Νόμος 4530/18 - Άρθρο 11

Άρθρο 11


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Συνιστάται στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών γνωμοδοτική επταμελής διαρκής Επιτροπή για θέματα ελέγχου και αξιολόγησης των υπηρεσιών των Επιβατικών Δημόσιας Χρήσης αυτοκινήτων. Έργο της Επιτροπής είναι η υποβολή προτάσεων για την αναμόρφωση των διατάξεων που ρυθμίζουν τη λειτουργία των Επιβατικών Δημόσιας Χρήσης αυτοκινήτων και η εισήγηση για την κατάρτιση του Κανονισμού Λειτουργίας των Επιβατικών Δημόσιας Χρήσης αυτοκινήτων, των υποχρεώσεων των ιδιοκτητών, εκμεταλλευτών και των οδηγών κατά τη λειτουργία αυτών για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, των κανόνων ευπρεπούς εμφάνισης και των προσόντων των οδηγών, την αναμόρφωση του πλαισίου για την απόκτηση της ειδικής άδειας, την κατάσταση των οχημάτων και τις προϋποθέσεις διάθεσης αυτών για την εκτέλεση μεταφορικού έργου, τις διοικητικές κυρώσεις που επιβάλλονται για την παράβαση των υποχρεώσεων που απορρέουν από τις παραπάνω διατάξεις, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα που δεν ρυθμίζεται με την υφιστάμενη νομοθεσία.

 

2. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών ορίζονται ο πρόεδρος, τα μέλη της Επιτροπής, που θα πρέπει να είναι πρόσωπα εγνωσμένου κύρους με τουλάχιστον εμπειρία άνω της δεκαετίας σε θέματα ελέγχου και αξιολόγησης των υπηρεσιών των Επιβατικών Δημόσιας Χρήσης αυτοκινήτων, καθώς και ο γραμματέας με τον αναπληρωτή του και καθορίζεται και ο τρόπος λειτουργίας της Επιτροπής.

 

3. Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δημιουργείται κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα, τηλεφωνικό κέντρο και υπηρεσία σύντομων γραπτών μηνυμάτων (SMS) παραπόνων και καταγγελιών των επιβατών για παραβάσεις του παρόντος. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών καθορίζεται κάθε θέμα σχετικό με τον τρόπο λειτουργίας του κεντρικού ηλεκτρονικού συστήματος, του τηλεφωνικού κέντρου και της υπηρεσίας σύντομων γραπτών μηνυμάτων (SMS), καθώς και η Διεύθυνση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην ευθύνη της οποίας θα υπαχθεί και θα λειτουργεί. Μέχρι την έκδοση της απόφασης του προηγούμενου εδαφίου, ως αρμόδια υπηρεσία για τη διαχείριση καταγγελιών και παραπόνων των επιβατών για παραβίαση διατάξεων του παρόντος ορίζεται η οικεία Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.