Απόφαση dd-1327/16 - Άρθρο 11

Άρθρο 11: Διεύθυνση Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Παρέχουμε στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης την εξουσιοδότηση υπογραφής ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ για:

 

1. Τις βεβαιώσεις που αφορούν υπαλλήλους και Προϊστάμενους Τμημάτων της Διεύθυνσης, καθώς και τις σχετικές με τα αρχεία της Διεύθυνσης.

 

2. Την παροχή στατιστικών και άλλων στοιχείων της Διεύθυνσης.

 

3. Τις κοινοποιήσεις εγκυκλίων που σχετίζονται με αρμοδιότητες της Διεύθυνσης και την έγγραφη αναζήτηση πληροφοριών από τις υπόλοιπες Διευθύνσεις, με στόχο την οργάνωση, εφαρμογή ή δημιουργία ηλεκτρονικού εργαλείου προς όφελος της Υπηρεσίας.

 

4. Τις απαντήσεις σε αιτήματα, αναφορές, παράπονα ή καταγγελίες πολιτών κατά πράξεων ή παραλείψεων ιεραρχικά υφισταμένων υπηρεσιακών οργάνων της Διεύθυνσης.

 

5. Τις εκθέσεις απόψεων σε αρμόδια δικαστήρια, όταν πρόκειται να δικασθεί υπόθεση που αφορά σε θέματα που ανήκουν στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης.

 

6. Τα διαβιβαστικά, προπαρασκευαστικά και πληροφοριακά έγγραφα της Διεύθυνσης, που απευθύνονται σε άλλες Διευθύνσεις και Τμήματα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και σε λοιπές πάσης φύσεως Υπηρεσίες του Δημοσίου (Εκτός Υπουργείων, Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και Γενικών Διευθύνσεων).

 

7. Τη διαβίβαση των εκθέσεων αξιολόγησης ουσιαστικών προσόντων των υπαλλήλων της Διεύθυνσης στην αρμόδια υπηρεσία για περαιτέρω ενέργειες.

 

8. Την τοποθέτηση και κατανομή του προσωπικού της Διεύθυνσης στα Τμήματα.

 

9. Την παροχή στοιχείων σχετικά με τη συμμετοχή υπαλλήλων της Διεύθυνσης σε απεργίες.

 

10. Την παροχή στατιστικών και άλλων στοιχείων του προσωπικού της Διεύθυνσης.

 

11. Τη θεώρηση των βιβλιαρίων υγείας των υπαλλήλων της Διεύθυνσης.

 

12. Τον ορισμό υπαλλήλων της Διεύθυνσης για την τήρηση του εμπιστευτικού πρωτοκόλλου και τα διαβιβαστικά έγγραφα εμπιστευτικού περιεχομένου για ενημέρωση υπηρεσιών.

 

13. Τον ορισμό υπαλλήλων της Διεύθυνσης ως υπεύθυνων για την επικύρωση αντιγράφων εγγράφων και την βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 του νόμου 2690/1999 σε συνδυασμό με τις διατάξεις του νόμου 1599/1986.

 

14. Τις αποφάσεις ορισμού υπαλλήλων της Διεύθυνσης ως ειδικών υπολόγων (εκτός αυτών για την είσπραξη ανταποδοτικών τελών).

 

15. Ενέργειες σχετικά με την εξασφάλιση της διαφάνειας των πράξεων των Περιφερειακών οργάνων.

 

16. Ενέργειες σχετικά με το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και υποστήριξη της εύρυθμης και αποδοτικής λειτουργίας των συστημάτων πληροφορικής και επικοινωνιών της Περιφέρειας.

 

17. Ενέργειες σχετικά με την διασφάλιση της τεχνικής και οργανωτικής διαλειτουργικότητας των πληροφοριακών συστημάτων της Περιφέρειας, με αντίστοιχα συστήματα εθνικής εμβέλειας κεντρικών φορέων της διοίκησης.

 

18. Ενέργειες σχετικά με την βέλτιστη αξιοποίηση των διαθέσιμων οικονομικών πόρων για ανάπτυξη και βελτίωση των υποδομών πληροφορικής και επικοινωνιών της Περιφέρειας.

 

19. Ενέργειες σχετικά με την ανάρτηση όλων των ατομικών και κανονιστικών πράξεων των υπηρεσιών της έδρας και της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης στο διαδίκτυο. (Ιστοσελίδα Περιφέρειας, πρόγραμμα Διαύγεια).

 

20. Ενέργειες σχετικά με την υποστήριξη της εθνικής υποδομής της ψηφιακής υπογραφής στις υπηρεσίες της έδρας και της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης.

