Προεδρικό διάταγμα 23/7/10b - Άρθρο 1

Άρθρο 1


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Τροποποιούνται οι όροι και οι περιορισμοί δόμησης στα οικοδομικά τετράγωνα του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου του δήμου Φιλοθέης (Νομού Αττικής) και καθορίζονται ως εξής:

 

1. Τα κτίρια δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση να εφάπτονται με τα πίσω και πλάγια όρια του οικοπέδου ακόμη και στην περίπτωση που σε όμορο οικόπεδο υπάρχει κτίριο που έχει κατασκευασθεί σε επαφή με το όριο του όμορου οικοπέδου. Τα κτίρια τοποθετούνται υποχρεωτικά σε απόσταση τουλάχιστον Δ= 3+0,10 Η από τα πλάγια όρια του οικοπέδου.

 

2. α. Οι κατασκευαζόμενοι υπόγειοι χώροι στάθμευσης δεν επιτρέπεται να εκτείνονται εκτός του περιγράμματος των κτιρίων. Δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις των άρθρων 3 (παράγραφοι 2, 3) και 4 (παράγραφοι 1, 2) του από 03-08-1987 προεδρικού διατάγματος (ΦΕΚ 749/Δ/1987).

 

β. Κατ' εξαίρεση για τις οικοδομικές άδειες οι φάκελοι των οποίων είχαν υποβληθεί στην αρμόδια υπηρεσία μέχρι τις 18-08-2008, ημερομηνία δημοσίευσης της αριθμόν 34126/01-08-2008 απόφασης του Υφυπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (ΦΕΚ 365/Δ/2008), εφαρμόζονται οι προγενέστερες διατάξεις και δύναται οι υπόγειοι χώροι στάθμευσης να εκτείνονται πέραν του περιγράμματος των κτιρίων, χωρίς όμως να υπερβαίνουν το μέγιστο επιτρεπόμενο ποσοστό κάλυψης των οικοπέδων.

 

3. Δεν επιτρέπεται στο προκήπιο των οικοπέδων η κατασκευή πισίνας, χώρων στάθμευσης ούτε η διαμόρφωση του εδάφους σε στάθμη μεγαλύτερη του + 1,00 m από το φυσικό έδαφος.

 

4. Επιβάλλεται όπως στο τοπογραφικό διάγραμμα,που υποβάλλεται στην αρμόδια πολεοδομική υπηρεσία για την έκδοση οικοδομικής άδειας, αποτυπώνεται η κατάσταση του κοινοχρήστου χώρου στο πρόσωπο του οικοπέδου (συμπεριλαμβανομένης τυχόν υπάρχουσας βλάστησης) σε σχέση με τις προβλεπόμενες εισόδους στο οικόπεδο των πεζών και των αυτοκινήτων. Σε περίπτωση δε που διαπιστωθεί η ύπαρξη σημαντικής βλάστησης που κατά τη κρίση της αρμόδιας πολεοδομικής υπηρεσίας πρέπει να διατηρηθεί, υποδεικνύεται διαφορετική θέση των εισόδων αυτών, κατά τρόπο όμως που να μη θίγει τη δυνατότητα δόμησης των οικοπέδων.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.