Απόφαση 589/16 - Άρθρο 73

Άρθρο 73: Διαδικασία έκδοσης και είσπραξης τιμολογίων διανομής


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Η ημερομηνία έκδοσης που αναγράφεται στο τιμολόγιο είναι η ημερομηνία αναφοράς για τον καθορισμό των όρων πληρωμής.

 

2. Τα τιμολόγια εκδίδονται από τον Διαχειριστή σε μηνιαία βάση, μετά το πέρας του Μήνα αναφοράς και αποστέλλονται στο Χρήστη Διανομής μέχρι τη δέκατη πέμπτη ημερολογιακή ημέρα του μήνα που ακολουθεί τον Μήνα αναφοράς.

 

3. Σε περίπτωση διαφωνίας του Χρήστη Διανομής με τη χρέωση του τιμολογίου, ο Χρήστης Διανομής μπορεί εντός 10 Εργάσιμων Ημερών από την παραλαβή του τιμολογίου να διατυπώσει εγγράφως στο Διαχειριστή τους λόγους της διαφωνίας επί του περιεχομένου του τιμολογίου. Ο Διαχειριστής ενημερώνει το Χρήστη Διανομής για την αποδοχή ή μη της διαφωνίας εντός 10 Εργασίμων Ημερών και σε περίπτωση αποδοχής σφαλμάτων που αφορούν στα ποσά που τιμολογήθηκαν, ο Διαχειριστής εκδίδει χρεωστικό ή πιστωτικό σημείωμα σε σχέση με τα διορθωμένα ποσά. Η άπρακτη παρέλευση της ανωτέρω προθεσμίας εκ μέρους του Χρήστη, καθιστά το βάσει των τιμολογίων οφειλόμενο ποσό οριστικό, αναγνωρισμένο, ληξιπρόθεσμο, απαιτητό και μη επιδεχόμενο περαιτέρω αμφισβήτησης.

 

4. Ο Χρήστης Διανομής εξοφλεί το Διαχειριστή εντός της προθεσμίας που τάσσεται στο τιμολόγιο και το αργότερο μέχρι την πέμπτη Εργάσιμη Ημέρα του Μήνα που ακολουθεί τον Μήνα έκδοσης τιμολογίου.

 

5. Σε περίπτωση καθυστέρησης της πληρωμής ενός τιμολογίου, ο Χρήστης Διανομής οφείλει να πληρώσει για τα ποσά που τιμολογήθηκαν και δεν έχουν καταβληθεί εντός της ταχθείσας προθεσμίας, τόκους για κάθε ημερολογιακή ημέρα καθυστέρησης κατά τα προβλεπόμενα στην κείμενη νομοθεσία.

 

6. Σε περίπτωση μη καταβολής της πληρωμής από τον Χρήστη Διανομής, ο Διαχειριστής δύναται είτε (α) να ζητήσει κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής, ή (β) να διακόψει την παροχή, ή (γ) να καταγγείλει τη Σύμβαση, σύμφωνα με τις διαδικασίες που αναφέρονται στη Σύμβαση Χρήσης του Δικτύου.

 

7. Οι λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία έκδοσης, είσπραξης και εκκαθάρισης των τιμολογίων καθορίζονται στο Εγχειρίδιο.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.