Προεδρικό διάταγμα 191/03 - Άρθρο 36

Άρθρο 36: Διάρθρωση και αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικών Υποθέσεων


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Η Διεύθυνση Οικονομικών Υποθέσεων συγκροτείται από τα παρακάτω Τμήματα:

 

1) Τμήμα Αποδοχών και Τακτικού Προϋπολογισμού, στην αρμοδιότητα του οποίου υπάγονται:

 

α) Η συγκέντρωση, επεξεργασία και ανάλυση των Προγραμμάτων που προτείνονται από τις Υπηρεσίες του Υπουργείου και τα οποία εντάσσονται στις πιστώσεις του Τακτικού Προϋπολογισμού.

 

β) Η κατάρτιση του Τακτικού Προϋπολογισμού και η υποβολή του στο αρμόδιο Υπουργείο για έγκριση.

 

γ) Η κατανομή των πιστώσεων του Τακτικού Προϋπολογισμού και η εκτέλεση αυτού.

 

δ) Η εκκαθάριση των αποδοχών του μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικού του Υπουργείου Πολιτισμού, καθώς και των εποπτευομένων Δημοσίων Υπηρεσιών και Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου που εντάσσονται στο Διατραπεζικό Σύστημα 1ΔΙΑΣ1.

 

ε) Η εκκαθάριση αποδοχών των υπαλλήλων των Γραφείων Υπουργού, Υφυπουργών, Γενικών Γραμματέων και Ειδικών Γραμματέων.

 

στ) Η εκκαθάριση των προσθέτων αμοιβών και αποζημιώσεων των υπαλλήλων της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού και των ιδιωτών που εκτελούν ειδικές υπηρεσίες στο Υπουργείο Πολιτισμού.

 

ζ) Η διαδικασία αποστολής υπαλλήλων και ιδιωτών στο εξωτερικό, η εκκαθάριση των δαπανών αυτών, καθώς και η εκκαθάριση των δαπανών των μετακινουμένων στο εσωτερικό υπαλλήλων της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου και ιδιωτών για εκτέλεση υπηρεσίας.

 

η) Η εκκαθάριση των ενοικίων των καταστημάτων των Κεντρικών, Περιφερειακών και Ειδικών Περιφερειακών Υπηρεσιών του Υπουργείου, καθώς και η διαδικασία μισθώσεως οικημάτων για τη στέγαση των Υπηρεσιών αυτού και κατανομής των χώρων.

 

θ) Η έκδοση χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής σε βάρος των οικείων πιστώσεων του τακτικού προϋπολογισμού.

 

ι) Η μεταβίβαση πιστώσεων με επιτροπικά εντάλματα στις Νομαρχίες που εδρεύουν οι Ειδικές και οι Περιφερειακές Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού.

 

2) Τμήμα Προμηθειών και Εκκαθάρισης Δαπανών, στην αρμοδιότητα του οποίου υπάγονται:

 

α) Ο έλεγχος των δικαιολογητικών των δαπανών που προκαλούνται από τις Διευθύνσεις της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου σε βάρος του Τακτικού Προϋπολογισμού και η προώθησή τους στην Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου για την πληρωμή των δικαιούχων.

 

β) Ο έλεγχος των δικαιολογητικών των χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής για δαπάνες της Κεντρικής Υπηρεσίας και η προώθησή τους στην Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου.

 

γ) Η κατάρτιση του ετησίου προγράμματος προμηθειών όλων των Υπηρεσιών του Υπουργείου και η εκτέλεση του μέρους που αφορά στην λειτουργία της Κεντρικής Υπηρεσίας.

 

δ) Η μέριμνα για την συντήρηση και επισκευή του κεφαλαιουχικού εξοπλισμού της Κεντρικής Υπηρεσίας (Η/Υ, γραφομηχανές κ.λ.π.) και η τήρηση σχετικού αρχείου.

 

ε) Η μέριμνα για την αντιμετώπιση θεμάτων τηλεπικοινωνίας, φωτισμού και ύδρευσης όλων των Υπηρεσιών του Υπουργείου Πολιτισμού.

 

στ) Η διαχείριση του αναλώσιμου και μη υλικού της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού.

 

ζ) Η σύσταση ειδικών διαχειρίσεων σε Διευθύνσεις του Υπουργείου, κατόπιν αιτιολογημένων προτάσεών τους, για υλικά που προορίζονται για ειδικές χρήσεις, και ιδίως για πίνακες και βιβλία.

 

η) Η μέριμνα για προμήθεια και έγκριση κυκλοφορίας οχημάτων, καθώς και η τήρηση σχετικού μητρώου για όλες τις Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού.

 

θ) Η αποδοχή δωρεών για λογαριασμό του Υπουργείου.

 

ι) Η διενέργεια προμηθειών και ανάθεση εργασιών για λειτουργικούς σκοπούς, οι δαπάνες των οποίων βαρύνουν τον Τακτικό Προϋπολογισμό και τον Προϋπολογισμό του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων για τις ανάγκες της Κεντρικής Υπηρεσίας.

 

ι)α) Η επιχορήγηση νομικών προσώπων από πιστώσεις του Τακτικού Προϋπολογισμού.

 

3) Τμήμα Δημοσίων Επενδύσεων και Οικονομικής Εποπτείας Νομικών Προσώπων, στην αρμοδιότητα του οποίου υπάγονται:

 

α) Η εκτέλεση του Προϋπολογισμού του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

 

β) Ο ορισμός υπολόγων διαχειριστών των έργων Συλλογικών Αποφάσεων του προγράμματος.

 

γ) Ο προέλεγχος των υποβαλλομένων, από τις Υπηρεσίες που εδρεύουν στο Νομό Αττικής, δικαιολογητικών δαπανών του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και η διαβίβασή τους στην Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου.

 

δ) Η παρακολούθηση της απορρόφησης των πιστώσεων του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων

 

ε) Η ενημέρωση λογαριασμών κίνησης Έργων και λογαριασμών Υπολόγων Διαχειριστών όλων των Υπηρεσιών του Υπουργείου που χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, με παράλληλη καταχώρηση των EXTRAΙΤS Τραπέζης της Ελλάδος.

 

στ) Ο ορισμός Υπολόγων Διαχειριστών για πιστώσεις του Ταμείου Διαχείρισης Πιστώσεων για την Εκτέλεση Αρχαιολογικών Έργων.

 

ζ) Η εισήγηση για την έγκριση ή μη των υποβαλλομένων προϋπολογισμών των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου που εποπτεύονται από το Υπουργείο.

 

η) Η εισήγηση για την έγκριση ή μη Απολογισμών Ισολογισμών των

εποπτευομένων

Νομικών Προσώπων.

 

θ) Οι επιχορηγήσεις νομικών προσώπων από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

 

4) Τμήμα Ειδικού Λογαριασμού, στην αρμοδιότητα του οποίου υπάγονται η μέριμνα για την πίστωση του Ειδικού Λογαριασμού, η έκδοση των αποφάσεων χρηματοδοτήσεων Υπηρεσιών του Υπουργείου και επιχορηγήσεων κάθε είδους φορέων, καθώς και η διενέργεια δειγματοληπτικών ελέγχων σε υπόλογους διαχειριστές του Υπουργείου που διαχειρίζονται πιστώσεις του Ειδικού Λογαριασμού, κατόπιν σχετικής εντολής του Υπουργού Πολιτισμού.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.