Προεδρικό διάταγμα 123/12 - Άρθρο 11

Άρθρο 11: Διεύθυνση διοικητικής και οικονομικής υποστήριξης


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Η Διεύθυνση Διοικητικής και Οικονομικής Υποστήριξης επικουρεί στον σχεδιασμό και την εφαρμογή των οικονομικών, διαχειριστικών και διοικητικών διαδικασιών που απαιτούνται για την λειτουργία της Αρχής, καθώς και στη σύνταξη της ετήσιας έκθεσης πεπραγμένων και προτάσεων που υποβάλλει η Αρχή στον Πρόεδρο της Βουλής, σύμφωνα με το άρθρο 2 παράγραφος 2 περίπτωση ι)γ' του νόμου 4013/2011.

 

Η Διεύθυνση Διοικητικής Οικονομικής Υποστήριξης συγκροτείται από τα εξής Τμήματα:

 

α. Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης και Ανθρώπινου Δυναμικού

β. Τμήμα Οικονομικής Υποστήριξης,

 

2. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διοικητικής και Οικονομικής Υποστήριξης κατανέμονται, μεταξύ των Τμημάτων της, ως εξής:

 

α) Στο Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης και Ανθρώπινου Δυναμικού στην αρμοδιότητα του οποίου ανήκουν ιδίως:

 

α)α) Η οργάνωση και η τήρηση του πρωτοκόλλου και του αρχείου πρωτοτύπων και εξερχόμενων εγγράφων, η διεκπεραίωση αλληλογραφίας, καθώς και η αρχειοθέτηση, η ταξινόμηση και η φύλαξη του γενικού αρχείου της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσίων Συμβάσεων.

 

β)β) Η παροχή γραμματειακής υποστήριξης, η διεκπεραίωση της αλληλογραφίας και η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου, της τηλεομοιοτυπίας και των λοιπών μέσων επικοινωνίας των υπηρεσιών των μονάδων της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσίων Συμβάσεων.

 

γ)γ) Η μέριμνα για την κοινοποίηση και επίδοση κάθε εγγράφου, στα οποία περιλαμβάνονται οι κλήσεις, αποφάσεις, συστάσεις, αξιολογήσεις, πορίσματα και γνωμοδοτήσεις της Αρχής.

 

δ)δ) Η βεβαίωση της ακρίβειας αντιγράφων, των φωτοαντιγράφων, των εγγράφων και των δικαιολογητικών, καθώς και η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής.

 

ε)ε) Η μέριμνα για την καθαριότητα, τη φύλαξη (ασφάλεια), τη συντήρηση και την επισκευή των κτιριακών εγκαταστάσεων και του λοιπού εξοπλισμού, εκτός από τα πληροφοριακά συστήματα.

 

στ)στ) Η μέριμνα για την λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου.

 

ζ)ζ) Η μέριμνα για την κίνηση και τη συντήρηση των οχημάτων της υπηρεσίας.

 

η)η) Η μέριμνα για την εξυπηρέτηση του κοινού, και την επικοινωνία του με την, κατά περίπτωση, αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσίων Συμβάσεων.

 

β) Στο Τμήμα Οικονομικής Υποστήριξης, στην αρμοδιότητα του οποίου ανήκουν ιδίως:

 

α)α) Η οργάνωση, η λειτουργία και η παρακολούθηση του Λογιστηρίου και η τήρηση των προβλεπόμενων από την κείμενη νομοθεσία βιβλίων και στοιχείων.

 

β)β) Η έκδοση Χρηματικών Ενταλμάτων, συμψηφιστικών δελτίων και εντολών προς τα Τραπεζικά ιδρύματα.

 

γ)γ) Η μέριμνα για τη σύνταξη, την έγκριση, την εκτέλεση και την παρακολούθηση του Προϋπολογισμού της Αρχής.

 

δ)δ) Η σύνταξη των απολογιστικών οικονομικών καταστάσεων και του ισολογισμού και η υποβολή τους για έγκριση και δημοσίευσή τους.

 

ε)ε) Ο έλεγχος και η παρακολούθηση της είσπραξης από τις επιχειρήσεις του ειδικού τέλους υπέρ της Αρχής.

 

στ)στ) Η τήρηση του αρχείου προμηθευτών αγαθών και υπηρεσιών της Αρχής.

 

ζ)ζ) Η μέριμνα για την απογραφή και την διασφάλιση της κινητής και ακίνητης περιουσίας της Αρχής, καθώς και για τη συγκέντρωση και διασφάλιση των τίτλων κτήσης της ακίνητης περιουσίας και για την τήρηση Μητρώου παγίων στοιχείων.

 

η)η) Η μέριμνα για την εκκαθάριση των αποδοχών, των λοιπών αποζημιώσεων και των εξόδων μετακίνησης του Προέδρου, του Προσωπικού της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσίων Συμβάσεων, των Μελών και του Νομικού Συμβούλου της Αρχής, καθώς και για την καταβολή των αμοιβών των εξωτερικών συνεργατών της. Η τήρηση των μισθολογικών μητρώων και η χορήγηση ατομικών δελτίων μισθοδοσίας και πάσης φύσεως βεβαιώσεων μισθολογικού περιεχομένου.

 

θ)θ) Η μέριμνα για την τήρηση των υποχρεώσεων της Αρχής προς τα ασφαλιστικά ταμεία και την Επιθεώρηση Εργασίας.

 

ι)ι) Η οργάνωση, η λειτουργία και η παρακολούθηση του Ταμείου και η εισήγηση για τη διαχείριση των διαθεσίμων της Αρχής.

 

ι)α)ι)α) Η κατάρτιση, η παρακολούθηση και η εκτέλεση του προγράμματος και των συμβάσεων προμηθειών αγαθών, παροχής υπηρεσιών και εκπόνησης μελετών της Αρχής και η υποστήριξη της διενέργειας των σχετικών διαδικασιών.

 

ι)β)ι)β) Η παραλαβή των υλικών που προμηθεύεται η Αρχή και η διακίνηση αυτών προς τους αποδέκτες τους.

 

ι)γ)ι)γ) Η μέριμνα για τη λειτουργία αποθήκης αναλώσιμων και μη υλικών και η μέριμνα για τη συγκέντρωση του παλαιού και άχρηστου υλικού και για την επισκευή του, εκποίησή του ή καταστροφή του, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

 

ι)δ)ι)δ) Κάθε άλλο θέμα που αφορά την οικονομική διαχείριση της Αρχής.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.