Απόφαση 3121-6-84268/17

Απόφαση 3121.6/84268/2017: Επικαιροποίηση του Γενικού Προγραμματικού Σχεδίου (Master Plan) λιμένα Βόλου, όσον αφορά στον καθορισμό κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στη χερσαία ζώνη του λιμένα Βόλου


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Απόφαση 3121.6/84268/2017: Επικαιροποίηση του Γενικού Προγραμματικού Σχεδίου (Master Plan) λιμένα Βόλου, όσον αφορά στον καθορισμό κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στη χερσαία ζώνη του λιμένα Βόλου, (ΦΕΚ 294/ΑΑΠ/2017), 29-12-2017.

 

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

 

Έχοντας υπόψη:

 

1. Τις διατάξεις:

 

(α) της παραγράφου 4)ε, του άρθρου 19, του νόμου 2932/2001 (ΦΕΚ 145/Α/2001), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 44, παράγραφος 4)ε, του νόμου 4150/2013 (ΦΕΚ 102/Α/2013) και το άρθρο 31, παράγραφος 1, του νόμου 4368/2016 (ΦΕΚ 21/Α/2016),

 

(β) της παραγράφου 2, στοιχείο θ, του άρθρου 5 του νόμου 3469/2006 (ΦΕΚ 131/Α/2006),

 

(γ) του άρθρου 90, του προεδρικού διατάγματος 63/2005 (ΦΕΚ 98/Α/2005)

 

(δ) του άρθρου 2, του προεδρικού διατάγματος 70/2015 (ΦΕΚ 114/Α/2015)

 

2. τις αποφάσεις:

 

(α) την υπ' αριθμόν 58/03/26-09-2013 απόφαση της 58ης Συνεδρίασης της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων, με την οποία εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία και υπό προϋποθέσεις το Γενικό Προγραμματικό Σχέδιο (Master Plan) Λιμένα Βόλου (ΦΕΚ 419/ΑΑΠ/2013)

 

(β) την υπ' αριθμόν 3021/17-04-2015 (Α.Δ.Α.: 7ΗΨΝ469ΗΞ3-ΤΞΣ) απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου ανώνυμη εταιρεία, με θέμα: Έγκριση Μελέτης για το Σχεδιασμό και την Υλοποίηση Κυκλοφοριακών Ρυθμίσεων στη Χερσαία Ζώνη Λιμένος Βόλου

 

(γ) την υπ' αριθμόν 3726/26-04-2017 (Α.Δ.Α.: ΩΧ10469ΗΞ32Χ3) απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου ανώνυμη εταιρεία, με θέμα: Έργα Διαμόρφωσης Προσωρινής Στάθμευσης Λεωφορείων Πύλης Π1 και Διαδρόμων Κίνησης Επιβατών Κρουαζιέρας

 

(δ) την υπ' αριθμόν 3121.6/45530/2017 Απόφαση Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ανασυγκρότησης της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΦΕΚ 329/ΥΟΔΔ/2017)

 

3. τα έγγραφα:

 

(α) το υπ' αριθμόν πρωτοκόλλου 2228/29-05-2015 έγγραφο του Οργανισμού Λιμένος Βόλου ανώνυμη εταιρεία διαβίβασης του αιτήματος έγκρισης της Μελέτης Κυκλοφοριακών Ρυθμίσεων χερσαίας ζώνης λιμένα Βόλου για εξέταση του από την Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων.

 

(β) το υπ' αριθμόν πρωτοκόλλου 3121.06/02/15/10-07-2015 έγγραφο ΥΝΑΝΠ/ΓΓΛΛΠΝΕ/ΓΔΛΛΠΝΕ/ΔΙΛΙΚΥΠ-α' για αποστολή συμπληρωματικών στοιχείων από τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου ανώνυμη εταιρεία.

 

(γ) το υπ' αριθμόν πρωτοκόλλου 3121.6/21212/2016/09-032016 έγγραφο ΥΝΑΝΠ/ΓΓΛΛΠΝΕ/ΓΔΛΛΠΝΕ/ΔΙΛΙΚΥΠ-α' για διατύπωση απόψεων του Κεντρικού Λιμεναρχείου Βόλου

 

(δ) την υπ' αριθμόν πρωτοκόλλου 2132.26/2100/2016/14-04-2016 αναφορά του Κεντρικού Λιμεναρχείου Βόλου διατύπωσης απόψεων επί της Κυκλοφοριακής Μελέτης Λιμένα Βόλου

 

(ε) το από 03-11-2016 έγγραφο του Οργανισμού Λιμένος Βόλου ανώνυμη εταιρεία αποστολής επιπλέον ηλεκτρονικών αντιγράφων της μελέτης

 

(στ) το υπ' αριθμόν πρωτοκόλλου 3121.6/29340/2017/24-04-2017 έγγραφο ΥΝΑΝΠ/ΓΓΛΛΠΝΕ/ΓΔΛΛΠΝΕ/ΔΙΛΙΚΥΠ-α' για διατύπωση επικαιροποιημένων απόψεων του Κεντριού Λιμεναρχείου Βόλου.

