Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο | | | Νέοι χρήστες | Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο. | Δημιουργία νέου λογαριασμού | | |
Παράδειγμα 1:
• | Επικίνδυνη θέση: σιδηροδρομική γραμμή υψηλής ταχύτητας (ΣΓΥΤ), VΕΠΙΤΡ > 160 km/h |
• | Μήκος επικίνδυνης θέσης: 20 m |
• | Απόσταση της επικίνδυνης θέσης από την οριογραμμή του οδοστρώματος: 2,00 m (ικανοποιείται το κριτήριο της ολίσθησης, πίνακας 2) |
• | Η επικίνδυνη θέση είναι στο ίδιο επίπεδο με την οδό |
• | Πιθανότητα εκτροπής: υψηλή |
• | Πλάτος ερείσματος: 2,00 m |
• | Ελάχιστη απόσταση του στηθαίου ασφαλείας από την οριογραμμή του οδοστρώματος: 0,50 m |
• | Οδός με ενιαίο οδόστρωμα |
• | Επιτρεπόμενη ταχύτητα: 100 km/h |
• | ΜΗΚ > 3000 οχήματα / 24 h |
• | ΜΗΚ (ΒΟ) > 3000 οχήματα / 24 h |
Αποτέλεσμα:
• | Απαιτούμενη ικανότητα συγκράτησης: Η2 |
• | Σύστημα που επιλέγεται κατά RAL - RG 620: Super-Rail με απόσταση ορθοστατών 2,00 m |
• | Κατηγορία επίδοσης: H2-W5 (1,50 m)-B |
Εναλλακτική λύση 1:
Τα στηθαία ασφαλείας τοποθετούνται παράλληλα στην οριογραμμή χωρίς μείωση της ικανότητας συγκράτησης. Το μήκος L2 είναι ίσο με 100 m (πίνακας 2). Απαιτείται η διάταξη συναρμογής μήκους 12 m κατά RAL-Nr: S3.1-321 και η διάταξη συστήματος με ικανότητα συγκράτησης Η1 σε μήκος L1 = 60 m (μήκος δοκιμής του συστήματος).
Εναλλακτική λύση 2:
Τα στηθαία ασφαλείας τοποθετούνται παράλληλα στην οριογραμμή αλλά με μείωση της ικανότητας συγκράτησης. Τοποθετείται σύστημα με ικανότητα συγκράτησης Η2 σε μήκος 0,5 x L2 = 50 m. Το μήκος στο οποίο τοποθετείται σύστημα με ικανότητα συγκράτησης Η1 (μείωση κατά μία κατηγορία), ισούται με το μήκος δοκιμής του συστήματος L1 = 60 m.
Παράδειγμα 2:
• | Πιθανότητα εκτροπής: περιορισμένη |
Αποτέλεσμα:
• | Απαιτούμενη ικανότητα συγκράτησης: Η1 |
• | Σύστημα που επιλέγεται κατά RAL - RG 620: μονόπλευρο προεξέχον στηθαίο ασφαλείας (EDSP) με απόσταση ορθοστατών 1,33 m |
• | Κατηγορία επίδοσης: H1-W4 (1,20 m)-Α |
Εναλλακτική λύση 1:
Τα στηθαία ασφαλείας τοποθετούνται παράλληλα στην οριογραμμή χωρίς μείωση της ικανότητας συγκράτησης. Το μήκος L2 είναι ίσο με 100 m (πίνακας 2).
Εναλλακτική λύση 2:
Τα στηθαία ασφαλείας τοποθετούνται παράλληλα στην οριογραμμή αλλά με μείωση της ικανότητας συγκράτησης. Τοποθετείται σύστημα με ικανότητα συγκράτησης Η1 σε μήκος 0,5 x L2 = 50 m. Το μήκος στο οποίο τοποθετείται σύστημα με ικανότητα συγκράτησης Ν2 (μείωση κατά μία κατηγορία), είναι ίσο τουλάχιστον με το μήκος δοκιμής του συστήματος L1 = 60 m. Στο μήκος
L1 περιλαμβάνεται η διάταξη συναρμογής μήκους 8,00 m κατά RAL-Nr: S3.1-126.
Παράδειγμα 3:
• | Πιθανότητα εκτροπής: περιορισμένη |
• | Απόσταση της επικίνδυνης θέσης από την οριογραμμή του οδοστρώματος: 3,00 m (πληρούται το κριτήριο της διέλευσης πίσω από το στηθαίο ασφαλείας) |
Αποτέλεσμα:
• | Απαιτούμενη ικανότητα συγκράτησης: Η1 |
• | Σύστημα που επιλέγεται κατά RAL - RG 620: μονόπλευρο προεξέχον στηθαίο ασφαλείας (EDSP) με απόσταση ορθοστατών 2,00 m |
• | Κατηγορία επίδοσης: H1-W5 (1,60 m)-Α |
Εναλλακτική λύση 1:
Τα στηθαία ασφαλείας τοποθετούνται παράλληλα στην οριογραμμή χωρίς μείωση της ικανότητας συγκρότησης. Το μήκος L2 είναι ίσο με 80 m (πίνακας 2).
Εναλλακτική λύση 2:
Τα στηθαία ασφαλείας τοποθετούνται παράλληλα στην οριογραμμή αλλά με μείωση της ικανότητας συγκράτησης. Τοποθετείται σύστημα με ικανότητα συγκράτησης Η1 σε μήκος 0,5 x L2 = 40 m. Το μήκος στο οποίο τοποθετείται σύστημα με ικανότητα συγκράτησης Ν2 (μείωση κατά μία κατηγορία), είναι ίσο με το μήκος δοκιμής του συστήματος L1 = 60 m. Στο μήκος L1 περιλαμβάνεται η διάταξη συναρμογής μήκους 8,00 m κατά RAL-Nr: S3.1-125.
Εναλλακτική λύση 3:
Τα στηθαία ασφαλείας τοποθετούνται υπό γωνία 1:20. Το μήκος L2 του συστήματος είναι ίσο με 60 m (πίνακας 2). Αυτό οδεύει παράλληλα στην οριογραμμή της οδού σε μήκος 10 m πριν και μετά την επικίνδυνη θέση και μετά υπό γωνία 1:20.
Εναλλακτική λύση 4:
Όταν μπορεί να διασφαλιστεί ο αποκλεισμός της διέλευσης πίσω από το στηθαίο ασφαλείας και δεν ικανοποιείται το κριτήριο της ολίσθησης, το μήκος L2 μειώνεται στα 40 m (πίνακας 2).