Νόμος 4249/14 - Άρθρο 3

Άρθρο 3: Διάρθρωση Διεύθυνσης Επιτελικής Υποστήριξης


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Στη Διεύθυνση Επιτελικής Υποστήριξης υπάγονται τα Τμήματα Νομικής Υποστήριξης και Καλής Νομοθέτησης, το οποίο μετονομάζεται σε Τμήμα Νομικής Υποστήριξης και Νομοθετικής Πρωτοβουλίας, και Διεθνών και Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Επιτελικής Μονάδας του άρθρου 1 παράγραφος 3 του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 79/2011, τα οποία διατηρούν τη διάρθρωση, τις αρμοδιότητες και τις θέσεις του προσωπικού τους.

 

2. Στη Διεύθυνση Επιτελικής Υποστήριξης υπάγεται το Τμήμα Οργανωτικών Μελετών και Διακλαδικού Συντονισμού του άρθρου 1 παράγραφος 3 εδάφιο α' του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 79/2011, το οποίο μετονομάζεται σε Τμήμα Στρατηγικού και Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Οργάνωσης και διατηρεί τη διάρθρωση και τις θέσεις του προσωπικού του. Το Τμήμα Στρατηγικού και Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Οργάνωσης, εκτός των προβλεπόμενων στο άρθρο 2 του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 79/2011 αρμοδιοτήτων, ασκεί και τις ακόλουθες ιδίως αρμοδιότητες:

 

α. Καταρτίζει το πενταετές Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Λειτουργίας και Ανάπτυξης (ΣΕΠΛΑ) του Υπουργείου σε συνεργασία με τα εποπτευόμενα Σώματα και Υπηρεσίες, το οποίο αναθεωρείται κάθε έτος. Το Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Λειτουργίας και Ανάπτυξης ολοκληρώνεται το μήνα Ιούλιο του κάθε έτους και αφορά στην περίοδο που αρχίζει τον Ιανουάριο του ερχόμενου έτους. Το Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Λειτουργίας και Ανάπτυξης εγκρίνεται από τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη. Το Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Λειτουργίας και Ανάπτυξης περιλαμβάνει τα ακόλουθα επιμέρους Τομεακά και Επιχειρησιακά Σχέδια (ΤΕΠΙΣΧ):

 

Προϋπολογισμός λειτουργίας, συνολικά και ανά εποπτευόμενο φορέα.
Επενδύσεις, συνολικά και ανά εποπτευόμενο φορέα.
Ανθρώπινοι πόροι - προσλήψεις, εξέλιξη, ανάγκες εκπαίδευσης και επιμόρφωσης ανά φορέα.
Ανάπτυξη πληροφοριακών συστημάτων ανά φορέα.

 

Μετά την έγκριση των Τομεακών και Επιχειρησιακών Σχεδίων μέχρι το μήνα Σεπτέμβριο του κάθε έτους καταρτίζονται Ετήσια Προγράμματα Δράσης (ΕΠΔ) ανά τομεακό πρόγραμμα και ανά φορέα για την εκτέλεσή του. Το Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Λειτουργίας και Ανάπτυξης, τα Τομεακά και Επιχειρησιακά Σχέδια και τα Ετήσια Προγράμματα Δράσης αποτελούν το πλαίσιο λειτουργίας κάθε επιμέρους προγράμματος δράσης των φορέων και των υπηρεσιών του Υπουργείου.

 

β. Παρακολουθεί την υλοποίηση των σχεδίων και δράσεων σε τριμηνιαία βάση και στις αρχές του επόμενου μήνα υποβάλει αναφορά προόδου και αποκλίσεων στα ιεραρχικά ανώτερα διοικητικά όργανα του Υπουργείου.

 

γ. Μελετά και προτείνει τους βασικούς στόχους του Υπουργείου.

 

δ. Μετρά την αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα, εκτιμά τα αποτελέσματα και διατυπώνει συγκεκριμένες προτάσεις για τη βελτίωση της λειτουργίας του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και των υπηρεσιών που υπάγονται σε αυτό, κατά τα οριζόμενα στα άρθρα 5 και 6 του νόμου 3230/2004 (ΦΕΚ 44/Α/2004).

 

ε. Συντάσσει εκθέσεις αποτελεσμάτων για επιμέρους αξιολογήσεις του, σε ετήσια δε βάση εκθέσεις απολογισμού της δράσης του, τις οποίες υποβάλλει στον Υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και συγχρόνως τις διαβιβάζει στη Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, κατά τα οριζόμενα στα άρθρα 5 και 6 του νόμου 3230/2004.

 

στ. Έχει την εποπτεία εκ μέρους του Υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη επί του Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Απασχολούμενων στα Σώματα Ασφαλείας (ΤΕΑΠΑΣΑ) του άρθρου 94 του νόμου [Ν] 3655/2008 (ΦΕΚ 58/Α/2008), όπως ισχύει.

