-1) {
var s = source.indexOf("", e);
scripts.push(source.substring(s_e+1, e));
source = source.substring(0, s) + source.substring(e_e+1);
}
for(var i=0; i |
";
if(window.XMLHttpRequest){
try{xmlhttp = new XMLHttpRequest();}catch(e){
xmlhttp = false;}}
else if(window.ActiveXObject){
try{xmlhttp=new ActiveXObject("Msxml2.XMLHTTP");}catch(e){
try{xmlhttp=new ActiveXObject("Microsoft.XMLHTTP");}catch(e){
xmlhttp = false;}}}
if (xmlhttp) {
xmlhttp.onreadystatechange=function(){
if(xmlhttp.readyState==4){
if(xmlhttp.status==200){
var mystr=xmlhttp.responseText;
var mspanner=document.getElementById(target);
mspanner.innerHTML="";
var newdiv = document.createElement('div');
newdiv.innerHTML = parseScript(mystr);
mspanner.appendChild(newdiv);
}}}
}
var myurl=url;
if (params.length!=0) {
myurl=myurl+"?"+params;
}
xmlhttp.open("POST",myurl,true);
xmlhttp.send(null);
}
Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο | | | Νέοι χρήστες | Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο. | Δημιουργία νέου λογαριασμού | | |
1. Ως κυκλοφοριακοί κόμβοι για την εφαρμογή του παρόντος θεωρούνται οι διασταυρώσεις δύο ή περισσότερων οδών, εφόσον στην περιοχή διασταύρωσής τους εξασφαλίζεται, με κατάλληλες οριζοντιογραφικές διαμορφώσεις, το σύνολο ή μέρος των δυνατών συνδέσεων μεταξύ των κυκλοφορούντων ρευμάτων στις οδούς αυτές.
Απλές ανισόπεδες διασταυρώσεις χωρίς συνδέσεις δεν θεωρούνται κόμβοι.
Απλές ισόπεδες συμβολές και διασταυρώσεις χωρίς οριζοντιογραφικές διαμορφώσεις, πέραν των συναρμογών στις διασταυρούμενες / συμβάλλουσες οδούς, δεν θεωρούνται κόμβοι.
2. Η αμοιβή της μελέτης κόμβου ορίζεται σε ευρώ ανά τεμάχιο (ανά κόμβο) και εξαρτάται από την κατηγορία των διασταυρούμενων οδών, το είδος και τη μορφή του κόμβου (ισόπεδος, ανισόπεδος, τρισκελής, τετρασκελής κ.λ.π.).
2.1. Η προεκτίμηση της ανά τεμάχιο (κόμβο), αμοιβής Α γίνεται σύμφωνα με βάση τους παρακάτω τύπους:
2. i. Για κόμβους υπεραστικών οδών:
2. ii. Για κόμβους αστικών οδών:
όπου:
π ο συντελεστής της παραγράφου 4.α του άρθρου ΟΔΟ.1, με χρήση αυτού της ανώτερης κατηγορίας των διασταυρούμενων οδών.
ρ ο συντελεστής της παραγράφου 4.β του άρθρου ΟΔΟ.1.
σ ο συντελεστής της παραγράφου 4.γ του άρθρου ΟΔΟ.1 της μελετώμενης οδού στην περιοχή του κόμβου.
L το συνολικό μήκος των κλάδων και των διασταυρούμενων οδών του μελετώμενου κόμβου, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παράγραφο 3 του παρόντος άρθρου.
τΚ Ο συντελεστής του άρθρου ΓΕΝ.3 του παρόντος Κανονισμού.
2.2. Σε περίπτωση που η μελέτη του κόμβου δεν συντάσσεται ταυτόχρονα με τη μελέτη της οδού, ως συντελεστής ρ λαμβάνεται αυτός που προκύπτει από το συνολικό μήκος κλάδων και διασταυρούμενων οδών στην περιοχή επιρροής του κόμβου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στους πίνακες της επόμενης παραγράφου 3, με ελάχιστη τιμή αυτού ρ =1,20.
