Απόφαση 31367/15 - Άρθρο 7

Άρθρο 7: Γραφείο συμπαραστάτη του Δημότη


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Στο γραφείο αυτό απευθύνονται οι δημότες που έχουν οποιοδήποτε πρόβλημα ή παράπονο για ζητήματα καθημερινότητας της πόλης, λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου ή άλλων φορέων της πόλης ή όποιοι ενδιαφέρονται να υποβάλλουν προτάσεις προς τη Διοίκηση του Δήμου. Οι αναφορές τους διεκπεραιώνονται προς τις αρμόδιες διευθύνσεις του δήμου για τις δικές τους ενέργειες, ενώ επιδιώκεται και η αντίστροφη επικοινωνία. Επίσης είναι αρμόδιο για την παροχή διοικητικής βοήθειας σε άτομα που έχουν αντικειμενική αδυναμία προσπέλασης στις δημοτικές υπηρεσίες ή στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

 

Ειδικότερα το Γραφείο:

 

Σχεδιάζει και εφαρμόζει συστήματα και διαδικασίες για την εξυπηρέτηση των δημοτών που έχουν αντικειμενική αδυναμία προσπέλασης στις δημοτικές υπηρεσίες ή στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών και χρειάζονται να έλθουν σε επαφή με τις επιμέρους υπηρεσίες για συγκεκριμένες ανάγκες τους.
Μεριμνά για τη δημιουργία και την αποτελεσματική λειτουργία δικτύων εθελοντών που αναλαμβάνουν την εξυπηρέτηση των ανωτέρω δημοτών για την εκτέλεση των δοσοληψιών τους με τις δημοτικές υπηρεσίες και τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών για λογαριασμό τους.
Δέχεται αιτήματα των ανωτέρω δημοτών με βάση τις σχετικές διαδικασίες και μεριμνά για την ικανοποίηση τους, με την αξιοποίηση τόσο των υπαλλήλων του Γραφείου όσο και των δικτύων εθελοντών.
Συνεργάζεται με τα αρμόδια Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών για τη διεκπεραίωση υποθέσεων των ανωτέρω δημοτών σε ζητήματα αρμοδιότητας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών.
Σχεδιάζει και προωθεί κάθε άλλη σχετική ενέργεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών με αντικειμενική αδυναμία προσπέλασης στις δημοτικές υπηρεσίες ή στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών.
Καταγράφει ανέργους και προσπαθεί να τους φέρει σε επαφή με επιχειρήσεις προς εξεύρεση εργασίας.
Παρέχει πληροφόρηση για όλο το εύρος των λειτουργιών του Δήμου διευκολύνοντας τους πολίτες στις καθημερινές τους συναλλαγές. Παρακολουθεί τις εξελίξεις που συντελούνται στο χώρο της Δημόσιας Διοίκησης και πληροφορεί ανάλογα τους πολίτες.
Γνωστοποιεί στους πολίτες που είναι χρήστες Η/Υ τις σχετικές ηλεκτρονικές διευθύνσεις προκειμένου οι πολίτες να απευθύνονται σ' αυτές, να ενημερώνονται και να αντλούν τις πληροφορίες που χρειάζονται.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.