Προεδρικό διάταγμα 178/00 - Άρθρο 15

Άρθρο 15: Διεύθυνση Διοικητικού


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης είναι οι ακόλουθες και κατανέμονται μεταξύ των τμημάτων της ως εξής:

 

α) Τμήμα Προσωπικού

 

Η εφαρμογή των διατάξεων της κείμενης νομοθεσίας που αναφέρεται στα θέματα υπηρεσιακής κατάστασης του τακτικού προσωπικού του Υπουργείου.
Η συγκέντρωση, συμπλήρωση και διαβίβαση δικαιολογητικών συνταξιοδότησης καθώς και η παρακολούθηση θεμάτων σύνταξης και ασφάλισης. Η γραμματειακή εξυπηρέτηση των Υπηρεσιακών και Πειθαρχικών Συμβουλίων.
Η παρακολούθηση των μεταβολών του ανθρώπινου δυναμικού του Υπουργείου (αριθμός υπηρετούντων, κενών οργανικών θέσεων κατά κλάδο και ειδικότητα).
Η τήρηση του προσωπικού μητρώου των υπαλλήλων. Η παρακολούθηση της υπηρεσιακής κατάστασης όλου του προσωπικού των υπηρεσιών Εξωτερικού του Υπουργείου, ανεξαρτήτως ιδιότητας. Η διαδικασία αποσπάσεων, αδειών άνευ αποδοχών καθώς και παρατάσεων αδειών σε υπαλλήλους του Υπουργείου που υπηρετούν στις Μόνιμες Ελληνικές Αντιπροσωπείες ανεξαρτήτως ιδιότητας.

 

Η διαδικασία τοποθετήσεων, μεταθέσεων και μετακινήσεων όλων των υπαλλήλων Υπηρεσιών Εξωτερικού καθώς και αποσπάσεων υπαλλήλων στα όργανα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων. Τα διαβιβαστικά έγγραφα προς το Υπουργείο Εξωτερικών για την έκδοση και ανανέωση των διπλωματικών διαβατηρίων των υπαλλήλων των Υπηρεσιών Εξωτερικού και των μονίμων Ελληνικών Αντιπροσωπειών. Η επεξεργασία στοιχείων για σύνταξη προϋπολογισμού δαπανών μεταθέσεων, αποσπάσεων, μετακινήσεων υπαλλήλων Υπηρεσιών Εξωτερικού. Η διαδικασία εγκρίσεως υπερωριών του πάσης φύσεως προσωπικού.

 

β) Τμήμα Διοίκησης

 

Η εφαρμογή των διατάξεων της κείμενης νομοθεσίας που αναφέρεται στα θέματα υπηρεσιακής κατάστασης του μη τακτικού προσωπικού του Υπουργείου καθώς και του με σύμβαση έργου προσωπικού.
Η διαδικασία πρόσληψης του πάσης φύσεως προσωπικού του Υπουργείου. Η μονιμοποίηση των δοκίμων υπαλλήλων. Η διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης Γενικών Διευθυντών. Η σε συνεργασία με το Τμήμα Α Προσωπικού, κατάρτιση πινάκων προακτέων του μόνιμου προσωπικού.
Η στελέχωση των Πολιτικών Γραφείων Υπουργού, Υφυπουργών και Γενικών Γραμματέων.
Η εφαρμογή των διατάξεων της κείμενης νομοθεσίας για τις αποσπάσεις προσωπικού από το Υπουργείο σε άλλους φορείς του δημοσίου ως και για τις αποσπάσεις προσωπικού από άλλους φορείς στο Υπουργείο.
Η εφαρμογή του Πειθαρχικού Δικαίου.
Η τήρηση αρχείου κατανομής του προσωπικού στις επιμέρους μονάδες του Υπουργείου (Γενικές Γραμματείες, Γενικές Διευθύνσεις, Τμήματα, Αυτοτελή Γραφεία) και η συνεχής ενημέρωση αυτού.
Οι μετακινήσεις υπαλλήλων και ιδιωτών στο εσωτερικό για εκτέλεση υπηρεσίας.
Οι τοποθετήσεις, διαθέσεις, μετακινήσεις και μεταθέσεις προσωπικού. Ο έλεγχος της προσέλευσης και αποχώρησης του πάσης φύσεως προσωπικού του Υπουργείου. Η χορήγηση των πάσης φύσεως αδειών. Η διαδικασία ελέγχου και κοινοποίησης των εκθέσεων ουσιαστικών προσόντων. Η χορήγηση άδειας ασκήσεως ιδιωτικής εργασίας με αμοιβή.

 

γ) Τμήμα Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου και Ανώνυμες Εταιρείες

 

Η παρακολούθηση όλων των θεμάτων του προσωπικού των Φορέων που εποπτεύονται από το Υπουργείο, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες. Η μελέτη και εισήγηση για τη λήψη μέτρων ορθολογικής και εκσυγχρονισμένης οργάνωσης, διάρθρωσης και σύνθεσης των εποπτευομένων από το Υπουργείο Φορέων, σε συνεργασία με τις κατά περίπτωση αρμόδιες διευθύνσεις αυτών. Η μέριμνα για την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού των Φορέων σε συνεργασία με τις καθ' ύλην αρμόδιες υπηρεσίες αυτών. Η κατάρτιση συμβάσεων ανάθεσης έργου. Η έκδοση αποφάσεων αποστολών στο εξωτερικό του προσωπικού των εποπτευομένων από το Υπουργείο Φορέων.

 

Η μέριμνα για την τήρηση αρχείου των εποπτευομένων από το Υπουργείο Φορέων και της νομοθεσίας που διέπει αυτούς.

 

δ) Τμήμα Γενικού Πρωτοκόλλου - Διεκπεραίωσης

 

Η Οργάνωση και η τήρηση των πρωτοκόλλων (παραλαβή, πρωτοκόλληση και παράδοση της εισερχόμενης αλληλογραφίας) και η τήρηση του ευρετηρίου.
Η διεκπεραίωση της απλής και διαβαθμισμένης αλληλογραφίας καθώς και του λοιπού έντυπου υλικού.
Ο έλεγχος και η παρακολούθηση της διακινούμενης αλληλογραφίας για την τακτοποίηση του πρωτοκόλλου και του ευρετηρίου.
Η ευθύνη για τις διαδικασίες αναπαραγωγής εγγράφων.

 

ε) Γραφείο Γραμματείας

 

Η τήρηση πρωτοκόλλου και αρχείου της Διεύθυνσης. Η ευθύνη για την αναπαραγωγή και διακίνηση των εγγράφων, την υποδοχή και πληροφόρηση των συναλλασσόμενων με την Διεύθυνση και για την εν γένει γραμματειακή υποστήριξη των μονάδων και του προσωπικού της Διεύθυνσης.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.