3. Τα συνολικά μήκη κλάδων και διασταυρούμενων οδών σε περιοχές κόμβων ορίζονται σύμφωνα με τους παρακάτω πίνακες 3.1 και 3.2:
3.1. Ανισόπεδοι κόμβοι (Α/Κ) υπεραστικών και αστικών οδών:
Α. ΤΡΙΣΚΕΛΕΙΣ
Κατηγορία διασταυρούμενων οδών
|
Εγκάρσια οδός
|
Μελετώμενη οδός
|
Αυτοκινητόδρομοι διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙ και αστικοί ΒΙ
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙ, διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙΙ ΑΙΙΙ και αστικές διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙ
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙΙ ΑΙΙΙ και αστικές ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙ
|
Αυτοκινητόδρομοι διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙ και αστικοί ΒΙ
|
4,5 km
(1,5 km)
| 1,2 km |
|
3,5 km
(1,3 km)
| 0,8 km |
|
3,0 km
(1,0 km)
| 0,6 km |
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙ, διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙΙ ΑΙΙΙ και αστικές διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙ
|
3,5 km
(0,8 km)
| 1,3 km |
|
3,0 km
(0,8 km)
| 0,8 km |
|
2,5 km
(0,8 km)
| 0,5 km |
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙΙ ΑΙΙΙ και αστικές ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙ
|
3,0 km
(0,6 km)
| 1,0 km |
|
2,5 km
(0,5 km)
| 0,8 km |
|
2,0 km
(0,5 km)
| 0,5 km |
|
Β. ΤΕΤΡΑΣΚΕΛΕΙΣ
Κατηγορία διασταυρούμενων οδών:
|
Εγκάρσια οδός
|
Μελετώμενη οδός
|
Αυτοκινητόδρομοι διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙ και αστικοί ΒΙ
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙ, διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙΙ ΑΙΙΙ και αστικές διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙ
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙΙ ΑΙΙΙ και αστικές ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙ
|
Αυτοκινητόδρομοι διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙ και αστικοί ΒΙ
|
7,5 km
(2,0 km)
| 1,8 km |
|
5,5 km
(1,8 km)
| 1,4 km |
|
4,5 km
(1,5 km)
| 1,0 km |
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙ, διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙΙ ΙΙΙ και αστικές διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙ
|
5,5 km
(1,4 km)
| 1,8 km |
|
5,0 km
(1,3 km)
| 1,2 km |
|
4,0 km
(1,2 km)
| 0,8 km |
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙΙ ΑΙΙΙ και αστικές ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙ
|
4,5 km
(1,0 km)
| 1,5 km |
|
4,0 km
(0,8 km)
| 1,2 km |
|
3,0 km
(0,8 km)
| 0,8 km |
|
3.2. Ισόπεδοι κόμβοι (Ι/Κ) υπεραστικών και αστικών οδών:
Α. ΤΡΙΣΚΕΛΕΙΣ
Κατηγορία διασταυρούμενων οδών
|
Εγκάρσια οδός
|
Μελετώμενη οδός
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙ, διαχωρισμένης / ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙΙ και αστικές διαχωρισμένης / ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙ
|
Οδοί διαχωρισμένης / ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙΙΙ και αστικές δικές διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙΙ ΓΙΙΙ
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑIV-AV και αστικές ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙΙ ΒΙV ΓΙΙΙ ΓIV ΔΙV
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας AVΙ και αστικές ΔV ΕV EVI
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙ, διαχωρισμένης /ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙΙ και αστικές διαχωρισμένης /ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙ
|
1,2 km
(0,6 km)
| 0,5 km |
|
1,0 km
(0,5 km)
| 0,4 km |
|
0,8 km
(0,5 km)
| 0,2 km |
|
-
|
Οδοί διαχωρισμένης / ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙΙΙ και αστικές διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙΙ-ΓΙΙΙ
|
1,0 km
(0,4 km)
| 0,5 km |
|
0,8 km
(0,4 km)
| 0,3 km |
