Προεδρικό διάταγμα 64/13 - Άρθρο 9

Άρθρο 9: Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Υποδοχής Επισκεπτών


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Η Διεύθυνση Υποδοχής Επισκεπτών είναι αρμόδια:

 

α)α. για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών του Μουσείου και για τη λειτουργία των πωλητηρίων, του αναψυκτηρίου και του εστιατορίου του Μουσείου,

 

β)β. για την καλή λειτουργία και τον συντονισμό των Τμημάτων, τον ετήσιο προγραμματισμό των εργασιών, τον ποσοτικό και ποιοτικό έλεγχο του παραγόμενου έργου, την ενθάρρυνση του προσωπικού στη χρήση νέων τεχνολογιών και την εξασφάλιση του απαραίτητου για τον σκοπό αυτό εξοπλισμού, την παρουσίαση στο κοινό του απολογισμού των εργασιών σε ετήσια βάση,

 

γ)γ. για τον προγραμματισμό, την διαχείριση ζητημάτων που προκύπτουν κατά την είσοδο, παραμονή και χρήση των υπηρεσιών του Μουσείου από τους επισκέπτες και την συνεχή βελτίωση και ανάπτυξη των υπηρεσιών αυτών,

 

δ)δ. την εξυπηρέτηση των επισκεπτών και την παροχή κάθε δυνατής διευκόλυνσης για την όσο το δυνατό πιο ομαλή και ικανοποιητική διαχείριση του χρόνου που περνούν στο Μουσείο,

 

ε)ε. για την ασφάλεια των συλλογών και την ασφαλή παραμονή των επισκεπτών στο Μουσείο,

 

στ)στ. για την γενικότερη συμπεριφορά και παρουσία του προσωπικού που έρχεται σε επαφή με το κοινό.

 

2. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Επισκεπτών κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων της, ως εξής:

 

α. Τμήμα Υποδοχής και Εξυπηρέτησης Επισκεπτών

 

Στις αρμοδιότητες του Τμήματος περιλαμβάνονται:

 

α)α. ο σχεδιασμός, η υλοποίηση, εποπτεία και αξιολόγηση σε καθημερινή βάση, των βέλτιστων διαδικασιών και πρακτικών για την ανάδειξη του Μουσείου ως πρότυπου επισκέψιμου πολιτιστικού χώρου,

 

β)β. η διασφάλιση κανόνων λειτουργίας και κωδίκων συμπεριφοράς του προσωπικού του Μουσείου προς τους επισκέπτες,

 

γ)γ. η εξειδίκευση και εφαρμογή μέτρων πρότυπης διαχείρισης του προσωπικού του Μουσείου που έρχεται σε επαφή με τους επισκέπτες, κατά την άσκηση των καθηκόντων του,

 

δ)δ. η φροντίδα για την ευπρεπή εικόνα των εκθεσιακών και όλων των κοινόχρηστων χώρων του Μουσείου, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες και ιδιαίτερα με το Τμήμα Κτιριακών Εγκαταστάσεων, της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών,

 

ε)ε. η παραλαβή των αιτημάτων, παραπόνων, καταγγελιών και ερωτήσεων των επισκεπτών και κάθε ενδιαφερομένου, η διερεύνησή τους σε συνεργασία με τις καθ' ύλην αρμόδιες υπηρεσίες και η μέριμνα για τις σχετικές απαντήσεις,

 

στ)στ. η υπόδειξη προς το προσωπικό του Μουσείου των προσφορότερων μέσων αντιμετώπισης αιτημάτων, επισημάνσεων ή και αντιρρήσεων από την πλευρά των επισκεπτών,

 

ζ)ζ. η μέριμνα για την επικοινωνία και τις σχέσεις του Μουσείου με τους επισκέπτες και κάθε ενδιαφερόμενο για τις δράσεις και τους σκοπούς του Μουσείου,

 

η)η. η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου και άλλων μέσων επικοινωνίας,

 

θ)θ. η λειτουργία του βεστιαρίου, των ταμείων και των γραφείων πληροφοριών,

 

ι)ι. η διεξαγωγή ερευνών για την εμπειρία του επισκέπτη,

 

ι)α)ι)α. η παροχή υπηρεσιών με σύγχρονη τεχνολογία.

 

β. Τμήμα Καταστημάτων

 

Στις αρμοδιότητες του Τμήματος περιλαμβάνεται:

 

α)α. η διαχείριση των πωλητηρίων του μουσείου με τρόπο που να παρατείνεται η βιωματική εμπειρία του επισκέπτη και μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψης των εκθεσιακών χώρων του Μουσείου,

 

β)β. η επιλογή των ειδών με διαφανή και δημοσιοποιημένα κριτήρια,

 

γ)γ. η φροντίδα για την εξασφάλιση ποιοτικών προϊόντων, συμβατών με τους σκοπούς και το κύρος του Μουσείου, τα οποία να συμβάλουν στη δημιουργία αναγνωρίσιμης ταυτότητας για τα καταστήματά του,

 

δ)δ. η αναζήτηση συνεργασιών και η καλλιέργεια σχέσεων με καλλιτέχνες και προμηθευτές ποιοτικών και πρωτότυπων προϊόντων,

 

ε)ε. η διασφάλιση καλής σχέσης ποιότητας και τιμής, η παρακολούθηση της εμπορικής κίνησης των προϊόντων και η ευελιξία στην αντικατάσταση ειδών που δεν έχουν ανταπόκριση στο κοινό,

 

στ)στ. ο συντονισμός των παραγγελιών, πληρωμών προμηθευτών, καταμέτρησης αποθεμάτων και τιμολόγησης των προϊόντων,

 

ζ)ζ. η ευθύνη της διασφάλισης επαρκών αποθεμάτων και η ετήσια απογραφή των εμπορευμάτων, εξοπλισμού και υλικών,

 

η)η. η ευθύνη της επαρκούς στελέχωσης και της τήρησης του προβλεπόμενου ωραρίου λειτουργίας των πωλητηρίων,

 

θ)θ. η ευθύνη για την άριστη εικόνα των καταστημάτων,

 

ι)ι. η συμμετοχή σε εκπαιδευτικές λειτουργίες και η αξιολόγηση του ανθρωπίνου δυναμικού των πωλητηρίων.

 

γ. Τμήμα Ασφάλειας

 

Στις αρμοδιότητες του Τμήματος περιλαμβάνεται:

 

α)α. η ευθύνη της ασφάλειας των εκθεμάτων, των εγκαταστάσεων, του εξοπλισμού, του προσωπικού και των επισκεπτών του Μουσείου,

 

β)β. η ευθύνη της λειτουργίας του ηλεκτρονικού συστήματος ασφαλείας και εποπτείας των χώρων του Μουσείου,

 

γ)γ. η ευθύνη για τον σχεδιασμό μέτρων εκκένωσης του κτηρίου σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και η εκπαίδευση του προσωπικού για την αντιμετώπισή τους,

 

δ)δ. η συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες (πυροσβεστική, σταθμό πρώτων βοηθειών),

 

ε)ε. η ανάλυση των αναγκών του προσωπικού ασφαλείας και η φροντίδα για την επιμόρφωσή του σε θέματα που άπτονται των καθηκόντων του,

 

στ)στ. η ευθύνη για την γενικότερη συμπεριφορά και παρουσία του προσωπικού ασφαλείας.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.