Απόφαση 750/15 - Άρθρο 7

Άρθρο 7: Διαδικασία ικανοποίησης αιτημάτων συνεγκατάστασης και από κοινού χρήσης ευκολιών


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Κάθε Δικαιούχος απευθύνει γραπτό αίτημα προς κάθε Υπόχρεο πάροχο σχετικά με συγκεκριμένη υπηρεσία συνεγκατάστασης ή/και από κοινού χρήσης ευκολιών σε ένα ή περισσότερα σημεία που προσδιορίζονται στο σχετικό αίτημα, με βάση τους όρους και τις προϋποθέσεις της συμφωνίας - πλαίσιο που έχει ήδη συναφθεί, εφόσον υφίσταται συμφωνία-πλαίσιο. Το ακριβές περιεχόμενο της αίτησης καθορίζεται από την συγκεκριμένη υπηρεσία την οποία αιτείται ο Δικαιούχος και περιγράφεται στο άρθρο 8. Ταυτόχρονα με την υποβολή του στον Υπόχρεο πάροχο, το γραπτό αίτημα του Δικαιούχου κοινοποιείται και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

 

2. Ο Υπόχρεος οφείλει εντός 3 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της αίτησης, να ελέγξει κατά πόσο η αίτηση είναι πλήρης και περιλαμβάνει όλα τα αναγκαία προς εξέταση της αίτησης στοιχεία. Σε περίπτωση μη πληρότητας της αίτησης ο Υπόχρεος ειδοποιεί, εντός του παραπάνω διαστήματος των (3) εργασίμων ημερών, εγγράφως τον Δικαιούχο να υποβάλλει ξανά την αίτηση του ενημερώνοντάς τον για τους ακριβείς λόγους απόρριψης. Η συμπλήρωση/διόρθωση και εκ νέου υποβολή αίτησης αποτελεί νέα αίτηση.

 

3. Ο Υπόχρεος οφείλει, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 25 εργάσιμων ημερών από την ορθή υποβολή της αίτησης, να συντάξει και να κοινοποιήσει στον Δικαιούχο τεχνική μελέτη, σχέδιο σύμβασης, χρονοδιάγραμμα υλοποίησης και ενδεικτικό προϋπολογισμό για την ικανοποίηση του αιτήματος. Το εύλογο κόστος της εκπόνησης της ανωτέρω μελέτης το επιβαρύνεται ο Δικαιούχος, ανεξάρτητα από την αποδοχή του ενδεικτικού προϋπολογισμού από το Δικαιούχο.

 

4. Σε περίπτωση που ο Υπόχρεος δεν μπορεί να ικανοποιήσει το αίτημα του Δικαιούχου, τον ενημερώνει εγγράφως, εντός 25 εργασίμων ημερών από την παραλαβή της αίτησης, για τους ακριβείς λόγους απόρριψης του αιτήματός του.

 

Υποβληθέν αίτημα συνεγκατάστασης ή/και από κοινού χρήσης ευκολιών δύναται να απορριφθεί, ενδεικτικά για τους ακόλουθους λόγους:

 

