Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο | | | Νέοι χρήστες | Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο. | Δημιουργία νέου λογαριασμού | | |
1) Οι Διευθύνσεις Οικονομικών Περιφερειακών Ενοτήτων Βορείου, Δυτικού, Νότιου Τομέα Αθηνών, Ανατολικής, Δυτικής Αττικής, Πειραιά, Νήσων είναι αρμόδιες ιδίως για τη διενέργεια των προμηθειών, την παρακολούθηση των πιστώσεων και τη μέριμνα για την είσπραξη των εσόδων.
2) Οι αρμοδιότητες των Διευθύνσεων Οικονομικών Περιφερειακών Ενοτήτων κατανέμονται στα υπαγόμενα σε αυτές τμήματα:
1. Τμήμα Προμηθειών
2. Τμήμα Παρακολούθησης Πιστώσεων Δαπανών και Εσόδων
3. Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης
3) Τμήμα Προμηθειών: Το Τμήμα Προμηθειών είναι αρμόδιο ιδίως για:
1. Τη διενέργεια διαγωνισμών και αναθέσεων προμηθειών και υπηρεσιών που αφορούν στην Περιφερειακή Ενότητα, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και τα όρια του Προϋπολογισμού, αναφορικά με το είδος της διαγωνιστικής διαδικασίας, συμπεριλαμβανομένων και των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων.
2. Παρακολούθηση της εκτέλεσης των συμβάσεων προμηθειών και παροχής υπηρεσιών των Γραφείων και Διευθύνσεων αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Οικονομικών Περιφερειακών Ενοτήτων Βορείου, Δυτικού, Νοτίου Τομέα Αθηνών, Ανατολικής, Δυτικής Αττικής, Πειραιώς, Νήσων Τομέα Αθηνών Περιφέρειας Αττικής και συγκεκριμένα:
• | συγκέντρωση των τιμολογίων και των οικείων πρακτικών παραλαβής |
• | συμπλήρωση του φακέλου του εκάστοτε διαγωνισμού ή απευθείας ανάθεσης με τα απαραίτητα στοιχεία |
• | αποστολή του ολοκληρωμένου φακέλου στο αρμόδιο Τμήμα Παρακολούθησης Πιστώσεων, Δαπανών και Εσόδων για τις δικές του ενέργειες. |
4) Τμήμα Παρακολούθησης Πιστώσεων, Δαπανών και Εσόδων: Το Τμήμα Παρακολούθησης Πιστώσεων και Εσόδων είναι αρμόδιο ιδίως για:
1. Έλεγχος και βεβαίωση ύπαρξης των διαθέσιμων πιστώσεων επί των εισηγήσεων προς την Οικονομική Επιτροπή για έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης
2. Σύνταξη στο ΟΠΣ των υπό του νόμου προβλεπομένων αποφάσεων αναλήψεων υποχρεώσεων και ανατροπών αυτών (χωρίς θέση υπογραφών επί του σχετικού σχεδίου) και ενημέρωση του αρμόδιου Τμήματος Δημοσιονομικών Δεσμεύσεων της Διεύθυνσης Οικονομικής Διαχείρισης για τις περαιτέρω ενέργειές του
3. Προώθηση των ανωτέρω σχεδίων αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης προς υπογραφή στον οικείο Διατάκτη, αμέσως μετά την επιστροφή τους από τη Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης
4. Ανάρτηση των εγκεκριμένων αποφάσεων ανάληψης δαπανών στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ και στο ΚΗΜΔΗΣ και ενημέρωση των οικείων λογιστικών βιβλίων και του Μητρώου Δεσμεύσεων
5. Εισηγήσεις προς την Οικονομική Επιτροπή για την έγκριση δαπανών και διάθεση πιστώσεων, που αφορούν τις κάθε μορφής δαπάνες πλην προμηθειών
6. Συγκέντρωση και έλεγχος των δικαιολογητικών δαπανών που αφορούν στην Περιφερειακή Ενότητα και προώθηση αυτών στη Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης
7. Καταχώριση όλων των οικονομικών στοιχείων των δαπανών στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα
8. Προπαρασκευαστικές ενέργειες για την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής και πάγιας προκαταβολής, παρακολούθηση απόδοσής τους, έλεγχος δικαιολογητικών και προώθησή τους στη Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης
9. Έλεγχος εσόδων από πρόστιμα, φόρους, τέλη, δικαιώματα, εισφορές, έσοδα από ακίνητα και άλλες πηγές και παρακολούθηση της απόδοσής τους.
10. Επιμέλεια για τη διαγραφή και επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών.
11. Παρακολούθηση της πορείας των πάσης φύσεως εσόδων του προϋπολογισμού και την εισήγηση προτάσεων βελτίωσης διαδικασιών απόδοσης
12. Εισήγηση για την επιβολή, κατάργηση φόρων, τελών, δικαιωμάτων και εισφορών που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις
13. Μελέτη και αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων δημιουργίας και απόκτησης εσόδων από την Περιφερειακή Ενότητα.
5) Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης: Το Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης είναι αρμόδιο ιδίως για:
6. Την πρωτοκόλληση και χρέωση όλων των εγγράφων στα αρμόδια Τμήματα της Διεύθυνσης
7. Τη συγκέντρωση και αποστολή προς την Οικονομική Επιτροπή όλων των εισηγήσεων της Διεύθυνσης.
8. Την αναπαραγωγή υπηρεσιακών εγγράφων, διακίνηση της αλληλογραφίας, επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και βεβαίωση του γνήσιου της υπογραφής.
9. Τη διαχείριση θεμάτων σχετικών με ζητήματα διοικητικών λειτουργιών και προσωπικού της Διεύθυνσης
10. Την εποπτεία κίνησης οχημάτων και μηχανημάτων έργου της Περιφερειακής Ενότητας, τη μέριμνα για την εύρυθμη λειτουργία τους και τη συνεργασία με το αρμόδιο Τμήμα Κίνησης Οχημάτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών