Απόφαση 589/16 - Άρθρο 68

Άρθρο 68: Στόχοι Ποιότητας Υπηρεσιών και Αποδοτικότητας του Διαχειριστή


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Ο Διαχειριστής οφείλει να μεριμνά για το επίπεδο ποιότητας των υπηρεσιών του και να υιοθετεί σχετικά όρια ποιότητας και στόχους απόδοσης.

 

2. Ο Διαχειριστής διατηρεί και παρέχει επαρκές προσωπικό, εξοπλισμό και προμήθειες για να εξασφαλίσει ότι, οι υπηρεσίες που παρέχονται είναι σύμφωνες με τα όρια ποιότητας και τους στόχους απόδοσης που έχουν τεθεί.

 

3. Ο Διαχειριστής οφείλει να πληροί τα κάτωθι όρια ποιότητας υπηρεσιών, τα οποία κατ' ελάχιστον οφείλει να υιοθετήσει στο Εγχειρίδιο:

 

α) Ο μέγιστος χρόνος για την ενημέρωση του αιτούντος για Σύνδεση νέου Σημείου Παράδοσης, σχετικά με την έγκριση ή μη της αίτησής του ορίζεται σε είκοσι μία (21) Εργάσιμες Ημέρες από τη λήψη της πλήρους αίτησης.

 

β) Ο μέγιστος χρόνος απόκρισης του Διαχειριστή σε αιτήματα και παράπονα ορίζεται σε τριάντα (20) Εργάσιμες Ημέρες.

 

γ) Ο Διαχειριστής διατηρεί τηλεφωνικό κέντρο για θέματα έκτακτης ανάγκης που λειτουργεί επί 24 ώρες το 24ωρο καθ' όλες τις ημέρες του Έτους (συμπεριλαμβανομένων των αργιών). Η υπηρεσία αυτή θα έχει επαρκή δυναμικότητα, ώστε να εξασφαλίζεται ότι υπάρχει ανοικτό κύκλωμα (γραμμή) για το 99% των περιπτώσεων και ότι, οι τηλεφωνικές κλήσεις απαντώνται εντός 30 δευτερολέπτων το αργότερο. Η υπηρεσία προσφέρεται χωρίς χρέωση του καλούντος και κάθε κλήση προς την υπηρεσία μαγνητοφωνείται.

 

δ) Ο Διαχειριστής διαθέτει τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης των Χρηστών Διανομής, Τελικών Πελατών και τρίτων, κατά το ισχύον ωράριο εξυπηρέτησης.

 

ε) Ο μέγιστος χρόνος που θα σπεύδει ο Διαχειριστής σε σημείο όπου ειδοποιήθηκε για ενδεχόμενη διαρροή Φυσικού Αερίου ορίζεται σε 4 ώρες. Για το 90% των περιστατικών ενός Μήνα ο μέγιστος χρόνος ανταπόκρισης του Διαχειριστή σε ειδοποίηση για ενδεχόμενη διαρροή ορίζεται σε 2 ώρες.

 

στ) Ο Διαχειριστής ενημερώνει εγγράφως τον Τελικό Πελάτη τουλάχιστον 5 ημερολογιακές ημέρες πριν την επικείμενη διακοπή τροφοδοσίας Φυσικού Αερίου σε Σημείο Παράδοσης λόγω εργασιών συντήρησης, επισκευής ή ανάπτυξης του Δικτύου Διανομής, εκθέτοντας τους λόγους για τη διακοπή και την αναμενόμενη διάρκειά της. Ο Διαχειριστής γνωστοποιεί στον Τελικό Πελάτη τυχόν μεταβολή στην αναμενόμενη διάρκεια της διακοπής, όταν αυτή υπερβαίνει τις 24 ώρες από τη διάρκεια που είχε προηγουμένως γνωστοποιήσει.

 

ζ) Αν επίκειται διακοπή τροφοδοσίας σε περισσότερα από χίλια (1000) Σημεία Παράδοσης, λόγω εργασιών συντήρησης, επισκευής ή ανάπτυξης του Δικτύου Διανομής, ο Διαχειριστής καταρτίζει πρόγραμμα αποσύνδεσης και επανασύνδεσης των εγκαταστάσεων των Τελικών Πελατών και το υποβάλλει στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, μαζί με την περιγραφή του είδους και του σκοπού των εργασιών που προτίθεται να εκτελέσει, εντός προθεσμίας 7 ημερολογιακών ημερών από την έναρξη των εργασιών αυτών. Ο Διαχειριστής οφείλει να τροποποιεί το πρόγραμμα, εφόσον του ζητηθεί από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας και η τροποποίηση αυτή συνάδει με τους σκοπούς των εργασιών αποσύνδεσης και επανασύνδεσης, και να εκτελεί τις εργασίες αυτές βάσει του τελικού προγράμματος.

 

η) Σε Σημεία Παράδοσης, όπου η τροφοδοσία έχει διακοπεί λόγω εργασιών συντήρησης, επισκευής ή ανάπτυξης του Δικτύου Διανομής, ο Διαχειριστής αποκαθιστά την τροφοδοσία εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών από το πέρας της εκτέλεσης των εργασιών αυτών.

 

θ) Ο μέγιστος χρόνος για την ολοκλήρωση Εξωτερικής Εγκατάστασης ορίζεται σε 60 ημερολογιακές ημέρες από την θέση σε ισχύ της Σύμβασης Σύνδεσης.

 

Εξαιρούνται οι παρακάτω περιπτώσεις:

 

i) Μη παροχή από τον Τελικό Πελάτη στον Διαχειριστή των απαιτούμενων πληροφοριών ή/και μη δυνατότητα πρόσβασης στην Εσωτερική Εγκατάσταση του Τελικού Πελάτη, ii) αν για λόγους που εκφεύγουν της ευθύνης του Διαχειριστή, η κατασκευή της Εξωτερικής Εγκατάστασης ή η τροφοδοσία είναι επικίνδυνη, iii) αν συμφωνηθεί διαφορετικός χρόνος σύνδεσης μεταξύ του Τελικού Πελάτη και του Διαχειριστή.

 

iv) λόγοι ανωτέρας βίας, όπως περιγράφονται στις διατάξεις του άρθρου 8 του παρόντος Κώδικα.

 

v) Ο μέγιστος χρόνος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αλλαγής Χρήστη Διανομής είναι 10 Εργάσιμες Ημέρες από τη λήψη σχετικού αιτήματος, εκτός εάν συντρέχουν λόγοι απόρριψης ή αναστολής του αιτήματος, όπως καθορίζονται στις διατάξεις του άρθρου 39 του παρόντος Κώδικα.

 

vi) Ο Διαχειριστής οφείλει να παρέχει κατάλληλες διευκολύνσεις για την πρόσβαση στις υπηρεσίες του και την παροχή των υπηρεσιών αυτών προς τους Τελικούς Πελάτες με Ειδικές Ανάγκες.

 

4. Εντός 3 μηνών από τη λήξη κάθε έτους, ο Διαχειριστής συντάσσει και υποβάλλει στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας έκθεση παρακολούθησης εφαρμογής των ως άνω προδιαγραφών.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.