Οδηγία Μελετών Οδικών Έργων (ΟΜΟΕ) 13 - Άρθρο p4

Παράρτημα 4: Παραδείγματα προσδιορισμού του μήκους εφαρμογής των στηθαίων ασφαλείας


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Παράδειγμα 1:

 

Επικίνδυνη θέση: σιδηροδρομική γραμμή υψηλής ταχύτητας (ΣΓΥΤ), VΕΠΙΤΡ > 160 km/h
Μήκος επικίνδυνης θέσης: 20 m
Απόσταση της επικίνδυνης θέσης από την οριογραμμή του οδοστρώματος: 2,00 m (ικανοποιείται το κριτήριο της ολίσθησης, πίνακας 2)
Η επικίνδυνη θέση είναι στο ίδιο επίπεδο με την οδό
Πιθανότητα εκτροπής: υψηλή
Πλάτος ερείσματος: 2,00 m
Ελάχιστη απόσταση του στηθαίου ασφαλείας από την οριογραμμή του οδοστρώματος: 0,50 m
Οδός με ενιαίο οδόστρωμα
Επιτρεπόμενη ταχύτητα: 100 km/h
ΜΗΚ > 3000 οχήματα / 24 h
ΜΗΚ (ΒΟ) > 3000 οχήματα / 24 h

 

Αποτέλεσμα:

 

Απαιτούμενη ικανότητα συγκράτησης: Η2
Σύστημα που επιλέγεται κατά RAL - RG 620: Super-Rail με απόσταση ορθοστατών 2,00 m
Κατηγορία επίδοσης: H2-W5 (1,50 m)-B
Μήκος δοκιμής: 52 m
RAL-Nr: S1.1-350

 

Εναλλακτική λύση 1:

 

Τα στηθαία ασφαλείας τοποθετούνται παράλληλα στην οριογραμμή χωρίς μείωση της ικανότητας συγκράτησης. Το μήκος L2 είναι ίσο με 100 m (πίνακας 2). Απαιτείται η διάταξη συναρμογής μήκους 12 m κατά RAL-Nr: S3.1-321 και η διάταξη συστήματος με ικανότητα συγκράτησης Η1 σε μήκος L1 = 60 m (μήκος δοκιμής του συστήματος).

 

omoe.13.62

 

Εναλλακτική λύση 2:

 

Τα στηθαία ασφαλείας τοποθετούνται παράλληλα στην οριογραμμή αλλά με μείωση της ικανότητας συγκράτησης. Τοποθετείται σύστημα με ικανότητα συγκράτησης Η2 σε μήκος 0,5 x L2 = 50 m. Το μήκος στο οποίο τοποθετείται σύστημα με ικανότητα συγκράτησης Η1 (μείωση κατά μία κατηγορία), ισούται με το μήκος δοκιμής του συστήματος L1 = 60 m.

 

omoe.13.63

 

Παράδειγμα 2:

 

Πιθανότητα εκτροπής: περιορισμένη

 

Αποτέλεσμα:

 

Απαιτούμενη ικανότητα συγκράτησης: Η1
Σύστημα που επιλέγεται κατά RAL - RG 620: μονόπλευρο προεξέχον στηθαίο ασφαλείας (EDSP) με απόσταση ορθοστατών 1,33 m
Κατηγορία επίδοσης: H1-W4 (1,20 m)-Α
Μήκος δοκιμής: 60 m
RAL-Nr: S1.1-121

 

Εναλλακτική λύση 1:

 

Τα στηθαία ασφαλείας τοποθετούνται παράλληλα στην οριογραμμή χωρίς μείωση της ικανότητας συγκράτησης. Το μήκος L2 είναι ίσο με 100 m (πίνακας 2).

 

omoe.13.64

 

Εναλλακτική λύση 2:

 

Τα στηθαία ασφαλείας τοποθετούνται παράλληλα στην οριογραμμή αλλά με μείωση της ικανότητας συγκράτησης. Τοποθετείται σύστημα με ικανότητα συγκράτησης Η1 σε μήκος 0,5 x L2 = 50 m. Το μήκος στο οποίο τοποθετείται σύστημα με ικανότητα συγκράτησης Ν2 (μείωση κατά μία κατηγορία), είναι ίσο τουλάχιστον με το μήκος δοκιμής του συστήματος L1 = 60 m. Στο μήκος

L1 περιλαμβάνεται η διάταξη συναρμογής μήκους 8,00 m κατά RAL-Nr: S3.1-126.

 

omoe.13.65

 

Παράδειγμα 3:

 

Πιθανότητα εκτροπής: περιορισμένη
Απόσταση της επικίνδυνης θέσης από την οριογραμμή του οδοστρώματος: 3,00 m (πληρούται το κριτήριο της διέλευσης πίσω από το στηθαίο ασφαλείας)

 

Αποτέλεσμα:

 

Απαιτούμενη ικανότητα συγκράτησης: Η1
Σύστημα που επιλέγεται κατά RAL - RG 620: μονόπλευρο προεξέχον στηθαίο ασφαλείας (EDSP) με απόσταση ορθοστατών 2,00 m
Κατηγορία επίδοσης: H1-W5 (1,60 m)-Α
Μήκος δοκιμής: 60 m
RAL-Nr: S1.1-120

 

Εναλλακτική λύση 1:

 

Τα στηθαία ασφαλείας τοποθετούνται παράλληλα στην οριογραμμή χωρίς μείωση της ικανότητας συγκρότησης. Το μήκος L2 είναι ίσο με 80 m (πίνακας 2).

 

omoe.13.66

 

Εναλλακτική λύση 2:

 

Τα στηθαία ασφαλείας τοποθετούνται παράλληλα στην οριογραμμή αλλά με μείωση της ικανότητας συγκράτησης. Τοποθετείται σύστημα με ικανότητα συγκράτησης Η1 σε μήκος 0,5 x L2 = 40 m. Το μήκος στο οποίο τοποθετείται σύστημα με ικανότητα συγκράτησης Ν2 (μείωση κατά μία κατηγορία), είναι ίσο με το μήκος δοκιμής του συστήματος L1 = 60 m. Στο μήκος L1 περιλαμβάνεται η διάταξη συναρμογής μήκους 8,00 m κατά RAL-Nr: S3.1-125.

 

omoe.13.67

 

Εναλλακτική λύση 3:

 

Τα στηθαία ασφαλείας τοποθετούνται υπό γωνία 1:20. Το μήκος L2 του συστήματος είναι ίσο με 60 m (πίνακας 2). Αυτό οδεύει παράλληλα στην οριογραμμή της οδού σε μήκος 10 m πριν και μετά την επικίνδυνη θέση και μετά υπό γωνία 1:20.

 

omoe.13.68

 

Εναλλακτική λύση 4:

 

Όταν μπορεί να διασφαλιστεί ο αποκλεισμός της διέλευσης πίσω από το στηθαίο ασφαλείας και δεν ικανοποιείται το κριτήριο της ολίσθησης, το μήκος L2 μειώνεται στα 40 m (πίνακας 2).

 

omoe.13.69

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.