 

(ζ) το υπ' αριθμόν πρωτοκόλλου 3121.6/29344/2017/24-04-2017 έγγραφο ΥΝΑΝΠ/ΓΓΛΛΠΝΕ/ΓΔΛΛΠΝΕ/ΔΙΛΙΚΥΠ-α' για γνωστοποίηση του συνδέσμου μεταφόρτωσης της μελέτης στα μέλη της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων.

 

(η) το υπ' αριθμόν πρωτοκόλλου 2061/10-05-2017 έγγραφο του Οργανισμού Λιμένος Βόλου ανώνυμη εταιρεία για ενημέρωση του Κεντρικού Λιμεναρχείου Βόλου επί της υπ' αριθμόν 3726/26-04-2017 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του

 

(θ) το υπ' αριθμόν πρωτοκόλλου 3121.6/34324/2017/12-05-2017 έγγραφο ΥΥΝΑΝΠ/ΓΓΛΛΠΝΕ/ΓΔΛΛΠΝΕ/ΔΙΛΙΚΥΠ-α' πρόσκλησης σε Συνεδρίαση της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (θέμα 2°)

 

(ι) την υπ' αριθμόν πρωτοκόλλου 2132.3-2/3276/2017/06-06-2017 αναφορά του Κεντρικού Λιμεναρχείου Βόλου διατύπωσης επικαιροποιημένων απόψεων επί της Μελέτης Κυκλοφορικών Ρυθμίσεων χερσαίας ζώνης λιμένα Βόλου.

 

(ι)α) το υπ' αριθμόν πρωτοκόλλου 916.Α00/6/533951/2008/06-06-2017 έγγραφο ΥΠΕΘΑ/ΓΕΣ/Γ' Κλάδου (Υποστήριξης)/Διεύθυνσης Γ2 (ΔΥΠΠΕ) διατύπωσης παρατηρήσεων επί της Μελέτης Κυκλοφορικών Ρυθμίσεων λιμένα Βόλου.

 

4. το σχέδιο υπ' αριθμόν Σ.0, με τίτλο Οργάνωση Κυκλοφορίας και Στάθμευσης στον Εμπορικό Λιμένα, (Απρίλιος 2014) του Κωνσταντίνου Ν. Πετράκη, Πολιτικού Μηχανικού - Συγκοινωνιολόγου.

 

5. το Πρακτικό της 68ης/31-05-2017 (Α.Δ.Α.: ΩΕ2Σ4653ΠΩ-ΔΝΖ) Συνεδρίασης της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (θέμα 2°)

 

6. το γεγονός ότι με τις κανονιστικές διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζει:

 

Εγκρίνει την επικαιροποίηση του Γενικού Προγραμματικού Σχεδίου (Master Plan) λιμένα Βόλου, όσον αφορά στον καθορισμό κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στη χερσαία ζώνη του λιμένα Βόλου, σύμφωνα με το υπ' αριθμόν Σ.0 σχέδιο με τίτλο: Οργάνωση Κυκλοφορίας και Στάθμευσης στον Εμπορικό Λιμένα (Απρίλιος 2014), που συνέταξε ο Κωνσταντίνος Ν. Πετράκης, Πολιτικός Μηχανικός -Συγκοινωνιολόγος, με την προϋπόθεση τήρησης των ακόλουθων όρων:

 

1. Να τηρηθούν οι διατάξεις του νόμου 3028/2002 (ΦΕΚ 153/Α/2002) Για την Προστασία των Αρχαιοτήτων και εν γένει της Πολιτιστικής Κληρονομιάς.

 

2. Πριν την έναρξη των εργασιών θα πρέπει να ειδοποιηθεί η αρμόδια Εφορεία Αρχαιοτήτων Μαγνησίας εγκαίρως από τους εντεταλμένους στο έργο, ώστε αρμόδιος υπάλληλος να παρακολουθήσει τις πάσης φύσεως εκσκαφές.

