Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο | | | Νέοι χρήστες | Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο. | Δημιουργία νέου λογαριασμού | | |
Η ενιαία τιμή προεκτιμώμενης αμοιβής (Α) για την εκπόνηση των μελετών αποχέτευσης - αποστράγγισης οδών και σιδηροδρομικών έργων εντός και εκτός αστικών περιοχών, υπολογίζεται συναρτήσει του μήκους του έργου βάσει του τύπου:
όπου:
β: 4.500 για οδικά έργα και 3.500 για σιδηροδρομικά έργα
Κi: συντελεστής επιρροής και
L: το μήκος, σε km, του τμήματος του υπό μελέτη κύριου έργου στο οποίο απαιτείται αποχετευτικό / αποστραγγιστικό έργο.
Κ1: συντελεστής κατηγορίας οδού με τιμές:
• | σε τοπικούς και αγροτικούς δρόμους Κ1=0,35 |
• | σε δευτερεύον οδικό δίκτυο Κ1=0,75 |
• | σε κύριο οδικό δίκτυο ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας Κ1=1,45 |
• | σε κύριο οδικό δίκτυο διακεκριμένης επιφάνειας κυκλοφορίας Κ1=1,80 |
• | σε σιδηροδρομική γραμμή και το τυχόν παράλληλο οδικό δίκτυο Κ1=1,80 |
• | Σε περίπτωση κύριου οδικού δικτύου, με παράλληλο δευτερεύον οδικό δίκτυο (Service Roads), η τιμή του συντελεστή Κ1 αυξάνεται κατά 15% |
Κ2: συντελεστής μήκους μελέτης συγκοινωνιακού έργου με τιμές:
• | για μήκος L<1,00 km Κ2=1,50 |
• | για μήκος 1,00<L<5,00 km Κ2=1,625-0,125L |
• | για μήκος L>5,00 km Κ2=1,00 |
Κ3: συντελεστής περιοχής έργου με τιμές:
• | σε μη αστικές περιοχές Κ3=1,00 |
• | σε αστικές περιοχές K3=1,50 |
• | σε υπογειοποιημένα ακάλυπτα έργα αστικών περιοχών Κ3=2,0 |
Κ4: συντελεστής δυσχέρειας έργου που υπολογίζεται από τη σχέση:
όπου:
ΝΔ: το πλήθος των Κάτω Διαβάσεων σε αυτό
ΝΑ: το πλήθος των υφιστάμενων επαρκών φυσικών ή τεχνητών αποδεκτών σε αυτό
Η τιμή του συντελεστή Κ4 που προκύπτει από τον παραπάνω τύπο δεν μπορεί να είναι μικρότερη του 1,0 και μεγαλύτερη του 1,50.
Η τιμή του συντελεστή Κ4 για αγροτικούς δρόμους είναι 1,0.
Σε περίπτωση τμημάτων που διακόπτονται και μελέτης συγκοινωνιακών έργων πολλαπλών κατηγοριών η αμοιβή προκύπτει σαν άθροισμα αμοιβών των επιμέρους αυτών τμημάτων.
Στις περιπτώσεις έργου σε διαφορετικές περιοχές ο συντελεστής Κ3 υπολογίζεται από την στάθμιση επιρροής των επιμέρους τμημάτων:
Στις περιπτώσεις συγκοινωνιακού έργου χωρίς υφιστάμενο επαρκή φυσικό ή τεχνητό αποδέκτη στο υπόψη τμήμα της μελέτης, στην υπολογιζόμενη κατά τα ανωτέρω αμοιβή προστίθεται η αμοιβή των παραγράφων 4.2 (αστικές περιοχές) και 4.3 ή 4.4 (εκτός αστικών περιοχών) για τη μελέτη εκτός του εύρους του συγκοινωνιακού έργου.