Προεδρικό διάταγμα 64/13 - Άρθρο 14

Άρθρο 14: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Γραφείου Προέδρου του διοικητικού συμβουλίου του Μουσείου


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Στις αρμοδιότητες του Αυτοτελούς Γραφείου Προέδρου του διοικητικού συμβουλίου του Μουσείου περιλαμβάνονται:

 

α. η υποστήριξη του Προέδρου και του διοικητικού συμβουλίου στον καθορισμό και στην υλοποίηση της πολιτικής του Μουσείου, στον καθορισμό και αναθεώρηση των στρατηγικών και επιχειρησιακών στόχων του Μουσείου, καθώς και στην παρακολούθηση της υλοποίησης των στόχων αυτών,

 

β. η υποστήριξη του Προέδρου και του διοικητικού συμβουλίου του Μουσείου στην επιτέλεση του έργου του αναφορικά με την προετοιμασία, έλεγχο και διεκπεραίωση των υποθέσεων που προωθούνται σε αυτό το Γραφείο, τόσο υπηρεσιακά όσο και από κάθε τρίτο,

 

γ. η παροχή στον Πρόεδρο και στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Μουσείου, τεχνικής, οικονομικής, στρατηγικής και επικοινωνιακής φύσεως συμβουλών για θέματα που καλύπτουν όλο το φάσμα των αρμοδιοτήτων τους, καθώς και των σκοπών του Μουσείου,

 

δ. η παρακολούθηση και ενημέρωση του Προέδρου και των μελών του διοικητικού συμβουλίου για τις διεθνείς εξελίξεις αναφορικά με τα ζητήματα που άπτονται όλων των δράσεων του Μουσείου,

 

ε. η υποστήριξη του Προέδρου και του διοικητικού συμβουλίου του Μουσείου στην επιλογή και την παρακολούθηση της εφαρμογής συστημάτων διοίκησης και διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού του Μουσείου,

 

στ. η παροχή γραμματειακής υποστήριξης προς τον Πρόεδρο και το διοικητικό συμβούλιο του Μουσείου,

 

ζ. η σύνταξη της ημερήσιας διάταξης των συνεδριάσεων του διοικητικού συμβουλίου, η μέριμνα για την αποστολή της στα μέλη και η έγκαιρη ενημέρωσή τους,

 

η. η τήρηση πρακτικών κατά τις συνεδριάσεις του διοικητικού συμβουλίου και αρχείου πρακτικών και αποφάσεων και η επιμέλεια της καταχώρησης των πρακτικών στο βιβλίο πρακτικών του διοικητικού συμβουλίου και η φροντίδα για την υπογραφή αυτών,

 

θ. κάθε άλλη αρμοδιότητα που ανατίθεται στο Γραφείο αυτό μετά από απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του Μουσείου.

 

2. Με απόφαση του Προέδρου του διοικητικού συμβουλίου, ανατίθενται στους εργαζόμενους στο ανωτέρω Γραφείο συγκεκριμένες αρμοδιότητες και καθήκοντα.

 

3. Για την υποβοήθηση του έργου του Προέδρου του διοικητικού συμβουλίου μπορούν να διατίθενται στο αυτοτελές γραφείο Προέδρου έως 3 σύμβουλοι - συνεργάτες και 1 γραμματέας από το μόνιμο προσωπικό, το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και το ειδικό επιστημονικό προσωπικό του Μουσείου, καθώς και προσωπικό με απόσπαση από το Δημόσιο και τον ευρύτερο Δημόσιο τομέα, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

 

Ο Πρόεδρος ορίζει έναν από τους συμβούλους - συνεργάτες του, Προϊστάμενο του γραφείου του και του αναθέτει αρμοδιότητες συντονισμού του γραφείου.

 

4. Το προσωπικό των εν λόγω θέσεων επιλέγεται μετά από πρόταση του Προέδρου και απόφαση του διοικητικού συμβουλίου.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.