Προεδρικό διάταγμα 149/05 - Άρθρο 7

Άρθρο 7: Διάρθρωση - Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διοικητικού


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Τη Διεύθυνση Διοικητικού συγκροτούν τα ακόλουθα τμήματα:

 

α) Τμήμα Οργάνωσης Προσωπικού

 

β) Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας

 

γ) Τμήμα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών

 

δ) Τμήμα Ποιότητας και Αποδοτικότητας

 

ε) Τμήμα Γραμματείας και Διεκπεραίωσης

 

2. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διοικητικού κατανέμονται στα παρακάτω τμήματα ως εξής:

 

Α) Τμήμα Οργάνωσης Προσωπικού:

 

Α)α. Η μελέτη και ανάλυση των προβλημάτων που προκύπτουν από την υφιστάμενη Οργανωτική διάρθρωση του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και η εισήγηση για έκδοση και τροποποίηση των σχετικών κανονιστικών πράξεων.

 

Α)β. Η επεξεργασία στοιχείων για την εκτίμηση των αναγκών του Υπουργείου σε θέσεις προσωπικού, η κατανομή τους σε κατηγορίες, κλάδους, ειδικότητες, η περιγραφή και ανάλυση καθηκόντων και ο καθορισμός των προσόντων κάθε θέσης.

 

Α)γ. Η μελέτη κατανομής του προσωπικού στις Υπηρεσίες του Υπουργείου, η μέριμνα για τη διαπίστωση της ανάγκης πρόσληψης προσωπικού, η παρακολούθηση της τοποθέτησης, μονιμοποίησης, μετάθεσης, μετακίνησης, μετάταξης, απόσπασης, προαγωγής, αναγνώρισης προϋπηρεσίας, λύση υπαλληλικής σχέσης και συνταξιοδότησης όλου του προσωπικού του Υπουργείου.

 

Α)δ. Η τήρηση των προσωπικών μητρώων βιβλίων, καθώς και η έκδοση πιστοποιητικών υπηρεσιακών μεταβολών όλου του προσωπικού του Υπουργείου.

 

Α)ε. Η μέριμνα για την έγκαιρη σύνταξη και υποβολή εκθέσεων αξιολόγησης όλων των υπαλλήλων από τα αρμόδια όργανα.

 

Α)στ. Η παρακολούθηση της διαδικασίας πειθαρχικού ελέγχου όλου του προσωπικού του Υπουργείου, καθώς και η σύνταξη κάθε είδους υπομνημάτων και εκθέσεων σε ένδικα μέσα αυτού ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας και των Διοικητικών Δικαστηρίων για θέματα προσωπικού.

 

Α)ζ. Η μέριμνα για τη συγκρότηση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων του Υπουργείου και των εποπτευόμενων από αυτό Νομικών Προσώπων.

 

Α)η. Η χορήγηση οποιασδήποτε άδειας σε όλο το προσωπικό του Υπουργείου.

 

Α)θ. Η έγκριση υπερωριακής απασχόλησης, η έγκριση μετακίνησης εκτός έδρας και η έκδοση αποφάσεων για την χορήγηση των προβλεπόμενων επιδομάτων και γενικότερα των αποφάσεων μισθολογικής εξέλιξης για όλο το προσωπικό του Υπουργείου.

 

Α)ι. Η παροχή υποστήριξης σε θέματα προσωπικού στις λοιπές οργανικές μονάδες του Υπουργείου και στα εποπτευόμενα νομικά πρόσωπα.

 

Α)ι)α. Η διενέργεια επιθεωρήσεων των Υπηρεσιών του Υπουργείου σχετικά με θέματα που αφορούν στην ορθή εκτέλεση υπηρεσιακών καθηκόντων σε λογιστικά, οικονομικά, διοικητικά και λειτουργικά θέματα.

 

Α)ι)β. Η διενέργεια ένορκων διοικητικών εξετάσεων επί των υποβαλλόμενων αναφορών και καταγγελιών για διοικητικά και οικονομικά ζητήματα των Υπηρεσιών του Υπουργείου.

 

Α)ι)γ. Η τήρηση αρχείου και ευρετηρίου εκθέσεων, επιθεωρήσεων, ελέγχου και ερευνών, καθώς και των πορισμάτων, εκθέσεων των διοικητικών εξετάσεων και κάθε άλλου στοιχείου για την παρακολούθηση του έργου του Τμήματος.

 

Β) Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας:

 

Β)α. Η μέριμνα για την καταγραφή, αξιοποίηση, καλή λειτουργία και συντήρηση όλων των συσκευών και μηχανών γραφείου, η διακρίβωση των σχετικών αναγκών, καθώς και η μέριμνα για την εκποίηση ή καταστροφή αυτών που χαρακτηρίζονται ακατάλληλα ή άχρηστα.

 

Β)β. Η μέριμνα για τη διάθεση εντύπων υπεύθυνων δηλώσεων για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

 

Β)γ. Η μέριμνα για την κίνηση, ασφάλιση και συντήρηση των υπηρεσιακών αυτοκινήτων του Υπουργείου.

 

Β)δ. Η διαπίστωση και ικανοποίηση των αναγκών στέγασης των υπηρεσιών Εσωτερικού και Εξωτερικού του Υπουργείου, ο εξοπλισμός τους, η τηλεπικοινωνιακή εξυπηρέτηση αυτών, η συντήρηση, καθαριότητα και επισκευή των κτιρίων και εγκαταστάσεων καθώς και η ασφάλεια αυτών.

 

Γ) Τμήμα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών:

 

Γ)α. Η κάλυψη των μηχανογραφικών αναγκών του Υπουργείου από πλευράς ανάλυσης, σχεδίασης, προγραμματισμού, τεκμηρίωσης, εγκατάστασης και συντήρησης των εφαρμογών της.