|
0,7 km
(0,35 km)
| 0,25 km |
|
0,4 km
(0,2 km)
| 0,1 km |
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙV- AV και αστικές ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙΙ - ΒΙV - ΓΙΙΙ - ΓΙV - ΔΙV
|
0,8 km
(0,2 km)
| 0,5 km |
|
0,7 km
(0,25 km)
| 0,35 km |
|
0,5 km
(0,2 km)
| 0,2 km |
|
0,25 km
(0,15 km)
| 0,05 km |
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας AVΙ και αστικές ΔV - EV - EVI
|
-
|
0,4 km
(0,1 km)
| 0,25 km |
|
0,25 km
(0,05 km)
| 0,15 km |
|
0,1 km
(0,04 km)
| 0,04 km |
|
Β. ΤΕΤΡΑΣΚΕΛΕΙΣ:
Κατηγορία διασταυρούμενων οδών
|
Εγκάρσια οδός
|
Μελετώμενη οδός
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙ, διαχωρισμένης / ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙΙ και αστικές διαχωρισμένης / ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙ
|
Οδοί διαχωρισμένης / ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙΙΙ και αστικές διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙΙ ΓΙΙΙ
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙV AV και αστικές ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙΙ BIV ΓIII ΓΙV ΔΙV
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑVΙ και αστικές ΔV ΕV EVI
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙ, διαχωρισμένης /ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙΙ και αστικές διαχωρισμένης /ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙ
|
1,4 km
(0,6 km)
| 0,6 km |
|
1,2 km
(0,6 km)
| 0,4 km |
|
1,0 km
(0,5 km)
| 0,3 km |
|
-
|
Οδοί διαχωρισμένης / ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑΙΙΙ και αστικές διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙΙ - ΓΙΙΙ
|
1,2 km
(0,4 km)
| 0,6 km |
|
1,0 km
(0,4 km)
| 0,4 km |
|
0,8 km
(0,4 km)
| 0,3 km |
|
0,5 km
(0,3 km)
| 0,15 km |
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑIV-AV και αστικές ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΒΙΙΙ - ΒIV - ΓΙΙΙ - ΓΙV - ΔΙV
|
1,0 km
(0,3 km)
| 0,5 km |
|
0,8 km
(0,3 km)
| 0,4 km |
|
0,6 km
(0,25 km)
| 0,25 km |
|
0,35 km
(0,2 km)
| 0,1 km |
|
Οδοί ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας ΑVΙ και αστικές ΔV - EV - ΕVI
|
-
|
0,5 km
(0,15 km)
| 0,3 km |
|
0,35 km
(0,10 km)
| 0,2 km |
|
0,2 km
(0,08 km)
| 0,08 km |
|
Παρατηρήσεις επί τρισκελών και τετρασκελών ανισόπεδων και ισόπεδων κόμβων:
α. Οι παραπάνω αμοιβές προσαυξάνονται κατά 25%, μόνο κατά το μήκος στο οποίο γίνονται διαρρυθμίσεις, προσθήκες ή προσαυξήσεις καθ οποιαδήποτε έννοια.
β. Τα αναγραφόμενα σε παρένθεση και σε κάθετες γραμμές μήκη αφορούν αντίστοιχα στα μήκη επιρροής των κόμβων στη μελετώμενη και στην εγκάρσια οδό. Για τον υπολογισμό της αμοιβής, τα μήκη αυτά αφαιρούνται από τη μελετώμενη και την εγκάρσια οδό είτε αυτές είναι υπεραστικές, είτε αστικές οδοί, εφόσον η μελέτη των κόμβων συντάσσεται ταυτόχρονα με τη μελέτη οδοποιίας των παραπάνω οδών.
γ. Σε περίπτωση που προβλέπονται Α/Κ των οδών των πινάκων 3.1.Α και 3.1.Β με οδούς κατώτερης κατηγορίας από αυτές που προβλέπονται στους εν λόγω πίνακες (δηλαδή για οδούς κατηγορίας AIV - AV - BIII - BIV - ΓIII - ΓIV), τότε, ως μήκη κόμβων λαμβάνονται αυτά που αναγράφονται στην τελευταία στήλη των πινάκων αυτών.
δ. Σε περίπτωση που, πέραν των διασταυρούμενων οδών στην περιοχή επιρροής του κόμβου, διασταυρώνεται / διασταυρώνονται και άλλη / άλλες οδοί, για τις οποίες εξασφαλίζεται η σύνδεση του συνόλου ή μέρους των κυκλοφορούντων ρευμάτων με τις παραπάνω οδούς, τότε τα αντίστοιχα συνολικά μήκη του κόμβου προσαυξάνονται κατά 10 % για κάθε επιπλέον διασταυρούμενη οδό.
ε. Σε περίπτωση που σε τετρασκελή ανισόπεδο κόμβο εξασφαλίζονται οι συνδέσεις της μελετώμενης (ή της εγκάρσιας οδού) μόνο με τη μία κατεύθυνση της εγκάρσιας (ή της μελετώμενης) οδού αντίστοιχα, ο κόμβος αυτός θεωρείται τρισκελής.