Απόφαση 109290/16 - Άρθρο 31

Άρθρο 31: Διεύθυνση Οργάνωσης των Υπηρεσιών και Εξυπηρέτησης του Πολίτη


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1) Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οργάνωσης των Υπηρεσιών και Εξυπηρέτησης του Πολίτη ανάγονται ιδίως στο σχεδιασμό και το συντονισμό δράσεων για το σύνολο των υπηρεσιών της Περιφέρειας με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, καθώς και στην εισήγηση οργανωτικών μέτρων που είναι αναγκαία για τη βελτίωση της απόδοσης των υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής. Στα καθήκοντα της Διεύθυνσης είναι η επιτόπια παρακολούθηση όλων των υπηρεσιών της Περιφέρειας και η κατάθεση αναλυτικής έκθεσης στον Περιφερειάρχη και τον Περιφερειακό Συμπαραστάτη, για κάθε μία υπηρεσία της Περιφέρειας με αντίστοιχες προτάσεις βελτίωσης.

 

2) Η Διεύθυνση Οργάνωσης των Υπηρεσιών και Εξυπηρέτησης του Πολίτη έχει αρμοδιότητα σε όλη την Περιφέρεια Αττικής. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οργάνωσης των Υπηρεσιών και Εξυπηρέτησης του Πολίτη κατανέμονται στα υπαγόμενα σε αυτή τμήματα:

 

1. Τμήμα Οργάνωσης και Συντονισμού

 

2. Τμήμα Σχεδιασμού

 

3. Τμήμα Ενημέρωσης του Πολίτη

 

4. Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Περιφερειακών Ενοτήτων Κεντρικού, Βορείου, Νοτίου και Δυτικού Τομέα Αθηνών

 

5. Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής

 

6. Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής

 

7. Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Περιφερειακών Ενοτήτων Πειραιώς και Νήσων

 

8. Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης

 

3) Τμήμα Οργάνωσης και Συντονισμού: Το Τμήμα Οργάνωσης και Συντονισμού είναι αρμόδιο για:

 

1. Έχει υποχρέωση να επικοινωνεί με όλες τις Υπηρεσίες, να ενημερώνεται για τη ροή της εργασίας τους και να καταθέτει προτάσεις για τη δημιουργία Γραφείων για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένης υπηρεσιακής ανάγκης.

 

2. Ο Προϊστάμενος και οι υπάλληλοι του Τμήματος οφείλουν να επισκέπτονται όλες τις περιφερειακές Υπηρεσίες της Περιφέρειας σε τακτά χρονικά διαστήματα για να διαμορφώσουν προσωπική άποψη για την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν προς τους πολίτες. Το ίδιο δύναται να πράξει και ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης.

 

3. Εφαρμόζει πιλοτικά σχέδια, σε συνεργασία με τις καθ' ύλην αρμόδιες Υπηρεσίες, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη συμπεριλαμβανομένων και εισηγήσεων για προσωπικό για την κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών.

 

4. Εντοπίζει τις καλύτερες πρακτικές, τις εφαρμόζει σε άλλες Υπηρεσίες και αξιολογεί τα αποτελέσματά τους.

 

5. Μεριμνά για την ανάπτυξη και εφαρμογή από τις κατά αντικείμενο αρμόδιες Υπηρεσίες, σύγχρονων τεχνικών μεθόδων για την αύξηση της παραγωγικότητας.

 

6. Συντάσσει έκθεση προς την/τον περιφερειάρχη σε ετήσια βάση ή εν γένει όποτε αυτό κρίνεται σκόπιμο.

 

7. Μεριμνά, σε συνεργασία με τις κατά αντικείμενο αρμόδιες Υπηρεσίες, για τον καθορισμό και τη γνωστοποίηση των δικαιολογητικών που κατά περίπτωση απαιτείται να υποβάλλουν οι συναλλασσόμενοι με την Περιφέρεια Αττικής πολίτες, καθώς και την έκδοση και επικαιροποίηση του ΟΔΗΓΟΥ Υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής.

 

4) Τμήμα Σχεδιασμού: Το Τμήμα Σχεδιασμού είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Τον καθορισμό κοινής μορφής αποτύπωσης όλων των συγκεντρωτικών στοιχείων για την περαιτέρω επεξεργασία αυτών με σκοπό τη σύνταξη του εξαμηνιαίου και ετήσιου Απολογισμού Δράσης (ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ) των Υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής, σε συνεργασία με τους Προϊσταμένους των οικείων Γενικών Διευθύνσεων, Διευθύνσεων καθώς και Αυτοτελών Διευθύνσεων, Τμημάτων και Γραφείων.

 

2. Τον ανασχεδιασμό των Εντύπων - Αιτήσεων της Π.Α. που χρησιμοποιούν οι πολίτες/επιχειρήσεις, με κύριο στόχο την τυποποίησή τους και την καθιέρωση ενιαίων Εντύπων - Αιτήσεων στις Διευθύνσεις ομοειδούς αντικειμένου, καθώς και την άμεση επικαιροποίηση αυτών, σε συνεργασία με τις καθ' ύλην αρμόδιες Υπηρεσίες.

