Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο | | | Νέοι χρήστες | Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο. | Δημιουργία νέου λογαριασμού | | |
1. Σε περίπτωση καταγγελίας της Σύμβασης Σύνδεσης, ο Διαχειριστής δύναται να προβεί σε αποξήλωση της Εξωτερικής Εγκατάστασης είτε αυτοβούλως είτε κατόπιν αιτήματος του Αντισυμβαλλόμενου.
2. Εντός 10 Εργασίμων Ημερών από την επέλευση των αποτελεσμάτων της καταγγελίας της Σύμβασης Σύνδεσης, ο Διαχειριστής σύμφωνα με το Εγχειρίδιο προβαίνει στην τελική καταγραφή της κατανάλωσης και την απενεργοποίηση του Μετρητή.
3. Μετά την απενεργοποίηση του Μετρητή στο Σημείο Παράδοσης, η Σύμβαση Χρήσης τροποποιείται και το συγκεκριμένο Σημείο Παράδοσης αφαιρείται από το Μητρώο Πελατών του Χρήστη Διανομής.
4. Μετά την καταγραφή της κατανάλωσης σύμφωνα με την παράγραφο 2 ανωτέρω:
α) Ο Διαχειριστής δύναται να προβεί σε αποξήλωση της Εξωτερικής Εγκατάστασης ορίζοντας από κοινού αποδεκτή ημερομηνία με τον Τελικό Πελάτη για την εκτέλεση των σχετικών εργασιών.
β) Ο Αντισυμβαλλόμενος στη Σύμβαση Σύνδεσης δύναται να υποβάλει προς το Διαχειριστή αίτημα αποξήλωσης. Ο Διαχειριστής εξετάζει το υποβληθέν αίτημα και ενημερώνει τον αιτούντα εντός 5 Εργασίμων Ημερών για τη δυνατότητα ή μη αποξήλωσης, την εκτίμηση του κόστους εργασιών αποξήλωσης της Εξωτερικής Εγκατάστασης, καθώς και το προκαταβλητέο ποσό.
Εντός 10 Εργασίμων Ημερών από την κατάθεση προκαταβολής του κόστους εκ μέρους του αιτούντος, ο Διαχειριστής προβαίνει στην εκτέλεση των εργασιών αποξήλωσης της Εξωτερικής Εγκατάστασης.
5. Για την εκτέλεση των εργασιών των παραγράφων 2 και 4 ανωτέρω, ήτοι τις αναγκαίες εργασίες της τελικής καταγραφής της κατανάλωσης, της απενεργοποίησης του Μετρητή και της αποξήλωσης μέρους ή όλης της Εξωτερικής Εγκατάσταση, ο Τελικός Πελάτης υποχρεούται να επιτρέπει την είσοδο εξουσιοδοτημένων εκπροσώπων του Διαχειριστή.
6. Ο Διαχειριστής δύναται να μην προβεί στην αποξήλωση της Εξωτερικής Εγκατάστασης, εφόσον συντρέχει τουλάχιστον μία εκ των κάτωθι περιπτώσεων:
α) Ο αιτών δεν παρέχει στο Διαχειριστή τις απαραίτητες πληροφορίες που απαιτούνται και τη δυνατότητα πρόσβασης στις εγκαταστάσεις του.
β) Συντρέχουν γεγονότα τα οποία συνιστούν ανωτέρα βία και μέχρι την άρση αυτών.
γ) Για λόγους ασφαλείας επαρκώς τεκμηριωμένους.
7. Σε περίπτωση μη αποξήλωσης Εξωτερικής Εγκατάστασης, επιστρέφεται η προκαταβληθείσα δαπάνη, εντός 10 Εργασίμων Ημερών από την έγγραφη ειδοποίηση του Διαχειριστή.
8. Ο Χρήστης Διανομής παραμένει υπεύθυνος για όποιες απολήψεις Φυσικού Αερίου από τον Τελικό Πελάτη στο Σημείο Παράδοσης, καθώς και για την καταβολή του Τιμολογίου Διανομής και ο Τελικός Πελάτης παραμένει υπεύθυνος για την Εσωτερική Εγκατάσταση, καθώς και για όσα ο νόμος προβλέπει, ακόμα και στην περίπτωση, κατά την οποία, αν και υποβλήθηκε καταγγελία της Σύμβασης Σύνδεσης, δεν είναι εφικτή η πραγματοποίηση των απαραίτητων ενεργειών εκ μέρους του Διαχειριστή λόγω υπαιτιότητας του Τελικού Πελάτη.