Απόφαση 589/16 - Άρθρο 65

Άρθρο 65: Ποιότητα Εξυπηρέτησης


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Η Ποιότητα Εξυπηρέτησης αναφέρεται στις υπηρεσίες που παρέχονται από τον Διαχειριστή, όπως αυτές προσδιορίζονται στις διατάξεις των άρθρων 12, 13 και 14 του παρόντος Κώδικα, τόσο στους Χρήστες Διανομής όσο και στους Τελικούς Πελάτες κατά το στάδιο προ, κατά και μετά τη σύναψη των αντίστοιχων συμβάσεων.

 

2. Ο Διαχειριστής του Δικτύου παρακολουθεί την παρεχόμενη Ποιότητα Εξυπηρέτησης, εφαρμόζοντας δείκτες με τους οποίους προσδιορίζεται η απόδοσή του.

 

3. Οι δείκτες μέτρησης της παρεχόμενης Ποιότητας Εξυπηρέτησης και οι κανόνες υπολογισμού τους καθορίζονται στο Εγχειρίδιο.

 

4. Ο Διαχειριστής χειρίζεται τα αιτήματα για παροχή υπηρεσιών κατά τρόπο διαφανή, αμερόληπτο, αποτελεσματικό και χωρίς διακρίσεις μεταξύ των αιτούντων.

 

5. Κατά την εξέταση των αιτημάτων, τηρείται η αρχή της χρονικής προτεραιότητας. Σε κάθε περίπτωση, ο Διαχειριστής διευθετεί τα αιτήματα για παροχή υπηρεσιών των Τελικών Πελατών με Ειδικές Ανάγκες κατά προτεραιότητα.

 

6. Το αίτημα που υποβάλλεται πρέπει να είναι σύμφωνο με το υπόδειγμα που αναρτάται στην ιστοσελίδα του Διαχειριστή και θεωρείται πλήρες αν περιλαμβάνει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες σύμφωνα με τις προβλέψεις του παρόντος Κώδικα και του Εγχειριδίου.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.