Φυσική ανεπάρκεια, συμπεριλαμβανομένων των μελλοντικών αναγκών χώρου του Υπόχρεου φορέα και τυχόν ήδη ωφελούμενων δικαιούχων, οι οποίες πρέπει να καταδεικνύονται δεόντως, ή ακαταλληλότητα του διαθέσιμου χώρου ή των σχετικών εγκαταστάσεων, ή/ και αιτιολογημένος/στοιχειοθετημένος κίνδυνος ηλεκτρομαγνητικών παρεμβολών.
Νομική υποχρέωση ή νομικό κώλυμα, ανεξάρτητο από το πρόσωπο του Υπόχρεου. Ο Υπόχρεος δεν δύναται εν προκειμένω να επικαλεστεί νομικό κώλυμα οφειλόμενο σε τρίτα πρόσωπα που ελέγχει ο Υπόχρεος ή που τελούν υπό τον έλεγχο του Υπόχρεου.
Μη τήρηση ή άρνηση αποδοχής εκ μέρους του Δικαιούχου υποχρεώσεων ή όρων που είναι σύμφωνοι με το νόμο 4070/2012 και εν γένει τη νομοθεσία περί ηλεκτρονικών επικοινωνιών, ή τις διατάξεις του παρόντος Κανονισμού.
Ύπαρξη ληξιπρόθεσμων οφειλών του Δικαιούχου προς τον Υπόχρεο πάροχο.
Μη ολοκληρωμένη ή λειτουργική ή αδειοδοτημένη υποδομή επί της οποίας ζητείται η συνεγκατάσταση κατόπιν αιτιολόγησης
Ύπαρξη κινδύνου σχετικά με τη διαφύλαξη της ακεραιότητας του δικτύου, κατόπιν αιτιολόγησης
Λόγοι ασφάλειας και δημόσιας υγείας
Ύπαρξη βιώσιμων εναλλακτικών μέσων χονδρικής πρόσβασης σε υλική υποδομή δικτύου που παρέχονται από τον φορέα εκμετάλλευσης του δικτύου και είναι κατάλληλα για την παροχή υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών, εφόσον η πρόσβαση αυτή προσφέρεται υπό δίκαιους και εύλογους όρους.

 

5. Σε περίπτωση θετικής απάντησης, ο Δικαιούχος, εφόσον επιθυμεί να αναλάβει το απαιτούμενο κόστος, οφείλει να προχωρήσει σε σχετικό έγγραφο αίτημα εντός 10 εργάσιμων ημερών από την λήψη της τεχνικής μελέτης. Σε περίπτωση όπου ο Δικαιούχος δεν καταθέσει εντός της προθεσμίας αυτής το αίτημα, η αρχική αίτηση λογίζεται ως ανακληθείσα. Στην περίπτωση όπου δεν έχει υπογραφεί Συμφωνία Πλαίσιο για την παροχή υπηρεσιών συνεγκατάστασης και από κοινού χρήσης ευκολιών μεταξύ του Υπόχρεου και του Δικαιούχου, το χρονικό αυτό διάστημα διαμορφώνεται σε 25 εργάσιμες ημέρες, στη διάρκεια του οποίου ο Υπόχρεος και ο Δικαιούχος οφείλουν να διαπραγματευθούν τους όρους της σχετικής σύμβασης. Σε περίπτωση αποτυχίας των διαπραγματεύσεων εντός του προαναφερθέντος χρονικού διαστήματος, ο Δικαιούχος ή/και ο Υπόχρεος δύνανται να υποβάλουν τεκμηριωμένο αίτημα για επίλυση διαφοράς στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, προσκομίζοντας όλα τα υποστηρικτικά στοιχεία. Η διαδικασία που ακολουθείται στην περίπτωση αυτή περιγράφεται στο άρθρο 14 του παρόντος.

 

6. Ο Υπόχρεος δικαιούται να καλέσει εγγράφως τον Δικαιούχο εντός 5 εργάσιμων ημερών από την υποβολή του ανωτέρω αιτήματος για δεσμευτική επιβεβαίωση του αιτήματος, η οποία δύναται να περιλαμβάνει, εκτός από την υπογραφή της επιμέρους Σύμβασης, την καταβολή εγγυητικής επιστολής ή/και την κατάθεση προκαταβολής.

 

7. Η παράδοση της αιτηθείσης υπηρεσίας (συνεγκατάσταση ή/και από κοινού χρήσης ευκολιών) γίνεται εφόσον έχουν περατωθεί όλες οι προβλεπόμενες εργασίες. Ο Υπόχρεος αποστέλλει εγγράφως στον δικαιούχο ειδοποίηση με την οποία τον καλεί να παραλάβει το έργο υπογράφοντας σχετικό πρωτόκολλο Παράδοσης - Παραλαβής εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ανωτέρω ειδοποίηση, αφού πρώτα καταβάλλει το υπόλοιπο της δαπάνης του συγκεκριμένου έργου, σύμφωνα με τις διατάξεις της συμφωνίας που έχουν συνάψει.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.