Απόφαση 31636/15 - Άρθρο 1

Άρθρο 1: Ρυθμίσεις για τη μεταφορά μαθητών


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Στην παράγραφο 1 του άρθρου 2 της κοινής υπουργικής απόφασης 24001/2013 (ΦΕΚ 1449/Β/2013) Μεταφορά μαθητών δημόσιων σχολείων από τις Περιφέρειες μετά το δεύτερο εδάφιο προστίθεται εδάφιο ως εξής:

 

{Οι μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μεταφέρονται με ένα από τους κατωτέρω οριζόμενους τρόπους (κεφάλαια Α, Β, Γ), με βάση τη διαθεσιμότητα των υπαρχόντων μέσων κάθε περιοχής, υπό την τήρηση των κριτηρίων της οικονομικότητας και της ασφάλειας της μεταφοράς.}

 

2. Τα σημεία (i.α) και (i.β) της περιπτώσεως (ε.i) της παραγράφου 2 του Κεφαλαίου Γ του άρθρου 2 της κοινής υπουργικής απόφασης 24001/2013 αντικαθίστανται ως εξής:

 

{i.α) Τα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών με δημόσια σύμβαση υπηρεσιών εντός κάθε αστικής περιοχής που έχει οριστεί κατά τη διαδικασία του άρθρου 7 του νόμου 2963/2001 εντάσσονται σε μία ή και περισσότερες ομάδες δρομολογίων, ενώ επιτρέπεται η προκήρυξη διαγωνισμού για μεμονωμένα δρομολόγια χωρίς να εντάσσονται σε ομάδα δρομολογίων.

 

Σε κάθε περίπτωση λαμβάνονται υπόψη κριτήρια οικονομικότητας και εξασφάλισης συνθηκών γνήσιου ανταγωνισμού.

 

i.β) Τα υπόλοιπα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών με δημόσια σύμβαση υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που τμήμα τους διενεργείται εντός των αστικών περιοχών, εντάσσονται σε δύο ή περισσότερες ομάδες δρομολογίων, ενώ επιτρέπεται η προκήρυξη διαγωνισμού για μεμονωμένα δρομολόγια χωρίς να εντάσσονται σε ομάδα δρομολογίων. Κάθε ομάδα συγκροτείται από τα δρομολόγια που εκτελούνται εντός των γεωγραφικών ορίων ενός τουλάχιστον δήμου.

 

Σε κάθε περίπτωση λαμβάνονται υπόψη κριτήρια οικονομικότητας και εξασφάλισης συνθηκών γνήσιου ανταγωνισμού.}

 

3. Στο σημείο στ. της παραγράφου 2 του Κεφαλαίου Γ του άρθρου 2 της κοινής υπουργικής απόφασης 24001/2013 προστίθεται εδάφιο iii, ως εξής:

 

{iii. Προκειμένου για μεταφορικό έργο το οποίο προκηρύσσεται ανά δρομολόγιο μονής ή διπλής διαδρομής, οι Περιφέρειες, όταν συντρέχουν λόγοι δημοσίου συμφέροντος, δύνανται να αυξάνουν το προβλεπόμενο ποσοστό 20% της προαίρεσης, η οποία αφορά την τροποποίηση της σύμβασης, μέχρι του ύψους της συνολικής προαίρεσης που έχει προκηρυχθεί για το συγκεκριμένο δρομολόγιο.}

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.