Απόφαση 651/95 - Άρθρο 7

Άρθρο 7: Τελικές διατάξεις


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Οι αρμοδιότητες ή το δικαίωμα υπογραφής Με εντολή Υπουργού ή Υφυπουργού με βάση τα προηγούμενα άρθρα στα διάφορα όργανα που αναφέρονται στην Απόφαση αυτή, τελούν υπό την επιφύλαξη των αρμοδιοτήτων ή του δικαιώματος υπογραφής των Περιφερειακών - Νομαρχιακών Υπηρεσιών του Υπουργείου.

 

2. Όπου για την άσκηση των βάσει των άρθρων 2 μέχρι και 5 της παρούσας μεταβιβαζομένων αρμοδιοτήτων απαιτείται απλή γνώμη του συμβουλίου Χωροταξίας, Οικισμού και Περιβάλλοντος, η μεταβίβαση της αρμοδιότητας ισχύει μόνο για την υπογραφή Απόφασης σύμφωνης με τη γνώμη του Συμβουλίου αυτού. Όταν ο έχων κατά τις παραπάνω διατάξεις την αποφασιστική αρμοδιότητα διαφωνεί προς τη γνώμη του Συμβουλίου, η υπόθεση παραπέμπεται στο Γενικό Γραμματέα ο οποίος αποφαίνεται επ' αυτής, εκδίδοντας σχετική Απόφαση.

 

3. Για την άσκηση πειθαρχικού ελέγχου, εφαρμόζονται οι σχετικές διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα.

 

4. Η κατά τα ανωτέρω άρθρα μεταβίβαση αρμοδιοτήτων ισχύει και για τους νόμιμους αναπληρωτές, σε περίπτωση απουσίας, ελλείψεως ή κωλύματος.

 

5. Σε περιπτώσεις που οι κατά τα ανωτέρω εξουσιοδοτούμενοι κρίνουν ότι το προς επίλυση θέμα είναι ιδιάζουσας σημασίας ή έχουν αμφιβολίες ως προς την εφαρμοζόμενη από τον Υπουργό ή Υφυπουργό πολιτική, οφείλουν να ενημερώνουν τον αμέσως Προϊστάμενό τους.

 

6. Επιφυλάσσεται το δικαίωμα σε κάθε ανώτερο κλιμάκιο όπως επισημαίνει θέματα ιδιάζουσας κατά την κρίση του σημασίας και όπως παρέχει στα θέματα αυτά ειδικές οδηγίες προς τα κατώτερα κλιμάκια.

 

7. Κάθε διοικητική πράξη που αφορά στο προσωπικό του Υπουργείου, αποφασιζόμενη και υπογεγραμμένη κατ' εξουσιοδότηση της Απόφασης αυτής από οποιοδήποτε άλλο όργανο, πρέπει να ανακοινώνεται στην Διεύθυνση Διοικητικού για ενημέρωση των ατομικών υπηρεσιακών φακέλλων των υπαλλήλων και των αντίστοιχων μερίδων στο μητρώο προσωπικού.

 

8. Κάθε προηγούμενη σχετική Απόφαση παύει να ισχύει.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.