Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο | | | Νέοι χρήστες | Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο. | Δημιουργία νέου λογαριασμού | | |
1. Συνιστάται Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας στο Υπουργείο Ανάπτυξης, η οποία υπάγεται στην Γενική Διεύθυνση Διοικητικής Υποστήριξης Υπηρεσιών που προβλέπεται στο προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 341/1990 (ΦΕΚ 135/Α/1990).
2. Η συνιστώμενη Διεύθυνση είναι αρμόδια για τη μέτρηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας, την εκτίμηση των αποτελεσμάτων και την υποβολή προτάσεων για τη βελτίωση της λειτουργίας των Υπηρεσιών του Υπουργείου Ανάπτυξης εκτός των Γενικών Γραμματειών Έρευνας και Τεχνολογίας, Βιομηχανίας, Εμπορίου και Καταναλωτή.
3. Η αποστολή της συνίσταται:
α) Στην έρευνα, μελέτη και εισαγωγή μέτρων βελτίωσης της αποδοτικότητας των υπηρεσιών του Υπουργείου Ανάπτυξης καθώς και στον προσδιορισμό της ανάγκης για την ανάληψη συγκεκριμένων νομοθετικών ή κανονιστικών πρωτοβουλιών.
β) Επίσης συντάσσει τις επιμέρους αξιολογήσεις της, σε ετήσια δε βάση, έκθεση απολογισμού την οποία υποβάλλει στον Υπουργό Ανάπτυξης και συγχρόνως τη διαβιβάζει στη Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.
4. Η Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Ανάπτυξης συγκροτείται από τα παρακάτω Τμήματα:
(α) Τμήμα Ερευνών και Μετρήσεων Αποδοτικότητας
(β) Τμήμα Τεκμηρίωσης και Καλύτερων Πρακτικών
Οι αρμοδιότητες μεταξύ των Τμημάτων κατανέμονται ως ακολούθως:
(α) Τμήμα Ερευνών και Μετρήσεων Αποδοτικότητας:
• | Η σχεδίαση συστημάτων και μεθόδων μέτρησης της αποδοτικότητας των υπηρεσιών. |
• | Η διεξαγωγή ερευνών αποδοτικότητας των υπηρεσιών. |
• | Η ανάπτυξη και εφαρμογή πολιτικών για τη συγκριτική επίδοση των υπηρεσιών. |
• | Η εισήγηση, παρακολούθηση και αξιολόγηση μέτρων για τη διαρκή βελτίωση της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών και της ανταπόκρισής τους στις ανάγκες των πολιτών. |
• | Η εισήγηση των αναγκαίων μέτρων για την καθιέρωση συστημάτων διοίκησης ολικής ποιότητας και διαδικασιών αυτοαξιολόγησης. |
(β) Τμήμα Τεκμηρίωσης και Καλύτερων Πρακτικών:
• | Η συλλογή στοιχείων και δεδομένων που αναφέρονται στην αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών, η παρακολούθηση της εξέλιξης και η επεξεργασία τους, καθώς και η έκδοση ενημερωτικών φυλλαδίων. |
• | Η αναλυτική παρουσίαση ετησίως των εκθέσεων αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών. |
• | Η συνεργασία με άλλα κέντρα τεκμηρίωσης αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών. |
• | Ο εντοπισμός των καλύτερων πρακτικών και η εφαρμογή τους σε άλλες υπηρεσίες. |
• | Η παρακολούθηση της εφαρμογής τους και η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων τους. |
• | Η εισήγηση για τη βράβευση των υπηρεσιών που διακρίνονται για την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητά τους. |
5. Στη Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Ανάπτυξης προΐσταται υπάλληλος των Κλάδων ΠΕ(2) Πληροφορικής ή ΠΕ(6) Διοικητικού Οικονομικού.
Οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων της Διεύθυνσης Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Ανάπτυξης προέρχονται από τους κλάδους ΠΕ(2) Πληροφορικής ή ΠΕ(6) Διοικητικού Οικονομικού.