Απόφαση 14997/15 - Άρθρο 1

Άρθρο 1: Διάρθρωση Κεντρικών Υπηρεσιών


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Οι κεντρικές υπηρεσίες είναι εγκατεστημένες στην έδρα του Δήμου και περιλαμβάνουν τις παρακάτω οργανικές μονάδες ομαδοποιημένες σε ενότητες συναφούς σκοπού και αντικειμένου:

 

Α. Υπηρεσίες Υπαγόμενες Απευθείας στο Δήμαρχο

 

1. Γενικός Γραμματέας

 

2. Αυτοτελές Τμήμα Γραμματείας Δημάρχου

 

3. Ιδιαίτερο Γραφείο Ειδικών Συνεργατών, Ειδικών Συμβούλων ή Επιστημονικών Συνεργατών

 

4. Αυτοτελές Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων

 

5. Νομική Υπηρεσία

 

6. Αυτοτελές Γραφείο Διαφάνειας

 

7. Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας

 

8. Αυτοτελές Τμήμα Δημοτικής Αστυνομίας

 

Β. Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών και προγραμματισμού

 

1.Τμήμα Διοικητικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:

 

α) Γραφείο Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας

 

2. Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών

 

3. Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου

 

4. Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:

 

α) Γραφείο Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης

 

β) Γραφείο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)

 

Γ. Διεύθυνση Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών

 

α. Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών Αριδαίας

 

Δ. Διεύθυνση Οικονομικών, Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, Κοινωνικής Προστασίας και Πολιτιστικής Ανάπτυξης

 

1. Τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:

 

α) Γραφείο Προϋπολογισμού και Λογιστηρίου

β) Γραφείο Προμηθειών

γ) Γραφείο Εσόδων και Δημοτικής Περιουσίας

δ) Γραφείο Ταμείου

 

2. Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:

 

α) Γραφείο Αγροτικής-Κτηνοτροφικής Παραγωγής και Ανάπτυξης

β) Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων

γ) Γραφείο Τουρισμού

 

3. Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:

 

α) Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής και Απασχόλησης

β) Γραφείο Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας

γ) Γραφείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς

 

4. Τμήμα Μαθητικής Εστίας που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:

 

α) Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης Δραστηριοτήτων

β) Γραφείο Οικονομικής Στήριξης και Σίτισης

 

Ε. Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών, Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας

 

1. Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:

 

α) Γραφείο Τεχνικών Έργων

β) Γραφείο Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Συγκοινωνιών

 

2. Τμήμα Δόμησης και Πολεοδομικών Εφαρμογών που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παραπάνω γραφεία:

 

α) Γραφείο έκδοσης αδειών δόμησης

β) Γραφείο ελέγχου δόμησης

γ) Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης και Τήρησης Αρχείου Οικοδομικών Αδειών και Συναφών Πράξεων

 

3. Τμήμα Περιβάλλοντος, Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Συντήρησης πρασίνου που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:

 

α) Γραφείο Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας

β) Γραφείο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης

γ) Γραφείο Κίνησης, Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων

δ) Γραφείο Πρασίνου

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.