Προεδρικό διάταγμα 130/10 - Άρθρο 12

Άρθρο 12: Διάρθρωση - αρμοδιότητες Διεύθυνσης Διοικητικού - Οικονομικού Δωδεκανήσου


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διοικητικού - Οικονομικού Δωδεκανήσου, αφορούν σε όλο το νομό Δωδεκανήσου και ανάγονται ιδίως στη συνδρομή των οργάνων των υπηρεσιών των περιφερειακών ενοτήτων του νομού για την εκπλήρωση των στόχων της και της αποστολής της, στην τήρηση του προσωπικού μητρώου των υπαλλήλων των υπηρεσιών των Περιφερειακών Ενοτήτων του νομού Δωδεκανήσου, στην έκδοση πιστοποιητικών υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού αυτού, στην έκδοση οποιασδήποτε ατομικής πράξης για το προσωπικό αυτό καθώς και στην άσκηση αρμοδιοτήτων σχετικά με τη διενέργεια των εκλογών, στην καταγραφή, αξιοποίηση και προστασία της περιουσίας των περιφερειακών ενοτήτων του νομού, στην αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων δημιουργίας και απόκτησης εσόδων, στην πληρωμή κάθε είδους δαπάνης και στη λογιστική και ταμειακή διαχείριση, στην εκκαθάριση της μισθοδοσίας και των πάσης φύσεως αποδοχών του προσωπικού, στην εκτέλεση του προγράμματος προμηθειών, εργασιών και υπηρεσιών που αφορούν στις περιφερειακές ενότητες του νομού και εντός των ορίων που θέτει ο προϋπολογισμός της Περιφέρειας, καθώς και στην τήρηση των απαιτούμενων αρχείων, βιβλίων και στοιχείων.

 

2. Τη Διεύθυνση Διοικητικού - Οικονομικού Δωδεκανήσου απαρτίζουν τα ακόλουθα τμήματα:

 

α. Τμήμα Προσωπικού και Μισθοδοσίας με έδρα τη Ρόδο και τοπική αρμοδιότητα στο νομό Δωδεκανήσου.

 

β. Τμήμα Λογιστικής Διαχείρισης με έδρα τη Ρόδο και τοπική αρμοδιότητα στο νομό Δωδεκανήσου.

 

γ. Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας με έδρα τη Ρόδο και τοπική αρμοδιότητα στο νομό Δωδεκανήσου.

 

δ. Τμήμα Προμηθειών με έδρα τη Ρόδο και τοπική αρμοδιότητα στο νομό Δωδεκανήσου.

 

ε. Τμήμα Γραμματείας με έδρα τη Ρόδο και τοπική αρμοδιότητα στο νομό Δωδεκανήσου.

 

στ. Τμήμα Εσωτερικής Λειτουργίας Κω με έδρα την Κω και τοπική αρμοδιότητα στην Περιφερειακή Ενότητα Κω.

 

η. Τμήμα Εσωτερικής Λειτουργίας Καλύμνου με έδρα την Πόθια και τοπική αρμοδιότητα στην Περιφερειακή Ενότητα Καλύμνου.

 

θ. Τμήμα Εσωτερικής Λειτουργίας Καρπάθου με έδρα την Κάρπαθο και τοπική αρμοδιότητα στην Περιφερειακή Ενότητα Καρπάθου.

 

3. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διοικητικού - Οικονομικού Δωδεκανήσου κατανέμονται στα υπαγόμενα σε αυτή Τμήματα ενδεικτικά ως εξής:

 

α. Το Τμήμα Προσωπικού και Μισθοδοσίας είναι αρμόδιο ιδίως για όλα τα θέματα που άπτονται της υπηρεσιακής κατάστασης του προσωπικού των περιφερειακών ενοτήτων του νομού Δωδεκανήσου. Εκδίδει τις σχετικές ατομικές πράξεις για το προσωπικό αυτό, για τις οποίες δεν απαιτείται γνώμη συλλογικού οργάνου. Διενεργεί την εκκαθάριση της μισθοδοσίας και των πάσης φύσεως αποδοχών του προσωπικού των περιφερειακών ενοτήτων του νομού Δωδεκανήσου, ανεξαρτήτως σχέσεως εργασίας. Μεριμνά για την απόδοση των ασφαλιστικών κρατήσεων, τηρεί σχετικά αρχεία και εκδίδει κάθε μορφής βεβαίωση μισθοδοσίας και μισθοδοτικών καταστάσεων και συντάσσει τα δικαιολογητικά συνταξιοδότησης.

