Υφυπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης για τη σύνταξη των απόψεων της διοίκησης προς το Συμβούλιο της Επικρατείας, το Ελεγκτικό Συνέδριο, το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, τα διοικητικά και πολιτικά δικαστήρια για θέματα της αρμοδιότητας των διευθύνσεών τους.
Β. Ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, Διοικητικής Υποστήριξης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
1. Την παροχή έγκαιρων και αξιόπιστων πληροφοριών σχετικά με τον προϋπολογισμό του φορέα προς τον Υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, τον Υπουργό Οικονομικών και τη Βουλή.
2. Κάθε πράξη που σχετίζεται με τη διασφάλιση της πιστής τήρησης των ανωτάτων ορίων του προϋπολογισμού του φορέα και της ανάληψης δεσμεύσεων από αυτόν και τους εποπτευόμενους φορείς του για τη διενέργεια δαπανών μόνο εφόσον υπάρχει αντίστοιχη πίστωση από τον οικείο προϋπολογισμό.
3. Την έγγραφη ενημέρωση του αρμοδίου οργάνου, υπηρεσιακής δομής ή φορέα που εντέλλεται, να προβεί σε ενέργεια η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα την ανάληψη υποχρέωσης ή εκτέλεση δαπάνης που υπερβαίνει τα τιθέμενα όρια του οικείου προϋπολογισμού.
4. Την επαναληπτική έγγραφη ενημέρωση με ταυτόχρονη κοινοποίηση της στο Γενικό Επίτροπο Επικρατείας, στο Ελεγκτικό Συνέδριο και στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, σε περίπτωση εμμονής του αρμοδίου οργάνου, υπηρεσιακής δομής ή φορέα που εντέλλεται.
5. Την προώθηση στην Κεντρική Μονάδα Κρατικών Ενισχύσεων όλων των σχεδίων του πρώην Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων, συμπεριλαμβανομένων και σχεδίων νόμου, που αφορούν σε διαχείριση ή παροχή κρατικών πόρων και ενδέχεται να εμπεριέχουν στοιχεία κρατικής ενίσχυσης.
6. Κάθε ενέργεια που σχετίζεται με την ανάκτηση αχρεωστήτως καταβληθεισών κρατικών ενισχύσεων που έχουν χορηγηθεί από το πρώην Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς.
7. Τη σύνταξη της πρότασης χρηματοδότησης του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
8. Την εισήγηση στην Υφυπουργό ή στο εξουσιοδοτημένο όργανο για τη διενέργεια συνοπτικών (πρόχειρων) διαγωνισμών, για την κατακύρωση των αποτελεσμάτων τους και την παρακολούθηση της εφαρμογής των συμβάσεων.
9. Την εκκαθάριση και εντολή πληρωμής σταθερών μισθών και πάσης φύσεως πρόσθετων αποδοχών, διαρκούς ή περιοδικού χαρακτήρα.
10. Την κύρωση του πίνακα προακτέων όλων των υπαλλήλων.
11. Την αποστολή στο Συμβούλιο της Επικρατείας, στα διοικητικά και πολιτικά δικαστήρια των απαιτούμενων πληροφοριών, εγγράφων και φακέλων σχετικά με αιτήσεις ακύρωσης, αγωγές ή προσφυγές υπαλλήλων κατά αποφάσεων του πρώην Υπουργείου Μακεδονίας - Θράκης, που ασκούνται ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας, των Διοικητικών Εφετείων και των εν γένει πολιτικών δικαστηρίων για την υποστήριξη των απόψεων και των συμφερόντων του Δημοσίου σχετικά με τις υποθέσεις αυτές.
Γ. Ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πολιτισμού
1. Έγγραφα και διοικητικές πράξεις που αφορούν στην παρακολούθηση, μελέτη, έλεγχο και διατύπωση υποδείξεων και προτάσεων για τις κάθε μορφής και φύσης δραστηριότητες που σχετίζονται με την προστασία, τη διατήρηση και την αποκατάσταση του περιβάλλοντος στον ευρύτερο χώρο της Μακεδονίας και Θράκης.
2. Τις αιτιολογικές εκθέσεις για το χαρακτηρισμό κτιρίων ή συνόλων ως διατηρητέων καθώς και ζωνών προστασίας, στοιχείων ανθρωπογενούς χαρακτήρα όπως περιγράφονται στο άρθρο 6 του Νέου Οικοδομικού Κανονισμού.
3. Την έγκριση μελετών επισκευής, αποκατάστασης και αλλαγής χρήσης διατηρητέων κτιρίων, συνόλων και ζωνών καθώς και στοιχείων του ανθρωπογενούς περιβάλλοντος που έχουν χαρακτηριστεί ως διατηρητέα.
4. Κάθε έγγραφο που σχετίζεται με τη διαχείριση προγραμμάτων περιβαλλοντικής προστασίας και περιφερειακής ανάπτυξης.
5. Την κατάρτιση του ετήσιου προγραμματισμού έργων και μελετών του Υπουργείου.
6. Την έγκριση εργασιών που ορίζονται σε Εκθέσεις Επικινδύνου ή σε πρωτόκολλα Επικινδύνου Ετοιμορροπίας και αφορούν σε διατηρητέα κτίρια αρμοδιότητας του πρώην Υπουργείου Μακεδονίας και Θράκης ή σε προτεινόμενα για διατήρηση κτίρια.
Δ. Ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Περιφερειακής Αναπτυξιακής Πολιτικής
1. Κάθε έγγραφο που αφορά την προετοιμασία και υποβολή ευρωπαϊκών και συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων.
2. Την εισήγηση στον Υπουργό Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας για την επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε περίπτωση διαπίστωσης παραβάσεων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις για τον έλεγχο και την εποπτεία της αγοράς.
3. Τις εκθέσεις νομιμότητας των υποβαλλόμενων επενδυτικών σχεδίων, καθώς και τις εκθέσεις συγκερασμού.
4. Την εισήγηση για τις απορριπτικές αποφάσεις και τις αποσύρσεις αιτημάτων επί των υποβαλλόμενων επενδυτικών σχεδίων στο στάδιο εξέτασης της νομιμότητας αυτών.
5. Την εισήγηση για τον ορισμό των οργάνων ελέγχου των επενδυτικών σχεδίων, τη συγκρότηση των επιτροπών ενστάσεων, και κάθε είδους συλλογικού ή μη οργάνου αρμοδιότητας της διεύθυνσης.
Ε. Ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Διεθνών και Βαλκανικών Σχέσεων
1. Την εισήγηση και κατάρτιση των προγραμμάτων διασυνοριακής συνεργασίας προς έγκριση.
2. Κάθε έγγραφο που αφορά στη διοργάνωση συνεδρίων και διασκέψεων για θέματα αρμοδιότητας της.
3. Την εισήγηση για τη συμμετοχή σε μικτές διασυνοριακές επιτροπές για την εφαρμογή διεθνών και διακρατικών συνθηκών.