Απόφαση 589/16 - Άρθρο 61

Άρθρο 61: Ανταπόκριση σε κλήσεις έκτακτης ανάγκης


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Ο Διαχειριστής λαμβάνει τα αναγκαία μέτρα για την αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης.

 

2. Ο Διαχειριστής είναι υπεύθυνος για τη διασφάλιση της διαθεσιμότητας επαρκούς προσωπικού, εξοπλισμού και πόρων για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών.

 

3. Με ευθύνη του Διαχειριστή λειτουργεί υπηρεσία έκτακτης ανάγκης σε 24ωρη βάση. Ο τηλεφωνικός αριθμός της υπηρεσίας έκτακτης ανάγκης κοινοποιείται από τον Διαχειριστή σε όλους τους Χρήστες Διανομής και τους Τελικούς Πελάτες, λαμβάνει την κατάλληλη δημοσιότητα για το κοινό, δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του Διαχειριστή και αναγράφεται σε τιμολόγια που εκδίδουν ο Διαχειριστής και οι Χρήστες Διανομής, στις Συμβάσεις Χρήσης, στις Συμβάσεις Σύνδεσης καθώς και σε μειωτές πίεσης.

 

4. Η υπηρεσία έκτακτης ανάγκης θα έχει τα εξής χαρακτηριστικά:

 

(α) Προσφέρεται χωρίς χρέωση του καλούντος.

 

(β) Παρέχεται η δυνατότητα στους Τελικούς Πελάτες και τους Χρήστες να επικοινωνούν με την υπηρεσία από κάθε σημείο της Περιοχής της Αδείας καλώντας ένα μόνο τηλεφωνικό αριθμό.

 

(γ) Έχει επαρκή δυναμικότητα, ώστε να εξασφαλίζεται ότι θα υπάρχει διαθέσιμο κύκλωμα (γραμμή) για το 99% των περιπτώσεων και ότι οι τηλεφωνικές κλήσεις θα απαντώνται εντός 30 δευτερολέπτων το αργότερο.

 

(δ) Καταγράφεται η ακριβής ώρα κάθε τηλεφωνικής κλήσης.

 

(ε) Κάθε κλήση προς την υπηρεσία μαγνητοφωνείται.

 

5. Τα γεγονότα έκτακτης ανάγκης στο Δίκτυο Διανομής, για τα οποία θεωρείται απαραίτητη η ανταπόκριση του Διαχειριστή είναι τα ακόλουθα:

 

α) Διαρροές Φυσικού Αερίου στο Δίκτυο Διανομής.

 

β) Διαρροές Φυσικού Αερίου στην Εσωτερική Εγκατάσταση του Τελικού Πελάτη.

 

γ) Διακοπή ή διατάραξη της τροφοδοσίας Φυσικού Αερίου

 

δ) Βλάβη στο Δίκτυο Διανομής.

 

ε) Κάθε άλλο γεγονός που επηρεάζει το Δίκτυο Διανομής, συμπεριλαμβανομένων γεγονότων που ενδέχεται να είναι επικίνδυνα για την ανθρώπινη υγεία ή για πρόκληση ζημιών σε δημόσια ή ιδιωτική περιουσία.

 

6. Αν λάβει χώρα οποιοδήποτε από τα παραπάνω γεγονότα, ο Διαχειριστής οφείλει να αποστείλει αμελλητί ομάδα τεχνικού προσωπικού για την αντιμετώπιση του γεγονότος που προκαλεί την κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

 

7. Σε περίπτωση διαρροής φυσικού αερίου ο Διαχειριστής υποχρεούται να σπεύδει στο σημείο της διαρροής ή στο σημείο που πληροφορήθηκε ότι υπάρχει διαρροή σε κάθε περίπτωση εντός 4 ωρών, για δε το ενενήντα τοις εκατό (90%) των μηνιαίων περιστατικών, εντός 2 ωρών αφότου έλαβε γνώση της διαρροής.

 

8. Σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης ο Χρήστης Διανομής δεν απαλλάσσεται από τις οικονομικές του υποχρεώσεις.

 

9. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, εξαιτίας της οποίας υφίσταται σημαντικός κίνδυνος μείωσης της πίεσης του φυσικού αερίου στο Σύστημα Διανομής σε επικίνδυνα επίπεδα, ο Διαχειριστής υποχρεούται να λαμβάνει κάθε πρόσφορο μέτρο προκειμένου να διασφαλίσει μείωση της ζήτησης διακοπή / περικοπή παροχής του φυσικού αερίου από το Σύστημα Διανομής, ώστε να αποφευχθεί μείωση της πίεσης.

 

10. Η ως άνω διακοπή / περικοπή παροχής του φυσικού αερίου εφαρμόζεται σύμφωνα με τα Παραρτήματα του εγκεκριμένου Σχεδίου Έκτακτης Ανάγκης, που εκδίδεται κατά τις διατάξεις του άρθρου 73 του Νόμου (υπ' αριθμόν 405/2015 απόφαση Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας όπως ισχύει).

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.