Απόφαση 98728/92 - Άρθρο 2

Άρθρο 2


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Το ελάχιστο πλάτος των οριζοντίων και κεκλιμένων διαδρόμων προσπέλασης στους χώρους στάθμευσης ορίζεται σε 2.25 m στα ευθύγραμμα τμήματα. Το πλάτος αυτό αυξάνεται στα καμπύλα τμήματα συσχετιζόμενο προς την ακτίνα στροφής, σύμφωνα με τον ακόλουθο πίνακα:

 

Πίνακας: Ελάχιστα πλάτη καμπύλων διαδρόμων ή κεκλιμένων επιπέδων σε συνάρτηση με την εσωτερική ακτίνα στροφής

Εσωτερική ακτίνα στροφής (m)

Ελάχιστο πλάτος καμπύλου διαδρόμου (m)

3.00

3.50

4.00

3.40

5.00

3.30

6.00

3.20

7.00

3.10

8.00

3.00

9.00

2.90

10.00

2.80

 

2. Η ελάχιστη εσωτερική ακτίνα στροφής ορίζεται σε 3 m και το αντίστοιχο πλάτος διαδρόμου σε 3.5 m. Η μετάβαση από τα ευθύγραμμα τμήματα στα καμπύλα γίνεται με προοδευτική διαπλάτυνση του διαδρόμου σε κατάλληλο μήκος κατά το ευθύγραμμο τμήμα του.

 

3. Η μέγιστη επιτρεπόμενη κλίση των κεκλιμένων επιπέδων (ράμπες) ορίζεται σε 20% και εξασφαλίζεται σε όλο το πλάτος τους. Ειδικά για χώρους στάθμευσης χωρητικότητας μέχρι 4 αυτοκινήτων επιτρέπεται κλίση μέχρι 25%. Στα καμπύλα τμήματα των κεκλιμένων επιπέδων η μέγιστη κλίση ελέγχεται στον άξονα. Η εγκάρσια κλίση κυμαίνεται μεταξύ 3-5%.

 

Κατά τη μετάβαση από οριζόντιο επίπεδο σε κεκλιμένο παρεμβάλλεται τμήμα προσαρμογής των κλίσεων με ακτίνα καμπυλότητας τουλάχιστον 12 m.

 

4. Για τον φυσικό αερισμό των χώρων στάθμευσης χωρητικότητας άνω των δύο θέσεων απαιτούνται δύο ανοίγματα σε αντικείμενους τοίχους επιφανείας τουλάχιστον 0.60 m2 ανά αυτοκίνητο σε κάθε άνοιγμα. Στο πρώτο υπόγειο η είσοδος μπορεί να αντικαθιστά το ένα άνοιγμα.

 

Σε κάθε περίπτωση επιτρέπεται εναλλακτικά τεχνητός αερισμός με ανανέωση 4 φορές την ώρα.

 

5. Οι ανοιχτές πλευρές των χώρων στάθμευσης και των διαδρόμων προσπέλασης σ' αυτούς προστατεύονται με στηθαίο από οπλισμένο σκυρόδεμα ή κιγκλίδωμα με ανάλογη αντοχή σε κρούση, εάν τα δάπεδα στάθμευσης και κυκλοφορίας υπέρκεινται του περιβάλλοντος χώρου περισσότερο από 0.5 m. Εάν υπέρκεινται από 0.2 m έως 0.5 m τότε επιβάλλεται η κατασκευή κρασπέδου ύψους 0,15 m. τουλάχιστον.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.