 

21. Ενέργειες σχετικά με το σχεδιασμό, ανάπτυξη και υποστήριξη νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχονται μέσω διαδικτύου στον πολίτη.

 

22. Ενέργειες σχετικά με την πολιτική ασφαλείας των συστημάτων και την ακεραιότητα των πληροφοριακών δεδομένων της Περιφέρειας.

 

23. Ενέργειες σχετικά με την ανάπτυξη και συντήρηση του διαδικτυακού τόπου της Περιφέρειας.

 

24. Την έγκριση χορήγησης αντιγράφων εγγράφων, ενημερωτικών εγγράφων, αποφάσεων κ.λ.π., συμπεριλαμβανομένων και τη γνωστοποίηση διοικητικών εγγράφων, τα οποία περιέχουν απλά προσωπικά δεδομένα ή έχουν χαρακτηριστεί ως εμπιστευτικά, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις νόμων.

 

25. Την τοποθέτηση και κατανομή του προσωπικού της Διεύθυνσης στα τμήματα.

 

26. Την ανάθεση καθηκόντων στους υπαλλήλους της Διεύθυνσης.

 

27. Τις ενέργειες σχετικά με τη εκκαθάριση του Αρχείου της Διεύθυνσης.

 

28. Τα αιτήματα για ανάληψη δέσμευσης πίστωσης της Διεύθυνσης και την αποστολή τυχόν δικαιολογητικών.

 

29. Τη θέση στο ΑΡΧΕΙΟ εγγράφων και πράξεων που αφορούν υποθέσεις που έχουν περαιωθεί ή δεν απαιτείται περαιτέρω ενέργειες.

 

30. Τις ενέργειες σχετικά με την εκποίηση άχρηστου εξοπλισμού.

 

31. Τη διάθεση υπηρεσιακών αυτοκινήτων και οδηγών που ανήκουν στη Διεύθυνση για εκτέλεση υπηρεσιακών αναγκών.

 

32. Τη χορήγηση βεβαιώσεων πραγματοποίησης της πρακτικής άσκησης σπουδαστών Τεχνολογικών ή Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων σε υπηρεσίες της Διεύθυνσης.

 

33. Τις βεβαιώσεις για την πραγματοποίηση υπερωριακής απασχόλησης των υπαλλήλων της Διεύθυνσης.

 

34. Εισηγήσεις με όλες τις υποστηρικτικές αλληλογραφίες προς το Περιφερειακό Συμβούλιο, Οικονομική Επιτροπή, Διοικητικές επιτροπές της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, για θέματα αρμοδιότητας τους.

 

35. Οδοιπορικά υπαλλήλων της Διεύθυνσης.

 

36. Ενέργειες σχετικές με την ανάρτηση όλων των ατομικών και κανονιστικών πράξεων της Διεύθυνσης στο Διαδίκτυο.

 

37. Παραπομπή υπαλλήλων για πειθαρχικά παραπτώματα που επισύρουν ποινή μεγαλύτερη της αρμοδιότητας του Διευθυντή, έγγραφα για προκαταρκτική έρευνα, ένορκη διοικητική εξέταση, πειθαρχική ανάκριση, κλήση σε απολογία και επιβολή πειθαρχική ποινής όπως ορίζει το πειθαρχικό δίκαιο για τους υπαγόμενους προς αυτόν υπαλλήλους.

 

38. Τον απολογισμό των πεπραγμένων της Διεύθυνσης σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

39. Την προμήθεια υλικών, εξοπλισμού και εργασιών για τις ανάγκες της Διεύθυνσης.

 

40. Τη συγκρότηση Επιτροπής Παραλαβής υλικών προμηθειών, εργασιών και άλλων υπηρεσιών, που αφορούν τη λειτουργία της Διεύθυνσης.

 

41. Τις ενέργειες για την ασφάλεια των χώρων των κτιρίων που στεγάζεται η Διεύθυνση.

 

42. Την απογραφή εξοπλισμού, την χρέωση του στους υπαλλήλους της Διεύθυνσης, την καταγραφή και παρακολούθηση μεταβολών χρέωσης.

 

43. Την αποστολή δικαιολογητικών προς Υγειονομικές Επιτροπές για τη χορήγηση αναρρωτικών αδειών.

 

44. Την έγκριση κίνησης των αυτοκινήτων και μηχανημάτων (διαταγή πορείας) εντός των ορίων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και την υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που αφορούν την κίνηση αυτή.

 

45. Κάθε άλλη ενέργεια, που δεν περιγράφεται ανωτέρω αλλά προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.