 

3. Σε περίπτωση που εντοπιστούν αρχαιότητες σε οποιαδήποτε φάση υλοποίησης των προτεινόμενων έργων, οι εργασίες θα διακοπούν και θα διεξαχθεί αρχαιολογική έρευνα, με δαπάνη του προϋπολογισμού του έργου, από τα αποτελέσματα της οποίας θα εξαρτηθεί η πορεία του έργου. Αν απαιτηθεί ανασκαφική έρευνα, τα έξοδα θα βαρύνουν επίσης τον προϋπολογισμό του έργου, σύμφωνα με την παράγραφο 6, του άρθρου 37, του νόμου 3028/2002 (ΦΕΚ 153/Α/2002) Για την Προστασία των Αρχαιοτήτων και εν γένει της Πολιτιστικής Κληρονομιάς.

 

4. Οι σχεδιαζόμενες παρεμβάσεις να μη δυσχεραίνουν ή μειώνουν τη δυνατότητα φορτοεκφόρτωσης μέσων/ υλικών του Στρατού Ξηράς στο συγκεκριμένο λιμένα.

 

5. Να εξασφαλίζεται η πρόσβαση των μέσων/υλικών του Στρατού Ξηράς στο λιμένα, προκειμένου να διατηρείται η επιχειρησιακή αξιοποίηση αυτών, σύμφωνα με τα υφιστάμενα σχέδια του Γενικού Επιτελείου Στρατού.

 

6. Να μην χρησιμοποιείται η προβλήτα No 2 από πολιτικά οχήματα - φορτηγά κατά τη διάρκεια της φορτοεκφόρτωσης των στρατευμάτων.

 

7. Να γίνει οριοθέτηση - επισήμανση, με μέριμνα του Οργανισμού Λιμένος Βόλου ανώνυμη εταιρεία και κατόπιν συνεργασίας με την 32η Ταξιαρχία Πεζοναυτών (32 ΤΑΞ ΠΖΝ), κατάλληλου χώρου αναμονής των στρατιωτικών φαλαγγών κατά τη διάρκεια της φόρτωσης στα Αρματαγωγά (Α/Γ) της δυτικής πλευράς του προβλήτα.

 

8. Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών για τη δημιουργία του κυκλικού κόμβου μετά τη βασική είσοδο της οδού Γρηγορίου Λαμπράκη, η κίνηση των οχημάτων προς τον κεντρικό προβλήτα και τον πεζόδρομο της οδού Αργοναυτών και προς τον εμπορικό λιμένα θα πρέπει να εκτελείται αποκλειστικά διά της οδού Γρηγορίου Λαμπράκη.

 

9. Να απαγορεύεται η στάθμευση οχημάτων και η τοποθέτηση αντικειμένων σε άμεση επαφή με την περίφραξη, καθώς σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στην παράγραφο 5.3, του Κεφαλαίου 5, του εγκεκριμένου, με την υπ' αριθμόν πρωτοκόλλου 4432.7/01/01-02-2013 Διαταγή ΥΝΑ/ΚΕΕΠ/ΔΕΔΑΠΛΕ-Γ', Σχεδίου Ασφαλείας Λιμενικής Εγκατάστασης (ΣΑΛΕ) Βόλου, εσωτερικά της περίφραξης και σε πλάτος τριών μέτρων θα πρέπει ο χώρος να είναι καθαρός και να επιτρέπει τη διέλευση και τον έλεγχο των περιπόλων ασφαλείας.

 

10. Στην περίπτωση άφιξης κρουαζιερόπλοιου στην ανατολική πλευρά του κεντρικού προβλήτα, κατά την οποία θα τροποποιείται η διαδρομή εξόδου και η εφαρμογή της κίνησης των λεωφορείων και των υπολοίπων οχημάτων θα γίνεται αμφίδρομα από τη δυτική πλευρά του λιμένα αποκλειστικά, καθώς θα εφαρμόζονται τα μέτρα ασφαλείας του I.S.P.S., αλλά και τα μέτρα ασφαλείας του Σχεδίου Ασφάλειας Λιμενικής Εγκατάστασης Βόλου, σύμφωνα με τα οποία απαγορεύεται η χρήση του ανατολικού μονόδρομου (έξοδος λιμένα), απαιτείται διευθέτηση του χώρου κίνησης των λεωφορείων, των οχημάτων και των επιβατών, που μειώνεται σημαντικά, με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξασφαλίζεται η αδιάκοπη και ασφαλής λειτουργία του λιμένα σε όλους τους τομείς.

 

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 

a.3121-6-84268.17

 

Πειραιάς, 23-11-2017

 

Ο Υπουργός

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.