Προεδρικό διάταγμα 71/19 - Άρθρο 80

Άρθρο 80: Ανανέωση εγγραφής Επιχειρήσεων Συμβούλων Διοίκησης - Διαχείρισης Έργων


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Για την ανανέωση του πιστοποιητικού εγγραφής και κατάταξης χωρίς μεταβολή στην τάξη, οι επιχειρήσεις υποβάλλουν αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία συνοδευόμενη μόνο από τα απαιτούμενα για την ανανέωση δικαιολογητικά της παραγράφου 1 του άρθρου 77 και από την προβλεπόμενη στην παράγραφο 4 του άρθρου δωδέκατου του νόμου 2338/1995 εισφορά, 3 τουλάχιστον μήνες πριν από τη λήξη του πτυχίου. Αν η αίτηση ανανέωσης υποβληθεί εκπρόθεσμα, η Επιχείρηση δεν έχει δικαίωμα υποβολής προσφοράς σε διαγωνισμό, για το χρονικό διάστημα μετά την λήξη του παλαιού και πριν την έκδοση του νέου πιστοποιητικού.

 

2. Εφόσον δεν έχουν μεταβληθεί τα στοιχεία νομιμοποίησης και εκπροσώπησης της Επιχείρησης μπορεί να υποβάλλεται υπεύθυνη δήλωση του νομίμου εκπροσώπου, ότι εξακολουθούν να ισχύουν τα ίδια στοιχεία νομιμοποίησης και εκπροσώπησης της Επιχείρησης, όπως και στο υπό ανανέωση πιστοποιητικό.

 

3. Η υπηρεσία είναι υποχρεωμένη να εκδώσει το πιστοποιητικό μέσα σε προθεσμία 3 μηνών, από την υποβολή της αίτησης κατά τα ανωτέρω, αλλιώς χορηγεί βεβαίωση περί της υποβολής αίτησης ανανέωσης. Με την παραλαβή του νέου πιστοποιητικού, παραδίδεται από την αιτούσα Επιχείρηση το παλαιό πρωτότυπο πιστοποιητικό καθώς και η ως άνω βεβαίωση, εφόσον έχει χορηγηθεί.

 

4. Εφόσον τα προσκομισθέντα στοιχεία κριθούν ελλιπή μπορεί η Υπηρεσία να ζητήσει τη συμπλήρωση τους.

 

Προς τούτο καλείται εγγράφως ο εκπρόσωπος της επιχείρησης για τη συμπλήρωση ή τη διατύπωση αντιρρήσεων μέσα σε ορισμένη προθεσμία, που δεν μπορεί να είναι μικρότερη των 10, ούτε μεγαλύτερη των 20 ημερών. Η εισήγηση της Υπηρεσίας προς την Επιτροπή μητρώου Επιχειρήσεων Συμβούλων Διοίκησης - Διαχείρισης Έργων υποβάλλεται αφού ληφθούν υπόψη οι τυχόν υποβληθείσες αντιρρήσεις ή παρέλθει άπρακτη η ταχθείσα προθεσμία.

 

5. Σε περίπτωση απώλειας του πιστοποιητικού, η Επιχείρηση υποβάλλει στην αρμόδια υπηρεσία αίτηση επανέκδοσης του πιστοποιητικού, συνοδευόμενη με υπεύθυνη δήλωση περί απώλειάς του. Η αίτηση εξετάζεται από την υπηρεσία αμέσως και το πιστοποιητικό επανεκδίδεται μέσα σε προθεσμία 10 ημερών, αλλιώς χορηγείται βεβαίωση περί υποβολής της σχετικής αίτησης. Στην περίπτωση επανέκδοσης πιστοποιητικού λόγω απώλειας του παλαιού, δεν είναι απαραίτητη η έκδοση.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.