 

β. Το Τμήμα Λογιστικής Διαχείρισης είναι αρμόδιο ιδίως για την εκκαθάριση και εντολή δαπανών, από της εκδόσεως της κανονιστικής πράξεως της παραγράφου 12 του άρθρου 268 του νόμου 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/2010) και μέχρι εκδόσεως αυτής, για τη συγκέντρωση και έλεγχο των δικαιολογητικών των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής που αφορούν στις περιφερειακές ενότητες του νομού Δωδεκανήσου και προώθησης αυτών στην οικεία Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου και εφόσον απαιτείται στα οικεία αρμόδια όργανα του Ελεγκτικού Συνεδρίου, τόσο των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής, όσο και των συμβάσεων που υπάγονται στον προληπτικό έλεγχο αυτού. Κατά τον ίδιο τρόπο το τμήμα αυτό είναι αρμόδιο για την έκδοση των χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής και πάγιας προκαταβολής, καθώς και για την παρακολούθηση της απόδοσής τους. Μελετά και αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες δημιουργίας και απόκτησης εσόδων από τις περιφερειακές ενότητες του νομού και επιμελείται για τον έλεγχο και τη βεβαίωση των εσόδων από φόρους, τέλη, δικαιώματα, εισφορές, έσοδα από ακίνητα και άλλες πηγές και παρακολουθεί την απόδοσή τους. Επιμελείται των φορολογικών διαφορών, καθώς και της διαγραφής και επιστροφής εσόδων. Προστατεύει και διαχειρίζεται την περιουσία των περιφερειακών ενοτήτων του νομού Δωδεκανήσου και τηρεί τα προβλεπόμενα από τις κείμενες διατάξεις δικαιολογητικά, αρχεία και βιβλία.

 

γ. Το Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας είναι αρμόδιο για τη διεξαγωγή όλων των συναφών με τη ταμειακή διαχείριση υποθέσεων των περιφερειακών ενοτήτων του νομού Δωδεκανήσου και ιδίως για τη διενέργεια των πληρωμών και την εξόφληση των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής για κάθε είδους δαπάνη, για την είσπραξη όλων των εσόδων και την τήρηση αρχείων, παραστατικών και βιβλίων, που προβλέπονται από σχετικές διατάξεις περί ταμειακής διαχείρισης. Τηρεί το φυσικό και διενεργεί τις χρηματικές δοσοληψίες με τις τράπεζες.

 

δ. Το Τμήμα Προμηθειών είναι αρμόδιο ιδίως για τη διενέργεια διαγωνισμών και αναθέσεων προμηθειών, εργασιών και υπηρεσιών, που αφορούν στις περιφερειακές ενότητες του νομού Δωδεκανήσου και εντός των ορίων που θέτει ο προϋπολογισμός της περιφέρειας. Μεριμνά για τη στέγαση και μεταστέγαση των υπηρεσιών των περιφερειακών ενοτήτων του νομού Δωδεκανήσου και την εξασφάλιση όλων των απαραίτητων λειτουργικών υποδομών τους, συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων. Τηρεί Αποθήκη προμηθευόμενων ειδών και υλικών και μεριμνά για την εκποίηση άχρηστων και ακατάλληλων υλικών και εξοπλισμού, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

 

ε. Στο Τμήμα Γραμματείας οργανώνεται, ταξινομείται και τηρείται το πρωτόκολλο καθώς και το φυσικό και ηλεκτρονικό αρχείο των υπηρεσιών του νομού Δωδεκανήσου, πλην των υπηρεσιών οι οποίες διαθέτουν ιδιαίτερο τμήμα γραμματείας. Το Τμήμα Γραμματείας είναι αρμόδιο ιδίως για τη διακίνηση της αλληλογραφίας της περιφερειακής ενότητας, για την επικύρωση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, αντιγράφων και φωτοαντιγράφων, οποιωνδήποτε εγγράφων ή δικαιολογητικών, τα οποία τηρούνται στο αρχείο ή επιδεικνύονται από τους συναλλασσόμενους με τις υπηρεσίες της περιφερειακής ενότητας πολίτες, καθώς και για τη χορήγηση της επισημείωσης της Σύμβασης της Χάγης σε έγγραφα των υπηρεσιών της Περιφέρειας.

 

στ. Τα Τμήματα Εσωτερικής Λειτουργίας των Περιφερειακών, Ενοτήτων Κω, Καλύμνου και Καρπάθου είναι αρμόδια ιδίως για την εξυπηρέτηση θεμάτων που σχετίζονται με την υπηρεσιακή κατάσταση ή την οικονομική κατάσταση των υπαλλήλων των αντίστοιχων περιφερειακών ενοτήτων.

 

Στα τμήματα αυτά οργανώνεται, ταξινομείται και τηρείται το πρωτόκολλο, καθώς και το φυσικό και ηλεκτρονικό αρχείο των υπηρεσιών των αντίστοιχων περιφερειακών ενοτήτων. Επίσης, είναι αρμόδια για τη διακίνηση της αλληλογραφίας των αντίστοιχων περιφερειακών ενοτήτων, την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων και τη βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.