 

3. Τη μελέτη και την εισήγηση μέτρων για την καθιέρωση προσφορότερων μεθόδων εργασίας για την ταχύτερη διεκπεραίωση των διοικητικών ενεργειών (απλούστευση γραφειοκρατικών τύπων και διαδικασιών, κατάργηση περιττών διατυπώσεων, κ.ο.κ.) σε συνεργασία με τις κατά αντικείμενο αρμόδιες Υπηρεσίες.

 

4. Τον προγραμματισμό, τη μελέτη και την εφαρμογή των κατάλληλων διαδικασιών για την υλοποίηση των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (TQM) στις διαδικασίες και τις παρεχόμενες υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής.

 

5. Το σχεδιασμό και την εισήγηση συστημάτων και μεθόδων μέτρησης της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των Υπηρεσιών της Περιφέρειας όπως διαδικασίες και δείκτες.

 

6. Τη διαμόρφωση και εισήγηση περιοδικών στόχων για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των Υπηρεσιών της Περιφέρειας.

 

7. Τη συγκέντρωση στοιχείων και δεδομένων που αναφέρονται στην αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα των Υπηρεσιών και στην επίτευξη των σχετικών περιοδικών τους στόχων, την παρακολούθηση της εξέλιξής τους, την επεξεργασία των στοιχείων αυτών καθώς και τη έκδοση ενημερωτικών αναφορών.

 

8. Τη διατύπωση εκθέσεων αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των Υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής σε ετήσια βάση.

 

9. Τη συγκέντρωση των τριμηνιαίων δειγματοληπτικών ελέγχων των Υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής και την εισαγωγή των αναφορών αποτελεσμάτων ελέγχου στην ηλεκτρονική εφαρμογή Δειγματοληπτικός Έλεγχος Υποβληθέντων Φωτοαντιγράφων (παράγραφος 2)β του άρθρου 1 του νόμου 4250/2014)

 

5) Τμήμα Ενημέρωσης του Πολίτη: Το Τμήμα Ενημέρωσης του Πολίτη είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Τη λειτουργία του τηλεφωνικού Κέντρου της Περιφέρειας Αττικής 1539 ως γραμμή ενημέρωσης και πληροφόρησης του πολίτη για τις υπηρεσίες του φορέα, αλλά και ως γραμμή υποδοχής και καταγραφής καταγγελιών αρμοδιότητας του φορέα.

 

2. Την ανάρτηση προκηρύξεων άλλων φορέων του Δημοσίου και ευρύτερου Δημοσίου τομέα στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Αττικής.

 

3. Την διαχείριση της ηλεκτρονικής και τηλεφωνικής καταγραφής των αιτημάτων ή καταγγελιών των πολιτών με την προώθησή τους στις αρμόδιες κάθε φορά Υπηρεσίες του φορέα.

 

6) Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Περιφερειακών Ενοτήτων Κεντρικού, Βορείου, Νοτίου και Δυτικού Τομέα Αθηνών - Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής - Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής - Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Περιφερειακών Ενοτήτων Πειραιώς και Νήσων: Τα ανωτέρω Γραφεία Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες είναι αρμόδια για:

 

1. Την παροχή διοικητικών πληροφοριών.

 

2. Τη χορήγηση της επισημείωσης της Σύμβασης της Χάγης σε έγγραφα των υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής.

 

3. Την υποδοχή των αιτημάτων των πολιτών και τη διαβίβαση αυτών στις αρμόδιες διευθύνσεις .

 

4. Την επίδοση τελικών διοικητικών πράξεων, η οποία θα υλοποιείται σε συνεργασία με τις καθ' ύλην αρμόδιες Υπηρεσίες της Περιφέρειας, για διαδικασίες οι οποίες δεν έχουν ενταχθεί στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) και Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (ΕΚΕ).

 

5. Την εξασφάλιση, με κατάλληλα μέσα, τοπικών σημείων ελεύθερης πρόσβασης των πολιτών στο διαδίκτυο για αναζήτηση πληροφοριών, εντύπων, οδηγών, κ.λ.π., προκειμένου να διευκολύνεται η διεκπεραίωση των διοικητικών υποθέσεών τους με την Περιφέρεια.

 

7) Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης: Το Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης είναι αρμόδιο για:

 

1. Την οργάνωση, ταξινόμηση και τήρηση του πρωτοκόλλου καθώς και του φυσικού και ηλεκτρονικού αρχείου της Διεύθυνσης.

 

2. Τη διεκπεραίωση και διακίνηση της αλληλογραφίας της Διεύθυνσης.

 

3. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

 

4. Την επικύρωση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, αντιγράφων και φωτοαντιγράφων, οποιωνδήποτε εγγράφων ή δικαιολογητικών, τα οποία τηρούνται στο αρχείο της Διεύθυνσης.

 

5. Ζητήματα διοικητικών λειτουργιών και προσωπικού.

 

6. Την προμήθεια γραφικής ύλης και αναλώσιμων υλικών για τις ανάγκες της Διεύθυνσης.

 

7. Την επικαιροποίηση των στοιχείων επικοινωνίας των υπαλλήλων της Υπηρεσίας.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.