 

Γ)β. Ο χειρισμός των συστημάτων εισαγωγής στοιχείων, η μέριμνα για την παράδοση στις αρμόδιες οργανικές μονάδες των αποτελεσμάτων της μηχανογραφικής επεξεργασίας και η παροχή υποστήριξης σε όλες τις οργανικές μονάδες του Υπουργείου για την κάλυψη των αναγκών τους σε εξειδικευμένους τομείς της πληροφορικής, καθώς και η μέριμνα για τη δημιουργία και διατήρηση δικτύου ηλεκτρονικής επικοινωνίας, μεταξύ της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου, των Περιφερειακών Διευθύνσεων του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, των Γραφείων Ενημέρωσης και Πληροφοριών του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, και των Γραφείων του Υπουργείου στο εξωτερικό.

 

Γ)γ. Η μέριμνα για την προμήθεια, καλή λειτουργία, εκμετάλλευση, συντήρηση και ανανέωση του εξοπλισμού Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και η ευθύνη για τη σωστή λειτουργία των εγκατεστημένων, σε κάθε οργανική μονάδα, εφαρμογών.

 

Γ)δ. Η μέριμνα για την εκπαίδευση του προσωπικού του Υπουργείου σε θέματα νέων τεχνολογιών.

 

Δ) Τμήμα Ποιότητας και Αποδοτικότητας:

 

Δ)α. Η εφαρμογή συστημάτων και μεθόδων μέτρησης αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των μονάδων του Υπουργείου και των υπηρεσιών που υπάγονται σ αυτό, σε συνεργασία με την Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.

 

Δ)β. Η διεξαγωγή ερευνών αποδοτικότητας των ανωτέρω υπηρεσιών.

 

Δ)γ. Ο προσδιορισμός σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, δεικτών μέτρησης αποδοτικότητας, αποτελεσματικότητας και ποιότητας, και η προώθηση κοινών υπουργικών αποφάσεων, με τις οποίες εξειδικεύονται περαιτέρω οι γενικοί και ορίζονται ειδικοί δείκτες.

 

Δ)δ. Η εφαρμογή πολιτικών για τη συγκριτική επίδοση των υπηρεσιών των μονάδων του Υπουργείου και των υπηρεσιών που υπάγονται σ αυτό, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.

 

Δ)ε. Η διατύπωση συγκεκριμένων προτάσεων για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας της λειτουργίας του Υπουργείου και των υπηρεσιών που υπάγονται σ αυτό, ώστε να ανταποκρίνονται πληρέστερα στις ανάγκες των πολιτών.

 

Δ)στ. Η παρακολούθηση και αξιολόγηση της εφαρμογής των πιο πάνω προτάσεων.

 

Δ)ζ. Η εισήγηση των αναγκαίων μέτρων για την καθιέρωση συστημάτων διοίκησης ολικής ποιότητας και διαδικασιών αυτοαξιολόγησης (κοινό πλαίσιο αξιολόγησης, διαδικασίες πιστοποίησης βάσει δεικτών ποιότητας κατά ISO International Organization for Standardization).

 

Δ)η. Η σύνταξη εκθέσεων αποτελεσμάτων για τις επιμέρους αξιολογήσεις.

 

Δ)θ. Η σύνταξη ετήσιας έκθεσης απολογισμού των αποτελεσμάτων λειτουργίας του Υπουργείου, η οποία υποβάλλεται στον Υπουργό και κοινοποιείται στη Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.

 

Δ)ι. Η συλλογή στοιχείων και δεδομένων που αναφέρονται στην αποδοτικότητα, αποτελεσματικότητα και ποιότητα των μονάδων του υπουργείου και των λοιπών υπηρεσιών που υπάγονται σ αυτό.

 

Δ)ι)α. Η παρακολούθηση της εξέλιξης και επεξεργασίας των ανωτέρω στοιχείων, καθώς και η προώθηση της ενημέρωσης με κάθε πρόσφορο μέσο.

 

Δ)ι)β. Η συνεργασία με άλλα κέντρα τεκμηρίωσης αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών.

 

Δ)ι)γ. Ο εντοπισμός των καλύτερων πρακτικών σε θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.

 

Δ)ι)δ. Η συμμετοχή σε διαδικασίες βράβευσης.

 

Ε) Τμήμα Γραμματείας και Διεκπεραίωσης:

 

Ε)α. Η τήρηση του Γενικού Πρωτοκόλλου εισερχομένων εξερχομένων εγγράφων, του πρωτοκόλλου εμπιστευτικών εγγράφων, καθώς και η οργάνωση, ταξινόμηση και τήρηση του Γενικού Αρχείου του Υπουργείου.

 

Ε)β. Η διακίνηση της αδιαβάθμητης και εμπιστευτικής αλληλογραφίας, η δακτυλογράφηση, παραγωγή και αναπαραγωγή ή εκτύπωση εγγράφων, εγκυκλίων και εντύπων γενικά.

 

Ε)γ. Η επικύρωση αντιγράφων ή φωτοαντιγράφων και οποιωνδήποτε εγγράφων ή δικαιολογητικών που τηρούνται στο αρχείο ή επιδεικνύονται από τους ενδιαφερόμενους.

 

Ε)δ. Η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής των υπαλλήλων και η τήρηση του δείγματος υπογραφής τους, καθώς και η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής των πολιτών.

 

Ε)ε. Η γραμματειακή υποστήριξη συμβουλίων, επιτροπών και ομάδων εργασίας, ή συλλογικών οργάνων γενικά που λειτουργούν στο Υπουργείο.

 

Ε)στ. Η μετάφραση ξενόγλωσσων κειμένων στην ελληνική και αντίστροφα για τις ανάγκες του Υπουργείου.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.