 

3. α. Στη Διεύθυνση Επιτελικής Υποστήριξης υπάγεται το Τμήμα Διοικητικής και Οικονομοτεχνικής Μέριμνας του άρθρου 1 παράγραφος 3 εδάφιο δ' του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 79/2011, το οποίο μετονομάζεται σε Τμήμα Προσωπικού και Διοικητικής Μέριμνας. Στο Τμήμα συστήνονται Γραφείο Προσωπικού και Γραφείο Εσωτερικών Λειτουργιών. Το Τμήμα διατηρεί τις αρμοδιότητες, εκτός των περιπτώσεων δ' και ε' του άρθρου 5 του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 79/2011, και τις θέσεις του προσωπικού του. Στις αρμοδιότητες του Τμήματος Προσωπικού και Διοικητικής Μέριμνας, εκτός αυτών που αναφέρονται στο άρθρο 5 του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 79/2011, περιλαμβάνονται ιδίως και οι ακόλουθες:

 

α)α. Η μέριμνα για τη στελέχωση των Τμημάτων και των Γραφείων του Υπουργείου με το απαραίτητο για τη λειτουργία τους προσωπικό, η παρακολούθηση της υπηρεσιακής κατάστασης και των μεταβολών του προσωπικού αυτού και γενικά ο χειρισμός όλων των υποθέσεων που το αφορούν.

 

β)β. Ο χειρισμός θεμάτων διοικητικής φύσεως που ανάγονται στην αρμοδιότητα της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου και αφορούν το προσωπικό των Σωμάτων και Υπηρεσιών του Υπουργείου, σε συνεργασία με τα οικεία Επιτελεία και Υπηρεσίες.

 

γ)γ. Ο χειρισμός θεμάτων γενικού ενδιαφέροντος του προσωπικού των Σωμάτων και Υπηρεσιών του Υπουργείου, η παρακολούθηση της διοικητικής νομοθεσίας και η διατύπωση εισηγήσεων για τη βελτίωσή της, σε συνεργασία με τα Επιτελεία των Σωμάτων και τις Υπηρεσίες και η προετοιμασία της έκδοσης σχετικών οδηγιών.

 

δ)δ. Η επεξεργασία προτάσεων και εισηγήσεων των υπηρεσιών του Υπουργείου για οικονομικά, συνταξιοδοτικά και ασφαλιστικά θέματα του προσωπικού του και η μέριμνα για την προώθησή τους.

 

ε)ε. Η μέριμνα για την παραλαβή, διακίνηση και διεκπεραίωση της αλληλογραφίας του Υπουργείου, τη διάθεση του προσωπικού στις τακτικές και έκτακτες υπηρεσίες, την ευταξία και καθαριότητα των χώρων, τον εξοπλισμό των Διευθύνσεων, Τμημάτων και των Γραφείων του Υπουργείου με τα αναγκαία μέσα και υλικά και την καλή συντήρηση και λειτουργία τους.

 

στ)στ. Η μέριμνα για την παράδοση στους οικείους Υπασπιστές της αλληλογραφίας που προορίζεται για τον Υπουργό, τον Υφυπουργό και τους Γενικούς Γραμματείς και η παράδοση στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών και Επιτελικού Σχεδιασμού της αλληλογραφίας που προορίζεται για αυτόν, με την ένδειξη προσωπική.

 

ζ)ζ. Η μέριμνα για τη στέγαση των Υπηρεσιών του Υπουργείου και ο χειρισμός των δαπανών του τακτικού προϋπολογισμού για την αγορά, μίσθωση, επισκευή και συντήρηση κτιρίων των υπηρεσιών του Υπουργείου.

 

η)η. Η μέριμνα για την επισκευή, συντήρηση και κίνηση των οχημάτων του Υπουργείου και η έγκριση των σχετικών πιστώσεων για το σκοπό αυτόν.

 

θ)θ. Ο προσδιορισμός των αναγκών του προσωπικού του Υπουργείου σε ατομικά εφόδια και είδη εξάρτησης και η κατανομή αυτών.

 

ι)ι. Ο χειρισμός των θεμάτων καταλογισμού της αξίας των δημοσίων υλικών του Υπουργείου σε βάρος των υπαιτίων, για απώλεια, βλάβη ή φθορά τους.

 

ι)α)ι)α. Η έγκριση της βιβλιοδεσίας, εκτύπωσης και χορήγησης εντύπων των υπηρεσιών του Υπουργείου από το τυπογραφείο της Ελληνικής Αστυνομίας.

 

ι)β)ι)β. Ο χειρισμός των θεμάτων που αφορούν συνταξιοδοτικές υποθέσεις του ως άνω προσωπικού.

 

ι)γ)ι)γ. Η παρακολούθηση της ασφαλιστικής νομοθεσίας και της λειτουργίας των ασφαλιστικών φορέων του ανωτέρω προσωπικού.

 

ι)δ)ι)δ. Η μέριμνα για τη χορήγηση στο πολιτικό προσωπικό του Υπουργείου των προβλεπόμενων για αυτό εφοδίων.

 

ι)ε)ι)ε. Η διεκπεραίωση των μετακινήσεων του προσωπικού του Υπουργείου.

 

β. Οι ανωτέρω αρμοδιότητες κατανέμονται με απόφαση του Προϊσταμένου του Τμήματος στα Γραφεία που υπάγονται σε αυτό.

 

4. Στη Διεύθυνση Επιτελικής Υποστήριξης μεταφέρονται το Γραφείο Κοινοβουλευτικού Ελέγχου της περίπτωσης γ' της παραγράφου 1 του άρθρου 2 του νόμου [Ν] 2800/2000 (ΦΕΚ 41/Α/2000) και το Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων της περίπτωσης δ' της παραγράφου 1 του άρθρου 2 του νόμου [Ν] 2800/2000, διατηρουμένων κατά τα λοιπά των σχετικών διατάξεων.

 

5. Κατά τα λοιπά διατηρούνται σε ισχύ οι διατάξεις του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 79/2011.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.