Απόφαση 2188/94 - Άρθρο 5

Άρθρο 5: Μεταφορική υποδομή


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Στο κυκλοφοριακό έγινε προσπάθεια να διατηρηθούν οι βασικές προτάσεις του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου.

 

Εγκρίνεται ο εσωτερικός δακτύλιος που σχηματίζεται από τις αρτηρίες Καποδιστρίου, Τρικάλων, Λάππα, Δ. Εμμανουήλ, Μυρμιδόνων, Γαρδικίου. Ο δακτύλιος αυτός διασχίζεται από τις αρτηρίες Καραϊσκάκη, Τερτίπη και Φαναρίου, Μπλατσούκα, Υψηλάντου.

 

Η είσοδος στην πόλη από την οδό Λαρίσης γίνεται, για μεν το βόρειο τμήμα της πόλης μέσω Καποδιστρίου και στη συνέχεια μέσω Θετταλών και Γαρδικίου, που διακλαδίζεται μετά σε δυο κλάδους Γαρδικίου, Καποδιστρίου και Μυρμιδόνων, Καραγιαννοπούλου, Τερτίπη, για δε το νότιο τμήμα της πόλης μέσω Αγράφων που διακλαδίζεται στις κάθετες Νικηταρά, 25ης Μαρτίου, Παλαιολόγου, Βενιζέλου, Γιαννιτσών, Μακεδονίας, Θεσσαλιώτιδος και καταλήγει στο νότιο τμήμα της περιμετρικής αρτηρίας.

 

Η έξοδος δε της πόλης από Λαρίσης γίνεται μέσω των οδών Υψηλάντου και Λάππα.

 

Η είσοδος, έξοδος από το βόρειο τμήμα της πόλης γίνεται μέσω των Τρικάλων και Τερτίπη, από το δυτικό τμήμα μέσω της Φαναρίου και Ταυρωπού και από το νότιο τμήμα μέσω της Κουμουνδούρου.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.