-1) {
var s = source.indexOf("", e);
scripts.push(source.substring(s_e+1, e));
source = source.substring(0, s) + source.substring(e_e+1);
}
for(var i=0; i 1. Κατά παρέκκλιση των ως άνω άρθρων 4 και 5 οι όροι και περιορισμοί δομήσεως των ανεγειρομένων κτιρίων εντός των υπό στοιχεία: ΙΙΙ χώρων δι' ανέγερση Γυμνασίου Ι χώρων δι' ανέγερση Δημοτικού Σχολείου ΙΙ χώρων δι' ανέγερση Νηπιαγωγείου και χώρων δι' ανέγερση Βρεφικού Σταθμού ως εμφαίνεται εις τα στο άρθρο 1 του παρόντος διαγράμματα καθορίζονται ως εις τον κατωτέρω πίνακα: Χώροι προς ανέγερση Ποσοστό καλύψεως Οικοδομικό σύστημα Αριθμός ορόφων Συντελεστής δομήσεως Ύψος Γυμνασίου - Λυκείου ΙΙΙ 20% Πανταχόθεν ελεύθερο 3 0.40 12 Δημοτικού Σχολείου Ι 30% Πανταχόθεν ελεύθερο 3 0.60 12 Δημοτικού Σχολείου ΙΙ 20% Πανταχόθεν ελεύθερο 2 0.40 9 Νηπιαγωγείου ΙΙ 20% Πανταχόθεν ελεύθερο 2 0.40 9 Βρεφικού Σταθμού 40% Πανταχόθεν ελεύθερο 1 0.40 5 Δημοτικού Γυμναστηρίου 10% Πανταχόθεν ελεύθερο 1 0.10 6 2. Τα ανεγερθησόμενα κτίρια εντός των διά του άρθρου 6 μνημονευομένων χώρων δέον να απέχουν εκ των πέριξ ρυμοτομικών γραμμών 4 m τουλάχιστον. ";
if(window.XMLHttpRequest){
try{xmlhttp = new XMLHttpRequest();}catch(e){
xmlhttp = false;}}
else if(window.ActiveXObject){
try{xmlhttp=new ActiveXObject("Msxml2.XMLHTTP");}catch(e){
try{xmlhttp=new ActiveXObject("Microsoft.XMLHTTP");}catch(e){
xmlhttp = false;}}}
if (xmlhttp) {
xmlhttp.onreadystatechange=function(){
if(xmlhttp.readyState==4){
if(xmlhttp.status==200){
var mystr=xmlhttp.responseText;
var mspanner=document.getElementById(target);
mspanner.innerHTML="";
var newdiv = document.createElement('div');
newdiv.innerHTML = parseScript(mystr);
mspanner.appendChild(newdiv);
}}}
}
var myurl=url;
if (params.length!=0) {
myurl=myurl+"?"+params;
}
xmlhttp.open("POST",myurl,true);
xmlhttp.send(null);
}
Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Νέοι χρήστες Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο. Δημιουργία νέου λογαριασμού